[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Debora te sexy voor de bus


mark

Recommended Posts

  • Forumlid

AMSTERDAM - Een Duitse buschauffeur heeft een 20-jarige passagiere gedwongen ergens anders te gaan zitten omdat hij in zijn achteruitkijkspiegel telkens in haar diepe decolleté keek. 'Zo kan ik niet veilig rijden'.

Debora was 's morgens om negen uur in buslijn 1 in haar woonplaats Lindau gestapt en ging achterin zitten. Plots stopte de bus en opende de chauffeur de deuren en beet haar toe: 'Uw decolleté irriteert me als ik in de achteruitkijkspiegel kijk. Dan kan ik me niet meer op het verkeer concentreren. Als u niet ergens anders gaat zitten, gooi ik u eruit!' De verbijstere Debora nam daarop een andere stoel.

In Bild zegt de verkoopster nog steeds woedend te zijn. 'Ik werd daar als een soort lellebel te kijk gezet'. Het busbedrijf geeft de chauffeur helemaal gelijk. In de reisvoorwaarden paragraaf zes staat dat de bestuurder niet mag worden afgeleid.. Bild vindt het een schande. Het meisje met 'das schönste Dekolleté vom Bodensee' is hun heldin van de dag.

bron: telegraaf

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
AMSTERDAM - Een Duitse buschauffeur heeft een 20-jarige passagiere gedwongen ergens anders te gaan zitten omdat hij in zijn achteruitkijkspiegel telkens in haar diepe decolleté keek. 'Zo kan ik niet veilig rijden'.

Debora was 's morgens om negen uur in buslijn 1 in haar woonplaats Lindau gestapt en ging achterin zitten. Plots stopte de bus en opende de chauffeur de deuren en beet haar toe: 'Uw decolleté irriteert me als ik in de achteruitkijkspiegel kijk. Dan kan ik me niet meer op het verkeer concentreren. Als u niet ergens anders gaat zitten, gooi ik u eruit!' De verbijstere Debora nam daarop een andere stoel.

In Bild zegt de verkoopster nog steeds woedend te zijn. 'Ik werd daar als een soort lellebel te kijk gezet'. Het busbedrijf geeft de chauffeur helemaal gelijk. In de reisvoorwaarden paragraaf zes staat dat de bestuurder niet mag worden afgeleid.. Bild vindt het een schande. Het meisje met 'das schönste Dekolleté vom Bodensee' is hun heldin van de dag.

bron: telegraaf

Dus iedere vrouw met een boerka in de bus? ... want anders wordt de bus-chauffeur M afgeleid??? Sorry hoor maar dit is toch echt de omgekeerde wereld.

Weer zo'n LUL die zijn ogen nergens vanaf kan houden ... da's mijn conclusie. Bah.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Toevoeging (5min regel)

Na de foto gezien te hebben ... dat valt me toch wel mee hoor zo lopen er duizenden rond en ook overigens duizenden mannen die zich daar niet te veel door af laten leiden.

Wat zegt ons dit over de bus-chauffeur in kwestie?

Dat denk ik dan.

Laat ik mij daar maar niet verder over uitlaten maar hij is volkomen buiten zijn boekje gegaan, da's duidelijk. Vreemd dat het busbedrijf voor hem opkomt overigens, wie gaat hij nog meer de bus uitzetten .. vrouwen met een rok boven de knie? Ik bedoel maar....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Dus iedere vrouw met een boerka in de bus? ... want anders wordt de bus-chauffeur M afgeleid??? Sorry hoor maar dit is toch echt de omgekeerde wereld.

Weer zo'n LUL die zijn ogen nergens vanaf kan houden ... da's mijn conclusie. Bah.

vrouwen kleden zich eigen , en maken zich op,doen lekkere luchtjes op,

en ik weet niet wat nog meer, als je vraagt waarom doen ze dat......

om er goed uit te zien, krijgen ze geen aandacht worden ze chagerijnig,

en dan krijgen ze aandacht, is het weer zo'n lul die zijn ogen nergens af kan houden.

ben jij soms bang dat ze er iets van af kijken of zo, het is werkelijk ook nooit goed, doe je niets is het niet goed, doe je iets is het ook niet goed.

als jij denkt dat dit niet waar is,......

wil ik van jou weten wat we nu moeten doen, wat wel goed is.

zeg nou niet dat dit niet waar is, want er zijn mannen genoeg die

er zo over denken, behalve homo's mischien.

en ja ik ben groot gebracht mag niet met de vingertjes kijken maar wel met de oogjes, en als je niet wil dat ze het zien, moet je het beter instoppen.

en dan krijg je een chauffeur die er wat van zegt, beginnen ze te piepen.

dat is mijn mening

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tiny nu laat je me toch wel ff lachen zeg:D

Wat te zeggen over de mannen met aftershave,opgerolde mouwtjes,strakke tshirtjes.Zittend in hun iets boven modale gepimpte auto,met een net wat te bruin armpje buitenboord,lonkend door de zonnebril???

Kom op zeg,we leven in 2007 en jou opvoeding van kijken doe je met de oogjes en niet met de handjes vind ik een hele goeie.

Dus als morgen bovenstaande kerel in de bus stapt bij een vrouwelijke buschauffeur vinden wij het dan heel normaal dat ie eruit gezet wordt door de chauffeuse??Nee toch??

en je weet toch he mannen komen van mars vrouwen komen van venus(of was het nou andersom?)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast midweek
Tiny nu laat je me toch wel ff lachen zeg:D

Wat te zeggen over de mannen met aftershave,opgerolde mouwtjes,strakke tshirtjes.Zittend in hun iets boven modale gepimpte auto,met een net wat te bruin armpje buitenboord,lonkend door de zonnebril???

mag ik dat niet meer? :confused:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Tiny nu laat je me toch wel ff lachen zeg:D

Wat te zeggen over de mannen met aftershave,opgerolde mouwtjes,strakke tshirtjes.Zittend in hun iets boven modale gepimpte auto,met een net wat te bruin armpje buitenboord,lonkend door de zonnebril???

Kom op zeg,we leven in 2007 en jou opvoeding van kijken doe je met de oogjes en niet met de handjes vind ik een hele goeie.

Dus als morgen bovenstaande kerel in de bus stapt bij een vrouwelijke buschauffeur vinden wij het dan heel normaal dat ie eruit gezet wordt door de chauffeuse??Nee toch??

en je weet toch he mannen komen van mars vrouwen komen van venus(of was het nou andersom?)

inderdaad, we leven in het jaar 2007.

maar dat verhaalvan : weer een lul, denk ik toch bij me eigen,

dat leeft in anno 1900, dat krijg je een lulverhaal terug uit het jaar 1900.

:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden