[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 1

2e kamer verkiezingen 2023

Murphy

Vraag

• Administrators

Vandaag heb ik het stembiljet ontvangen, ingevult en op de post gedaan.

Maar, vraagje...

Welke partij is nu serieus te nemen vwb transport, veiligheid etc.?

Wetten worden steeds gekker, controlle (mogelijkheden) meer, hoogte bekeuringen lijken nergens meer op, maar als je als politieker iets fout doet is het sorry, en verder....

Daarnaast is mijn mening dat er in NL teveel partijen zijn. Hierdoor is een formatie nodeloos gecompliceert, danwel geheel onmogelijk.

De politiek is zijn geloofwaardigheid al lang kwijt, als je het mij vraagt.

stembiljet 2023.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Recommended Posts

• 0
  • Forumlid

Sorry Hendrik, maar ik noem dit niet het beinvloeden van het weer.
Dit is enkel het ontrekken van water uit de lucht, dmv chemicalien. Dit is ook zeer plaatselijk (Dubai is niet zo groot).

Het beivloeden van het weer, verwacht ik eerder de verandering van temperatuur, sneeuw, etc over grotere gebieden.

En ja, hier heeft blijkbaar een arabier niet goed om z'n tulband heen gekeken. Toen de wlken er waren, had hij enkele vliegtuigen aan de grond kunnen laten (minstens de helft van de 7 a 8).

Groet Ron

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • Forumlid
2 uur geleden zei HendrikJansen:

https://www.parool.nl/wereld/heeft-dubai-zichzelf-onder-water-gezet-noodweer-mogelijk-gevolg-van-kunstmatige-regen~b7c3c8a4/

Bij cloud seeding wordt onder meer zilverjodide in de lucht gespoten, legt meteoroloog Floris Lafeber van Weerplaza uit. “Dat zijn chemicaliën die ervoor zorgen dat vocht zich versneld ophoopt en zich vormt tot regendruppels. Dat resulteert vervolgens in een bui.”

Ik meen hier eens gelezen te hebben dat het weer niet te beïnvloeden valt. 

Tegendeel is toch waar volgens het Parool en diverse andere kranten. 🤔

Dat deden ze in de jaren 50 al boven Cuba. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • Forumlid
1 uur geleden zei ayla:

Sorry Hendrik, maar ik noem dit niet het beinvloeden van het weer.
Dit is enkel het ontrekken van water uit de lucht, dmv chemicalien. Dit is ook zeer plaatselijk (Dubai is niet zo groot).

Het beivloeden van het weer, verwacht ik eerder de verandering van temperatuur, sneeuw, etc over grotere gebieden.

En ja, hier heeft blijkbaar een arabier niet goed om z'n tulband heen gekeken. Toen de wlken er waren, had hij enkele vliegtuigen aan de grond kunnen laten (minstens de helft van de 7 a 8).

Groet Ron

Dus onnatuurlijke wijze. Dus wel beïnvloeden.

water valt waar onze lieve Heer dat wil toch? 

En zijn de gevolgen van die chemicaliën bekend? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • Forumlid
9 minuten geleden zei HendrikJansen:

Rijden is ook onnatuurlijk, vrijwel iedereen kan lopen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • Forumlid
35 minuten geleden zei HendrikJansen:

Vliegen is ook onnatuurlijk. Vrijwel iedereen kan zwemmen.

🤔😀😀Met niet zo ver..... 😁

Even een mentale notitie, ga nooit in discussie met een chauffeur.... 😋

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • Forumlid
17 uur geleden zei HendrikJansen:

Bij cloud seeding wordt onder meer zilverjodide in de lucht gespoten, legt meteoroloog Floris Lafeber van Weerplaza uit. “Dat zijn chemicaliën die ervoor zorgen dat vocht zich versneld ophoopt en zich vormt tot regendruppels. Dat resulteert vervolgens in een bui.”

Daar houden ze zich hier in Thailand ook al zomaar 65 jaar mee bezig. Er bestaat zelfs iets als een “Department of Royal Rainmaking”, opgezet door de overleden Koning Bhumibol eind jaren vijftig. 

Niks nieuws dus. 

https://www.huahintoday.com/hua-hin-news/rainmaking-operations-in-prachuap-khiri-khan-province-including-hua-hin/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • Forumlid
15 uur geleden zei HendrikJansen:

Tsjah, vroeger was daar ook geen woestijn, die is gekomen door menselijke invloeden (wan-invloeden). Dus misschien moeten we het zien als reversed damage-control......

Ik beschouw het nog steeds als iets plaatselijks. En daarbij, er zijn zoveel zaken die onnatuurlijk zijn in ons dagelijks leven, zo ongeveer alles wat na het leven in grotten en rondrennen in berenvellen is gekomen.....

En ja, onze lieve heer......die maakt wel meer beslissingen die wij als stervelingen niet begrijpen. Misschien wat vaker in het godshuis verschijnen? Of onze talen bijspijkeren, zodat we de beste god kunnen vragen om een verduidelijking van zijn keuze's?

Er zullen best wel goede en negatieve gevolgen aan die chemicalien zitten. Er zullen ook wel geleerden zijn die deze gevolgen kunnen voorspellen, ik ken ze in ieder geval niet. Ik kan eventueel eens aan m'n buurman vragen (als ie terug is van vakantie).

Groet Ron

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • Forumlid
6 minuten geleden zei HendrikJansen:

Zeker niet. Allemaal complotten . Ga ik mijn energie niet insteken🙋‍♂️

Tot diep in de nacht struin je de verste uithoeken van ons www af om informatie bij elkaar te schrapen en een artikel wat je zo krijgt aangerijkt niet....

Dan niet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • Forumlid
7 minuten geleden zei andremast:

Formatie besprekingen duren schijnbaar te lang !

Vandaar de discussie over overstekende eendjes🤔

Duurt wel lang je.

Ik dacht dat er een regeer akkoord op hoofdlijnen zou komen. Dat hoeft toch niet zolang te duren.

Ik vind het een poppenkast, ze hebben allemaal de mond vol dat we weer vertrouwen in de overheid moeten krijgen en dan dit. Lopen ze niet huilend can de onderhandelingstafel weg doen ze het wel stampvoetend omdat ze hun zin niet krijgen.

Triestbis het

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • Forumlid
6 uur geleden zei shompie:

Duurt wel lang je.

Ik dacht dat er een regeer akkoord op hoofdlijnen zou komen. Dat hoeft toch niet zolang te duren.

Ik vind het een poppenkast, ze hebben allemaal de mond vol dat we weer vertrouwen in de overheid moeten krijgen en dan dit. Lopen ze niet huilend can de onderhandelingstafel weg doen ze het wel stampvoetend omdat ze hun zin niet krijgen.

Triestbis het

Precies, grote poppekast.  Maar verder ga ik je maar niks vertellen want dat vind je toch weer een complot.

enne wat betreft  dat vertrouwen in de politiek en de nieuwszenders. A, nee’ laat maar want das ook een complot🤣🤣

Link naar opmerking
Deel via andere websites