Spring naar bijdragen

Voor Belinda

Recommended Posts

• Reacties 72
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gast Belinda

Zit ik dan op de bank helemaal in tranen....Ik de "bikkel" zoals ze me vaak noemen

Ria je weet ik riep al vanaf het begin "als er nog iets is wat er gedaan moet worden dan kan je altijd roepen".....Dit is het laatste wat ik voor Cees kan doen en dat doe ik dan ook, ik riep inderdaad volmondig JA toen Walter het aan me vroeg, moest wel me wagen aan de kant zetten omdat ik met tranen zat (je weet dat mijn vader ook ziek is) We praten er veel over want het is inderdaad niet niks wat ik ga doen, maar Ria ik doe het uit respect voor jullie....

* Vivian, ik wist het idd ook al van jou, ook ik kamp met die hoofdpijn en uitvallen van lichaamsdelen, en daar is dan het onbegrip voor jou ook een dikke pluim, ook jij bent een kanjer.....

Lieve forummers, ik ga gewoon door met die vrolijke lach, mensen plagen, voor mensen klaarstaan en me truckie mooi maken, kan wel bij de pakken neer gaan zitten maar bereik je niks mee, jullie reacties geven mij ook de steun en begrip, DANK JULLIE WEL DAARVOOR.......Elke dag is weer een overwinning en als ik dan me truckie op me standplaats parkeer dan denk ik "daar rijd ik toch mooi mee over de nederlandse wegen"

Knuffel voor jullie allemaal

Liefs Belinda

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Euh.............. zal ik als man ook maar even eerlijk bekennen dat ik na het lezen van met name 3 reacties ook een traantje weg moest vegen.

En dan durf ik te klagen als ik 1 keertje hoofdpijn heb :mad: Voortaan denk ik wel even aan jullie voor ik ga klagen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Origineel gepost door Erwin

:cool:Hoi Belinda,

Man, man, man wat een verhaal zeg. Echt ik kan je niet vertellen hoeveel respect ik voor je heb. Respect voor het feit dat je ondanks je pijn toch elke dag je werk, vaak zwaar werk, doet. Bovenal respect voor hetgeen je voor Cees gaat doen, waarvan we allen hopen dat dit nog een tijd gaat duren. Ik had mijn respect kunnen betuigen in het topic maar vond het meer gepast je een PB te sturen. Voor mij ben jij de kanjer van het jaar.thumbsup.gif

Met hartelijke groet,

Erwin:cool:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast schrootmalloot

ja dit doet mij ook wel wat hoor,wat een bikkels belin en vivian....ben nou 2 jaar weg bij mn oude baas en had daar een vaderlijke band met een oud collega van me,die ging met pensioen en nog geen half jaar later werd er keelkanker geconstateerd bij hem,gelukkig op tijd erbij en dus nog te genezen...Maar dan schrik je toch wel hoor.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
Toen Cees in het zkh. lag kreeg ik een telefoontje van Walter die me vroeg

of het een idee was om als Cees aan zijn laatste rit begint dit met een Daf te doen.Hij had hierover contact gehad met Belinda en die heeft (hoe moeilijk ze het ook vind) volmondig ja gezegt en meteen toestemming gevraagt en gekregen van haar baas.

Heel toevallig was ik zelf al aan het bekijken hoe ik het geregeld kon krijgen om Cees zijn allerlaatste wens in vervulling te laten gaan .

Bij dit telefoontje kreeg ik het even erg moeilijk maar hoefde niet lang na te denken en heb het aanbod met beide handen aangenomen.

Nadien heb ik via pb nog contact gehad met Belinda en zij begeleid een echte daftrucker met haar Daf 105 op zijn laatste rit.

Belinda verdient alle respect dat zij ondanks alle pijn,verdriet en ellende

dit toch maar even wil doen voor Cees.

Aan ons heeft ze vrienden voor het leven erbij en Lieve Belinda

mocht het ooit nodig zijn dan ben ik er vòòr jou.

whe love you.:tu:

En nu heb ik het koud...... kippenvel.... en niet van de airco....

Bel wat ben je een topper!!!! :tu:

Diep, heeel diep respect!!!! :sjalom:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Allereerst Belinda je bent een topper! Geweldig zo als je vecht om vooruit te kunnen. Om nog maar niet te spreken over wat je voor Cees doet. Stil word ik er van en ontroerd.

Toppers zijn de vechters die er alles aan willen doen om vooruit te komen. Soms lukt het wel al is het met moeite zoals bij Belinda, Vivian en Erik en soms lukt het niet zoals bij Wilma en Cees. Maar toppers zijn ook diegene die naast hen staan. Zij zijn de steun en toeverlaat, de schouder om op uit te huilen, ze op te beuren maar ook om mee te lachen als het even wel goed gaat. Vaak worden deze personen vergeten terwijl ook zij het zwaar hebben. Zij cijferen zichzelf weg om de ander te kunnen helpen. Daar ben ik ook 1 van. Bij deze wil ik dan ook Hans en Ria laten weten dat ook zij echte toppers zijn. Ik vind het fantastisch dat jullie jullie partner steunen in goede maar ook hele kwaaie dagen. Ga zo door.:tu:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Belinda
Allereerst Belinda je bent een topper! Geweldig zo als je vecht om vooruit te kunnen. Om nog maar niet te spreken over wat je voor Cees doet. Stil word ik er van en ontroerd.

