Forumlid Durashift Geplaatst 1 maart Forumlid Share Geplaatst 1 maart (bewerkt) Weet iemand of er een tool is om CAO's te kunnen vergelijken (zonder dat je dat zelf 'moelijk' moet doen door de CAO's zelf door te spitten). Ik kwam het onderstaande tegen: https://www.digipacct.nl/cao-vergelijker ..maar ik heb niet veel aan de culturele hoek.. zeg maar. Wat ik zou willen vergelijken is de CAO Motorvoetuigen en Tweewielerbranche en de CAO Metaal en Techniek (carrosseriebranche). 1 maart bewerkt door Durashift Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid ayla Geplaatst 3 maart Forumlid Share Geplaatst 3 maart Ik heb daar geen antwoord op, maar ben wel nieuwsgierig waarom je deze wil vergelijken? Meeste is toch vakantiedagen/vrij en salaris gerelateerd, wat je wilt vergelijken. De andere zaken, zal je toch zelf moeten doorspitten en ff over nadenken. Meestal zitten daar wat kleine lettertjes, uitzondering en/of aannames bij, die dan wel of juist niet op jouw situatie slaan. Als je twijfelt of het bedrijf in de juiste CAO zit, daar is een of andere commisie voor, die dat soort zaken controleert en bepaald (dit heb ik ook pas 2 weken geleden vernomen, daar wij als bedrijf sinds 2 februari ook in de CAO zitten (Metalektro). Groet Ron Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Durashift Geplaatst 2 juni Auteur Forumlid Share Geplaatst 2 juni Beetje late reactie (sorry, o.a. laptop problemen) maar ik kwam vacatures tegen bij bedrijven die dus verschillende CAO's toepasten. Voor 'min of meer' hetzelfde werk. Daar ik Matthieu ooit hier heb zien schrijven dat de Motorvoertuigen CAO een stukje minder (betaalt) dan, bijvoorbeeld, de Transport CAO, leek het mij wel handig om een kant en klare vergelijker te hebben. 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid matthieu Geplaatst 2 juni Forumlid Share Geplaatst 2 juni 5 uur geleden zei Durashift: Beetje late reactie (sorry, o.a. laptop problemen) maar ik kwam vacatures tegen bij bedrijven die dus verschillende CAO's toepasten. Voor 'min of meer' hetzelfde werk. Daar ik Matthieu ooit hier heb zien schrijven dat de Motorvoertuigen CAO een stukje minder (betaalt) dan, bijvoorbeeld, de Transport CAO, leek het mij wel handig om een kant en klare vergelijker te hebben. Kleinmetaal tweewielers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Durashift Geplaatst 2 juni Auteur Forumlid Share Geplaatst 2 juni Ja, dat is nu Motorvoertuigen en Tweewielers, volgens mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid RobNiat Geplaatst 3 juni Forumlid Share Geplaatst 3 juni CAO metaal en techniek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts