Spring naar bijdragen
Forum gesloten ×
  • 1

2e kamer verkiezingen 2023

Murphy

Vraag

• Forumlid

Vandaag heb ik het stembiljet ontvangen, ingevult en op de post gedaan.

Maar, vraagje...

Welke partij is nu serieus te nemen vwb transport, veiligheid etc.?

Wetten worden steeds gekker, controlle (mogelijkheden) meer, hoogte bekeuringen lijken nergens meer op, maar als je als politieker iets fout doet is het sorry, en verder....

Daarnaast is mijn mening dat er in NL teveel partijen zijn. Hierdoor is een formatie nodeloos gecompliceert, danwel geheel onmogelijk.

De politiek is zijn geloofwaardigheid al lang kwijt, als je het mij vraagt.

stembiljet 2023.jpg

• Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Recommended Posts

• 0
  • Forumlid

Och, Hendrik zat gisteren aan een colaatje geweldige muziek te luisteren en “bewijs” te zoeken voor zijn aangepraatte theorieën. En dat wil hij nu met ons delen. “Zie je wel, ik heb het altijd al gezegd”…

In die artikelen staat net niks. Maar je kunt het natuurlijk altijd in je eigen voordeel uitleggen. 

• Like 5
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • Forumlid
7 uur geleden zei RobNiat:

Och, Hendrik zat gisteren aan een colaatje geweldige muziek te luisteren en “bewijs” te zoeken voor zijn aangepraatte theorieën. En dat wil hij nu met ons delen. “Zie je wel, ik heb het altijd al gezegd”…

In die artikelen staat net niks. Maar je kunt het natuurlijk altijd in je eigen voordeel uitleggen. 

Typische struisvogel reactie. Je zou ook je Thaise zonnebril eens af kunnen zetten. Maar jou reactie spreekt boekdelen.  Mensen die weten  dat de ander gelijk heeft maar dit liever niet kenbaar willen maken trekken een ander graag in het belachelijke.  Precies wat jij met jouw reactie doet Rob. 

Dat je mijn mening niet deelt is je goed recht Rob.  Maar een ander belachelijk maken om zijn mening is ziek. Doodziek. En dat is precies wat er in deze wereld voor elkaar is gekregen door een bepaald groepje mensen. 

• Haha 4
  • Verward 1
  • Sneu 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • Forumlid
1 uur geleden zei HendrikJansen:

Precies wat jij met jouw reactie doet Rob.

Wees er maar gerust op dat ik het NIET met je eens ben in dezen. Zelfs niet een beetje. 

Dan weten we natuurlijk allemaal wel dat jij op zaterdagavond niet aan een colaatje zit. Gezien het niveau van jouw postings hier (of liever, het gebrek daaraan) en de muziek die je met ons deelt, mag dat wel duidelijk zijn. En van mij mag je. Je hebt de hele week hard gewerkt en je hebt gerust iets lekkers verdiend. Morgen hoef je pas weer aan de slag. Dan is die roes allang weer weg. 
Maar aangezien jij in de hoogste boom klimt wanneer iemand opbrengt dat jij op zaterdag misschien wel eens iets te diep in het glaasje kijkt is dat voor mij reden om dat ietwat belachelijk te maken met “een colaatje” ja. 

Dan over een tweedeling in de maatschappij: als jullie niet van die onzin de wereld in helpen en overal wat van vinden, dan zou het een stuk rustiger zijn. Zaken die al zo oud zijn als de mensheid die worden door jullie herontdekt. Vroeger waren het de kerk en de werkgevers die de mensen klein hielden. Nu spelen er andere machten. Dus?

Zelfs als het in Dubai regent dan vinden “jullie” er wat van. Moemakers zijn jullie. Verder niks. 

• Like 3
  • Haha 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • Forumlid
8 minuten geleden zei RobNiat:

Wees er maar gerust op dat ik het NIET met je eens ben in dezen. Zelfs niet een beetje. 

Dan weten we natuurlijk allemaal wel dat jij op zaterdagavond niet aan een colaatje zit. Gezien het niveau van jouw postings hier (of liever, het gebrek daaraan) en de muziek die je met ons deelt, mag dat wel duidelijk zijn. En van mij mag je. Je hebt de hele week hard gewerkt en je hebt gerust iets lekkers verdiend. Morgen hoef je pas weer aan de slag. Dan is die roes allang weer weg. 
Maar aangezien jij in de hoogste boom klimt wanneer iemand opbrengt dat jij op zaterdag misschien wel eens iets te diep in het glaasje kijkt is dat voor mij reden om dat ietwat belachelijk te maken met “een colaatje” ja. 

Dan over een tweedeling in de maatschappij: als jullie niet van die onzin de wereld in helpen en overal wat van vinden, dan zou het een stuk rustiger zijn. Zaken die al zo oud zijn als de mensheid die worden door jullie herontdekt. Vroeger waren het de kerk en de werkgevers die de mensen klein hielden. Nu spelen er andere machten. Dus?

Zelfs als het in Dubai regent dan vinden “jullie” er wat van. Moemakers zijn jullie. Verder niks. 

Precies de reactie die je van iemand verwacht die graag op de gebaande paden loopt. Of die nu goed zijn of slecht gelijk een blind paard volgen ze. 

• Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • Forumlid

Ik volg liever een blind paard dan een kip zonder kop. Dat paard kent de weg. Die kip doet maar wat en die fladdert van ingespoten microchips naar regenmakers in Dubai, naar 5G en door naar chemtrails en elektrische auto’s. 

