Spring naar bijdragen

Voor Belinda

Recommended Posts

Gast Belinda
komt ook wel goed meis maar wilde zo graag op de wagen, en pats boem maar lief dat je zo snel reageerde knuf van mij en snap ook wel dat het niet persoonlijk was maar het greep mij ff aan vandaar zo en nu weer humor

:tu::tu::tu:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Reacties 72
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

weet eigenlijk niet goed wat ik moet zeggen, vind het echt top dat belinda zich zo weet te redden en echt dikke pluim alleen doet mij het pijn dat er mensen zijn die zeggen ieder ander had het bijltje erbij neergegooid, want ik heb dat bijltje namelijk moeten neergooien, na advies van ziekenhuis, heb dit verhaal jankend gelezen. maar ben echt blij voor deze sterke meid belinda dus dat zij zich weet te redden, gr fly

Dat heb ik neergezet en als ik je daar mee gekwetst heb,en zo te lezen is dat zo,bied ik bij deze mijn welgemeende excuses aan.Was niet bedoeld om mensen te kwetsen maar om aan te geven dat er mensen zijn die het dus maar opgeven en er niet meer voor WILLEN knokken.Wat dus ook in jouw geval dus NIET het geval is\was.

Nogmaals mijn excuus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast butterfly

lief van je edwin had het moeilijk toen ik het verhaal las, want ben aan het knokken maar heb contakt met belinda en zei heeft mij even opgebeurd en gazegd dat het zo niet bedoeld werd, ben niet boos manneke maar het heeft mij meer aangegrepen dat ik had verwacht vandaar hoop dat je mij ook niet boos aankijkt omdat ik zo reageerde knuf van fly

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast marsipulami
en nu kunnen ze hier wel zeuren dat die Belin een kleintje is maar eigenlijk is ze een hele grote!:tu:

daar kan ik alleen maar op zeggen klein met lengte, maar groot in hart en vechtlust:sjalom:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast frankie
daar kan ik alleen maar op zeggen klein met lengte, maar groot in hart en vechtlust:sjalom:

en groot in geluid?????LOLLOLgeintje belin.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Zo'n moedige en sterke vrouw als Belinda eens een beetje steun en aanmoediging te geven.

Ik werk de hele dag met mensen. Sommige hebben veel problemen en zij hebben niet de kracht om het weer te proberen, om weer aan de slag te gaan.

Ik heb mega-respect voor diegene die het voor elkaar krijgen, ondanks het grote offer dat ze daarvoor moeten brengen.

Accepteren is meestal onmogelijk, maar er leren mee om te gaan is een mogelijke kans de draad weer op te pakken.

Belinda jij bent een goed voorbeeld voor anderen.

Ik wens eenieder zoveel kracht toe, het weer te halen. En ieder van ons kan op zijn manier daar een steentje aan bijdragen, je moet alleen proberen je in de situatie van de ander te verzetten en dan bereid zijn een beetje van jezelf te geven

Noud

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Echt een toppertje die Belinda :tu: Zeer veel respect voor de weg die zij heeft afgelegd om te zijn waar ze nu is!

En ze heeft ook nooit moeite om mij een keer op te vrolijken als het allemaal ff niet wil zoals ik wil dat het gaat! En als het weer is niet wil met een containerdeur, kan het maar zo zijn dat ik weer achter je sta :D

gr Bunny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Belinda
ben het hier helemaal mee eens

:sjalom::sjalom::sjalom:

Dank je wel Ria en de rest ook natuurlijk......

Snap je nu waarom ik JA hebt gezegt Ria op de vraag van Walter.........( ik laat het aan jou over of je het op het forum kwijt wil)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
en nu kunnen ze hier wel zeuren dat die Belin een kleintje is maar eigenlijk is ze een hele grote!:tu:

was voorheen ook al eens aan de orde,ene napoleon,daar zeiden ze dat ook van!!!!

kleine mensen,grote daden!!!:sjalom:

belinda,als je ooit hulp nodig hebt en de mogelijkheid is daar,ff laten weten!!!!

en ik denk vele met mij(die daar over zo denken)

:wave:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

Didi en Hans, mooi verwoord en omschreven:tu:

Blijkt dus, dat Belinda echt een doorbijter is, die vecht om een doel te bereiken!

Toch zwaar werk, daarnaast nog de nodige tijd in de auto, weblog en forum steken: petje af dame!! Dit verdient veel bewondering en respect. Moet je eerlijk zeggen, dat mij dit niet gelukt zou zijn denk ik...

Wij collega's zonder fysieke beperkingen zeuren alleen over details als bekeuringen, snelheid enz. Jouw verhaal zet deze dingen even in de goede verhouding denk ik...

Nogmaals bewondering, en blijf het zonnig zien:)

Maarten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Belinda

Nogmaals dank voor jullie lieve reacties :tu::tu:

Weet even niet wat ik verder moet zeggen, deze dame (al zouden jullie het niet zeggen) kan behoorlijk dichtklappen met dit soort dingen, zeker als het over me eigen persoontje gaat (sorry)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

was voorheen ook al eens aan de orde,ene napoleon,daar zeiden ze dat ook van!!!!

kleine mensen,grote daden!!!:sjalom:

belinda,als je ooit hulp nodig hebt en de mogelijkheid is daar,ff laten weten!!!!

en ik denk vele met mij(die daar over zo denken)

:wave:

Helemaal mee eens!!!!!!!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Toen Cees in het zkh. lag kreeg ik een telefoontje van Walter die me vroeg

of het een idee was om als Cees aan zijn laatste rit begint dit met een Daf te doen.Hij had hierover contact gehad met Belinda en die heeft (hoe moeilijk ze het ook vind) volmondig ja gezegt en meteen toestemming gevraagt en gekregen van haar baas.

Heel toevallig was ik zelf al aan het bekijken hoe ik het geregeld kon krijgen om Cees zijn allerlaatste wens in vervulling te laten gaan .

Bij dit telefoontje kreeg ik het even erg moeilijk maar hoefde niet lang na te denken en heb het aanbod met beide handen aangenomen.

Nadien heb ik via pb nog contact gehad met Belinda en zij begeleid een echte daftrucker met haar Daf 105 op zijn laatste rit.

Belinda verdient alle respect dat zij ondanks alle pijn,verdriet en ellende

dit toch maar even wil doen voor Cees.

Aan ons heeft ze vrienden voor het leven erbij en Lieve Belinda

mocht het ooit nodig zijn dan ben ik er vòòr jou.

whe love you.:tu:

Link naar opmerking
Deel via andere websites