Toppers zijn de vechters die er alles aan willen doen om vooruit te komen. Soms lukt het wel al is het met moeite zoals bij Belinda, Vivian en Erik en soms lukt het niet zoals bij Wilma en Cees. Maar toppers zijn ook diegene die naast hen staan. Zij zijn de steun en toeverlaat, de schouder om op uit te huilen, ze op te beuren maar ook om mee te lachen als het even wel goed gaat. Vaak worden deze personen vergeten terwijl ook zij het zwaar hebben. Zij cijferen zichzelf weg om de ander te kunnen helpen. Daar ben ik ook 1 van. Bij deze wil ik dan ook Hans en Ria laten weten dat ook zij echte toppers zijn. Ik vind het fantastisch dat jullie jullie partner steunen in goede maar ook hele kwaaie dagen. Ga zo door.:tu:

Moon, dit heb jij heel mooi verwoord, hier word ik ff stil van.....Je hebt gelijk wat betreft de "partners", dat zijn ook TOPPERS.....Je typt "daar ben ik er ook 1 van", dan ben jij ook een TOPPER......Ze cijferen zichzelf idd altijd weg, dat zie ik idd thuis ook vaak.....

* Schrootmaloot, wat super van je collega dat ze er op tijd bij waren...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast butterfly

lieve moon en belinda petra bonnetje sabientje noudi jullie waren er afgelopen week toen ik het erg moeilijk had voor mij ik wil jullie hier nog een dikke knuffel voor geven. er komt op dit moment zoveel op mij af en niet de leukste berichten maar ben blij dat jullie er waren liefs wilma

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast sindaco

ik herken veel uit mijn tijd toen ik nog in het ziekenhuis werkte.

er zijn vele typen mensen en je moet sterk staan om door te gaan.

ook moet je dan de mogelijkheid hebben of krijgen om door te gaan.

sommigen willen wel maar kunnen niet en anderen kunnen wel maar willen niet.

er moet vaak veel overwonnen worden om de keuze te maken die voor jou het beste is.

en luisteren naar je lichaam is eigenlijk het allerbelangrijkste.

we ( ria en ik ) hebben bewondering voor diegenen die doorgaan en OOK bewondering voor diegenen die wel zouden willen , maar niet kunnen en eigenlijk door hun lichaam worden tegengehouden. En daar dan in moeten berusten.

petje af voor beide groepen en mooi dat CEES met een van de ( vinden wij )

mooiste dafs aan zijn laatste reis kan beginnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Belinda had mij ook al verteld over Cees, toen ze de laatste keer in Vlissingen-Oost was. Ik kan je zeggen, ondanks dat ze zelf met het nodige moet worstelen, het kleine meisje met een grote bek werd tijdens het vertellen toch best stil en emotioneel (al wilde ze dat niet zo laten blijken).

Diepe respect voor haar en voor Hans. Ondanks dat ze veel pijn heeft, kruipt ze gewoon weer op de bok en rijden maar. En daarom, elke keer als ik haar weer tegenkom, moeten we even knuffelen :D En ze weet donders goed waarom.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Belinda
Belinda had mij ook al verteld over Cees, toen ze de laatste keer in Vlissingen-Oost was. Ik kan je zeggen, ondanks dat ze zelf met het nodige moet worstelen, het kleine meisje met een grote bek werd tijdens het vertellen toch best stil en emotioneel (al wilde ze dat niet zo laten blijken).

Diepe respect voor haar en voor Hans. Ondanks dat ze veel pijn heeft, kruipt ze gewoon weer op de bok en rijden maar. En daarom, elke keer als ik haar weer tegenkom, moeten we even knuffelen :D En ze weet donders goed waarom.....

Dat had je idd goed gezien Lex, zat en zit me best hoog allemaal, maar het is ook niet niks., maar dat ik het doet is 1 wat zeker is..Ik heb nog spierpijn van die knuffel trouwens....hehehehe

* Sindaco, mooi gesproken, je woorden doen me wel wat. Ik wil wel maar kan niet alles meer maar wat ik kan dat doe ik gewoon ook al is het met veel pijn...We gaan door zeg ik altijd maar...bedankt voor jullie compliment wat betreft me blauwe bezem

De rest nogmaals bedankt voor de reacties ook namens Hans....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast edwin 30

ik reageer nu pas maar belin we hebben elkaar 2 of 3 keer in zeewolde gezien en je hebt tegen me gezegt dat je een handycap hebt.

en daar heb ik veel respect voor kunne veel mensen van leren.

en belin wat andere ook van je denken denk maar zo dat er huer op het forum veel collega,s achter je staan ook al kijken we over je je heen :D( geintje )

je bent een toppertje

groetjes edwin

Link naar opmerking
Deel via andere websites