• Like 3
  • Haha 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • Forumlid
7 uur geleden zei RobNiat:

Ik volg liever een blind paard dan een kip zonder kop. Dat paard kent de weg. Die kip doet maar wat en die fladdert van ingespoten microchips naar regenmakers in Dubai, naar 5G en door naar chemtrails en elektrische auto’s. 

Laat deze kip maar fladderen, jouw als trouwe volgeling hebben ze precies op de plek waar ze je willen hebben. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • Forumlid
10 uur geleden zei HendrikJansen:

Typische struisvogel reactie. Je zou ook je Thaise zonnebril eens af kunnen zetten. Maar jou reactie spreekt boekdelen.  Mensen die weten  dat de ander gelijk heeft maar dit liever niet kenbaar willen maken trekken een ander graag in het belachelijke.  Precies wat jij met jouw reactie doet Rob. 

Dat je mijn mening niet deelt is je goed recht Rob.  Maar een ander belachelijk maken om zijn mening is ziek. Doodziek. En dat is precies wat er in deze wereld voor elkaar is gekregen door een bepaald groepje mensen. 

In het artikel dat je ons laat zien staat dat zoonlief hulp heeft gevraagd .Waar staat dat hij die heeft gekregen?

bewerkt door Eeweep
Typo
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • Forumlid
2 uur geleden zei Eeweep:

In het artikel dat je ons laat zien staat dat zoonlief hulp heeft gevraagd .Waar staat dat hij die heeft gekregen?

Precies wat ik zeg. In die artikelen staat eigenlijk net niks. Maar “zij” weten er wel weer een draai aan te geven die hun theorieën staaft. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • Forumlid
4 uur geleden zei Eeweep:

Als het allemaal niks om het lijf heeft Eweep, waarom word het dan eerst achter gehouden en nu gevonden?  Waarom word er dan uberhaupt ruchtbaarheid aan gegeven?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • Forumlid
18 uur geleden zei HendrikJansen:

Mensen die weten  dat de ander gelijk heeft maar dit liever niet kenbaar willen maken trekken een ander graag in het belachelijke.  Precies wat jij met jouw reactie doet Rob. 

Huh 😳🤔

🤣🤣🤣

• Haha 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • Forumlid
9 uur geleden zei HendrikJansen:

Als het allemaal niks om het lijf heeft Eweep, waarom word het dan eerst achter gehouden en nu gevonden?  Waarom word er dan uberhaupt ruchtbaarheid aan gegeven?

Om vuil te kunnen spuien? Zodat mensen zoals jij van denken dat er wel iets mee aan de hand is? En, niet geheel onwaarschijnlijk bij de Telegraaf, als schandaal brengen brengt meer op?

• Haha 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • Forumlid
15 minuten geleden zei Eeweep:

Om vuil te kunnen spuien? Zodat mensen zoals jij van denken dat er wel iets mee aan de hand is? En, niet geheel onwaarschijnlijk bij de Telegraaf, als schandaal brengen brengt meer op?

Tja. Bij de Telegraaf kijken ze wel uit natuurlijk. Die willen niet nogmaals de stempel van”foute” krant

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • Forumlid
Op 19-8-2024 om 18:46 zei HendrikJansen:

Tja. Bij de Telegraaf kijken ze wel uit natuurlijk. Die willen niet nogmaals de stempel van”foute” krant

Hoezo "foute" tussen haakjes? Wou jij zeggen dat de Telegraaf in ´40 - '45 geen foute krant was en naderhand ten onrechte een verschijningsverbod heeft gekregen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • Forumlid
36 minuten geleden zei Eeweep:

Hoezo "foute" tussen haakjes? Wou jij zeggen dat de Telegraaf in ´40 - '45 geen foute krant was en naderhand ten onrechte een verschijningsverbod heeft gekregen?

Dan zijn alle kranten in de Lage Landen (Nederland en Vlaanderen) foute kranten.

De eigenaars van de kranten zijn DPG media en Mediahuis en zowel de familie van Thillo als de familie Leysen hebben gecollaboreerd met de nazi's en fortuin gemaakt tijdens de 2de wereldoorlog.

• Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • Forumlid
41 minuten geleden zei Eesti:

Dan zijn alle kranten in de Lage Landen (Nederland en Vlaanderen) foute kranten.

De eigenaars van de kranten zijn DPG media en Mediahuis en zowel de familie van Thillo als de familie Leysen hebben gecollaboreerd met de nazi's en fortuin gemaakt tijdens de 2de wereldoorlog.

Dat de eigenaars van de kranten nu dezelfde families zijn als foute families in de 2e wereldoorlog maakt niet per se dat de kranten toen fout waren. Ze zijn alleen in de handen gekomen van families die toen fout waren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • Forumlid
6 uur geleden zei Eeweep:

Ach kijk je vult hem zelf alweer naar eigen dunken in. Maar ik bedoel zeker niet dat ze niet ‘fout’ waren in de oorlog. Fout staat tussen haakjes omdat toen de meningen over goed en fout ook al verdeeld waren.  Maar naar  mijn mening waren ze toen wel fout. En dat willen ze nu natuurlijk voorkomen en de tijd zal het leren of ze nu wel de goede keus maken of weer de “ foute” 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • Forumlid
46 minuten geleden zei HendrikJansen:

Ach kijk je vult hem zelf alweer naar eigen dunken in. Maar ik bedoel zeker niet dat ze niet ‘fout’ waren in de oorlog. Fout staat tussen haakjes omdat toen de meningen over goed en fout ook al verdeeld waren.  Maar naar  mijn mening waren ze toen wel fout. En dat willen ze nu natuurlijk voorkomen en de tijd zal het leren of ze nu wel de goede keus maken of weer de “ foute” 

En kun je me dan ook duidelijk maken waarom "foute" nu weer tussen haakjes staat en goede niet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden