[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

de BBQ


Recommended Posts

  • Forumlid

Helaas is het ons niet gelukt om wat centraal in Nederland een plek te vinden voor een BBQ... er komt nogal wat bij kijken om dit te realiseren.

Dus hebben we de toch maar weer lokaal gekeken en dat is wel gelukt.

We kunnen net als 2 jaar terug weer het terrein van de modelvliegclub uit Delfzijl gebruiken.

Nu weet ik al vantevoren dat er een boel zijn die die afstand niet willen rijden. en begrijpelijk..Maar we hopen er toch op dat er nog genoeg zijn die wel de oversteek willen maken.. en desnoods met een caravan er achter een lokale camping vinden voor een nachtje.

Wat is eigenlijk afstand voor een chauffeur.? :D

Ik heb vantweekend de huur en alles geregeld voor de toko hierzo. dus ik hoop dat het niet voor niets is geweest..

1 Puntje van hoop is er wel..Piraat melde mij dat de vijver bij Raalte ook een plek is waar zoiets wel kan... Bij deze de belofte om daar voor aankomend jaar iets mee te doen.

Dan de kosten..

wij vragen voor deelname aan de BBQ. 12.50 pp....

Bier zal neerkomen op 1 Euro per flesje

Frisdrank op 50 cent per glas

Koffie of Thee ook ongeveer die prijs.

Opgaves graag per email aan fev@home.nl of per Pb.

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You are posting as a guest. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden