[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Noorwegen


HenkieSpankie

Recommended Posts

  • Forumlid

Ik moet maandag naar Noorwegen. Sykkylven. Nu ben ik een beetje de route aan het plannen maar ik kom een veerbootje tegen waar ik niet echt info over kan vinden.

Het gaat om het veerbootje van liabygda naar stranda. Ik kan nergens vinden of dat ook voor vrachtwagens is. Ik kan ook wel omrijden natuurlijk.

Misschien kunnen de Noorwegen rijders mij tips geven waar ik wel en niet kan rijden.

Ik kom ook de weg 63 op mn route tegen. Dat is nogal een bergweggetje met haarspeldbochten. Nu ben ik 40 ton. Kan ik dat beter vermijden?

Ik ga vanuit Oslo daar naar toe.

Iemand tips of advieszszen?

-edit-

Ik heb mn route anders gevonden.

Het wordt:

E18 - E16 - 51 - 15 - 60

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Lokalrute 14

Adresse: Fjord1 MRF Tlf. 71 21 95 00, fax: 71 21 95 01

M/F "Storfjord" Tlf. 947 83 677. Kapasitet: 50 pbe (teoretisk kapasitet).

http://www.ruteinfo.net/ruter-f1/t/15-242.htm

Of een PB naar Emy en Martin

Die wonen daat ergens een km of 90 vandaan.

Succes!

Dank je wel

Ik heb net een andere route gevonden. Die 63 kan ik beter vermijden aan de foto's te zien ;)

Het is denk ik uiteindelijk de volgende route geworden:

E6 - 15 - 60

Het beste voor de vrachtwagen denk ik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De 63 is NIET open voor voertuigen langer dan 10 M

Een trailer kan er wel door maar alleen met politie begeleiding en veel steken.

Uiteraard brengt de politie je wel enige 'kosten' in rekening voor de begeleiding en het negeren van de geplaatste verkeersborden.

Een collega heeft deze route al eens uitgetest met bovenstaand resultaat.

Je kan ook als route de E16 dan de E139/E39, dan de 656 en met het pontje oversteken naar de 60. Tot en met de E39 is heel goed te rijden met de vw heb die route al een aantal keren gereden.

Niet vergeten je camera mee te nemen en voldoende volle batterijen. :D

Gr. Rob.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

hi

sykkylven ligt bij ons in de buurt..

ik zou over de e6 rijden tot otta daar de 15 op en dan stryn de 60 naar standa, en na de esso in stranda links naat sykkylven...waar moet je zijn en met wat wat voor auto rijd je ????

de 63 ' trollstigen' geld max 12,4 mtr...de politie contrleerd streng op lengte...de meeste toerbussen zijn toch al snel 60cm te lang ( lees makkelijk geld verdienen )

alle veerboten voor zijn ook wel geschikt voor vrachtwagens....

http://www.fjord1.no/mrf/default.asp?menu=242&page=96#scroll

als je terug moet over Ã…ndalsnes dan zien we je wel..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
hi

sykkylven ligt bij ons in de buurt..

ik zou over de e6 rijden tot otta daar de 15 op en dan stryn de 60 naar standa, en na de esso in stranda links naat sykkylven...waar moet je zijn en met wat wat voor auto rijd je ????

de 63 ' trollstigen' geld max 12,4 mtr...de politie contrleerd streng op lengte...de meeste toerbussen zijn toch al snel 60cm te lang ( lees makkelijk geld verdienen )

alle veerboten voor zijn ook wel geschikt voor vrachtwagens....

http://www.fjord1.no/mrf/default.asp?menu=242&page=96#scroll

als je terug moet over Ã…ndalsnes dan zien we je wel..

Ja zo had ik mijn route inderdaad gepland.

Tis echt vrij nieuw en die 63 leek mezelf best eng haha.

Ik rijd met een oranje daf (hoe toepasselijk in deze periode) van Timmer Transport Beverwijk. De zeiltjes zijn blauw.

Ik kan even niet opzoeken waar ik precies moet wezen maar het is in ieder geval een fabriek. Kan het misschien vanavond wel even opzoeken. Heel misschien kan ik er pas donderdag lossen en sta ik er woensdag al. De 2e wagen had vertraging met laden en daar moet ik waarschijnlijk op wachten.

Waar zitten jullie dan precies?

Pbtje maar denk? haha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden