Forumlid Pierre Geplaatst 8 mei Forumlid Share Geplaatst 8 mei Andremast, van harte gefeliciteerd namens de feestcommisie met de eerste plaats in het klassement en het enigst behaalde punt in de afgelopen 24 uur. Eigenlijk geen partij daar er geen sprake was van enige competitie voor een tweede en derde plaats maar toch de moeite waard voor een vermelding. Ook ons forumlid Europeaan verdient een eervolle vermelding door het plaatsen van de enige en enkele posting in 24 uur tijd... Ook voor jou Peter, de felicitaties namens de feestcommissie met het bereiken van dit nieuwe dieptepunt! 2 1 Link naar opmerking
Forumlid Murphy Geplaatst 8 mei Forumlid Share Geplaatst 8 mei Ga jij voor de troost of poedelprijs? Link naar opmerking
Forumlid Marotrans Geplaatst 8 mei Forumlid Share Geplaatst 8 mei Tja... serieuze inbreng sneeuwt onder in bijzaken, persoonlijke vete's of oud zeer dus die inbreng droogt 'n keer op! Mensen die dan eens wat posten in de luchtiger onderwerpen om nog ìets van leven in dit forum te houden worden nu op deze manier weer afgezeken: béétje flauw Pierre... 6 Link naar opmerking
Forumlid Pierre Geplaatst 8 mei Auteur Forumlid Share Geplaatst 8 mei 48 minuten geleden zei Marotrans: (...) Mensen die dan eens wat posten in de luchtiger onderwerpen om nog ìets van leven in dit forum te houden worden nu op deze manier weer afgezeken: béétje flauw Pierre.. Ik vermoed dat de werkelijke intentie van mijn posting jou ontgaat Maarten. Ik zeik niemand af, Andremast niet met zijn enkele behaalde punt en ook geen Europeaan met zijn enige en enkele posting in een hele dag tijd. Ik kan me geen enkele reden bedenken waarom ik dat zou doen. Het is natuurlijk ook wel een beetje achterhaald om steeds maar weer te refereren aan oude - en persoonlijke vetes en alsof daar de mensen voor weg blijven en de reden is voor de teloorgang van dit forum; die vetes waren er 10-15 jaar geleden net zo, daar zijn voorbeelden genoeg van. En als we de statistieken er bij halen van pakweg twee jaar geleden -toen het halve forum in de brand stond-, dan zegt dat ook iets t.o.v. nu. Ik vond het enkel opvallend te noemen dat er zo weinig leven in de brouwerij is, niets meer dan dat. Link naar opmerking
Forumlid Murphy Geplaatst 8 mei Forumlid Share Geplaatst 8 mei Zojuist zei Pierre: ... Ik vond het enkel opvallend te noemen dat er zo weinig leven in de brouwerij is, niets meer dan dat. ... En daar heeft Pierre wel een punt. Maar.... De samenleving verhard (helaas) en het CF is niets als een kleine afspiegeling van deze. Kennelijk vind men het niet meer noodzakelijk om met beroepsgenoten onder elkaar te discussieren over arbeids gerelateerde zaken. Net als in de diverse chauffeurs stops. Vroeger vond je daar wel vaak een antwoord als je met een vraag/probleem zat. Tegenwoordig in de IK IK IK maatschappij weet iedereen het toch beter en/of vind je de antwoorden op het WWW. (Maar het CF is een deel van het WWW dus eigenlijk...... ) Link naar opmerking
Forumlid Pierre Geplaatst 8 mei Auteur Forumlid Share Geplaatst 8 mei (bewerkt) 1 uur geleden zei Murphy: (...) Kennelijk vind men het niet meer noodzakelijk om met beroepsgenoten onder elkaar te discussieren over arbeids gerelateerde zaken. Net als in de diverse chauffeurs stops. Vroeger vond je daar wel vaak een antwoord als je met een vraag/probleem zat. (...) Tegenwoordig in de IK IK IK maatschappij weet iedereen het toch beter en/of vind je de antwoorden op het WWW. Eens. Met een paar kanttekeningen. De behoefte om hier werkelijk transportgerelateerde zaken aan te kaarten zal heus bestaan. Des te opvallender is het - in mijn beleving- om te zien dat er: - óf nauwelijks of niet gereageerd wordt, wat wil zeggen dat het de meesten weinig of niks interesseert. - of iedere transportgerelateerd topic uitmondt in de zoveelste zelfde discussie over Corona, vaccinaties, wappies, de voor -en tegenstanders van het 45-uurs verbod in de cabine, de zoveelste zelfde vraag over de 24-uurs regeling enz. En ja, het venijn en het moddergooien over en weer is daar automatisch een gevolg van waarbij de overgrote meerderheid van de vaste bezoekers hier niet vrijuit gaat. Zei het niet door direct recht tegenover elkaar te staan , dan is het wel door links en rechts vanaf de zijlijn toe te kijken en bij gelegenheid wat olie op het vuur te gooien, niemand uitgezonderd. Wat betreft de IK maatschappij; het is inherent aan het tijd waarin wij nu leven dat nagenoeg alle informatie terug te vinden is op internet. Daar is in principe helemaal geen chauffeursforum of Facebookgroep bij nodig. Leuk om wat te keuvelen met elkaar, elkaar te attenderen op bepaalde dingen of voor diegenen die wat dieper op in bepaalde zaken in willen gaan gedachten uit te wisselen. Gemakkelijk maar voor de rest niet persé noodzakelijk voor het inwinnen van informatie. Zie het als het verschil met vroeger en nu, b.v. de weg zoeken in een totaal vreemd en onbekend land. Jaren terug was je genoodzaakt met een kaart de weg zoeken en de locals te vragen waar je klant zat. Eten deed je in restaurant of truckstop en zo leerde je naast topografische kennis ook nog wat bij m.b.t. de taal en leefgewoonten van dat land. Tegenwoordig komt iedere stuurvasthouder met een goede navigatie waar hij of zij wil zijn. Eten buiten de deur is ook geen noodzaak sinds iedere auto bijna standaard is voorzien van een koelkast en een magnetron en hoeft men -als men zo wil- de hele week die auto niet uit tot voor de poort bij de klant ruim 1600 kilometer verderop. De discussie over de romantiek van vroeger en dat nu wel of niet alles beter is laat ik even achterwege, wat ik beschrijf is hoe tijd en innovatie het transportwezen in de laatste decennia drastisch heeft veranderd en het leven onderweg heeft geindividualiseerd, gelijk zo het alles in de samenleving is vergaan. 8 mei bewerkt door Pierre 4 Link naar opmerking
Forumlid Marotrans Geplaatst 8 mei Forumlid Share Geplaatst 8 mei 1 uur geleden zei Pierre: Ik vermoed dat de werkelijke intentie van mijn posting jou ontgaat Maarten. Ik zeik niemand af, Andremast niet met zijn enkele behaalde punt en ook geen Europeaan met zijn enige en enkele posting in een hele dag tijd. Ik kan me geen enkele reden bedenken waarom ik dat zou doen. Het is natuurlijk ook wel een beetje achterhaald om steeds maar weer te refereren aan oude - en persoonlijke vetes en alsof daar de mensen voor weg blijven en de reden is voor de teloorgang van dit forum; die vetes waren er 10-15 jaar geleden net zo, daar zijn voorbeelden genoeg van. En als we de statistieken er bij halen van pakweg twee jaar geleden -toen het halve forum in de brand stond-, dan zegt dat ook iets t.o.v. nu. Ik vond het enkel opvallend te noemen dat er zo weinig leven in de brouwerij is, niets meer dan dat. Nou ja, laat ik het dan zo zeggen: dit topic voegt ook niks zinvols toe en andere leden zouden zich in 'n hoek gezet kunnen voelen. Moet je niet willen, net zo min als weer eens vermelden dat het hier zo stil is etc. Iets met zout en wonden, terwijl je zelf al meerdere redenen daarvoor aanvoert in jouw volgende betoog. 2 Link naar opmerking
Forumlid HendrikJansen Geplaatst 8 mei Forumlid Share Geplaatst 8 mei 8 uur geleden zei Marotrans: Tja... serieuze inbreng sneeuwt onder in bijzaken, persoonlijke vete's of oud zeer dus die inbreng droogt 'n keer op! Mensen die dan eens wat posten in de luchtiger onderwerpen om nog ìets van leven in dit forum te houden worden nu op deze manier weer afgezeken: béétje flauw Pierre... Kom op Maarten, Pierre bedoelt dit vast niet zo, al snap ik wel dat je zo kan gaan denken idd als je weer vele uren druk bent geweest voor de zoveelste keer om berichten in opdracht van iemand te moeten verwijderen. Ik zou denken dat deze berichten uit vrije wil zijn geplaatst dus ook makkelijk kunnen blijven staan. Houd het forum ook veel leesbaarder voor diegenen die wat na willen lezen of zoeken. En kwa rust. Tis hier wel vaker even rustig geweest, komt vanzelf weer een topic voorbij waar wel weer veel op gereageerd word. En tja, als men de dagelijkse gang van zaken hier niet meer mag bespreken en enkel transport gerelateerd wil dan is het niet gek dat het wat rustiger word. ( zou dat dan de reden in de chauffeurscafe’ s ook zijn? ) 1 Link naar opmerking
Forumlid Marotrans Geplaatst 8 mei Forumlid Share Geplaatst 8 mei Nee hoor, die vele uren zijn niet nodig als het 'n beperkte periode betreft: 'n bietsje flink doorklikken en het is zo gebeurd. Hoe het bedoeld is valt komt voor een ieder anders over natuurlijk, ik vind het in deze context 'n beetje flauw en heb dat hierboven al uitgelegd. Her is een trend de laatste tijd: na 'n conflict o.i.d. blijft het stil, een soort angst? Ik dacht dat het over het algemeen nog wel meeviel hier met de Boemannerij 😉 Link naar opmerking
Forumlid Pierre Geplaatst 8 mei Auteur Forumlid Share Geplaatst 8 mei (bewerkt) 14 minuten geleden zei Marotrans: (...) Het is een trend de laatste tijd: na 'n conflict o.i.d. blijft het stil, een soort angst? Ik dacht dat het over het algemeen nog wel meeviel hier met de Boemannerij 😉 Angst niet, boemannerij valt ook wel mee sinds die DMB de stekker eruit heeft getrokken. Het was de laatste weken wat rumoerig maar echte conflicten heb ik nergens kunnen bespeuren, enkel wat gedram over en weer tussen bepaalde leden en ook daar is de stilte wedergekeerd. Het viel me straks eigenlijk pas op, kan het zijn dat Ger opnieuw zijn account en zijn postings zijn verwijderd of heeft laten verwijderen? Dat verklaart dan die stilte nà de storm misschien? 8 mei bewerkt door Pierre 3 1 Link naar opmerking
Forumlid HendrikJansen Geplaatst 8 mei Forumlid Share Geplaatst 8 mei (bewerkt) 14 minuten geleden zei Marotrans: Nee hoor, die vele uren zijn niet nodig als het 'n beperkte periode betreft: 'n bietsje flink doorklikken en het is zo gebeurd. Hoe het bedoeld is valt komt voor een ieder anders over natuurlijk, ik vind het in deze context 'n beetje flauw en heb dat hierboven al uitgelegd. Her is een trend de laatste tijd: na 'n conflict o.i.d. blijft het stil, een soort angst? Ik dacht dat het over het algemeen nog wel meeviel hier met de Boemannerij 😉 Die Boemannerij valt idd wel mee denk ik. Meer iets in de trent van “bekijk het maar even met elkaar” denk ik. Maare, nu is het wel klaar ook denk na 3 drie keer berichten van die man wegklikken? Of mag hij nog een keer terugkomen onder de naam “ alweer…” ? 8 mei bewerkt door HendrikJansen 1 1 Link naar opmerking
Forumlid Marotrans Geplaatst 9 mei Forumlid Share Geplaatst 9 mei Geen idee Hendrik, dat kijken we dan t.z.t. wel. Wie dan leeft dan zorgt! 1 Link naar opmerking
Forumlid Marotrans Geplaatst 9 mei Forumlid Share Geplaatst 9 mei 6 uur geleden zei Pierre: Het viel me straks eigenlijk pas op, kan het zijn dat Ger opnieuw zijn account en zijn postings zijn verwijderd of heeft laten verwijderen? Dat verklaart dan die stilte nà de storm misschien? Ger is inderdaad weer vertrokken Pierre, op eigen verzoek. Dat dan 'n paar mensen denken van 'bekijk het maar ff' snap ik, maar waarom het dan steeds weer helemaal stil blijft weet ik ook niet. Wat je zelf al aangaf, waarschijnlijk andere bronnen etc. 3 Link naar opmerking
Forumlid kiepenboer Geplaatst 9 mei Forumlid Share Geplaatst 9 mei 11 uur geleden zei HendrikJansen: dan is het niet gek dat het wat rustiger word. ( zou dat dan de reden in de chauffeurscafe’ s ook zijn? ) Nou toevallig 2 weken terug ff pauze maken langs de A15 ri Nijmegen ter hoogte van Kesteren. Gingen met een paar collega,s ff binnen een kop koffie drinken. Nou 3,65 euro voor een klein bakkie koffie is nou ook niet een vriendelijke prijs. Vroeg nog of het 2e bakkie gratis was, maar helaas. Normaal is er op de laad en los plekken vaak wel koffie te krijgen, maar toen dus niet, en kwam qua rijtijd niet uit 1 Link naar opmerking
Forumlid roadtrain Geplaatst 9 mei Forumlid Share Geplaatst 9 mei 13 uur geleden zei HendrikJansen: Of mag hij nog een keer terugkomen onder de naam “ En dat durf jij te zeggen……… 3 Link naar opmerking
Forumlid HendrikJansen Geplaatst 9 mei Forumlid Share Geplaatst 9 mei 43 minuten geleden zei roadtrain: En dat durf jij te zeggen……… Hoezo durf ik dat te zeggen? 1 Link naar opmerking
Forumlid RobNiat Geplaatst 9 mei Forumlid Share Geplaatst 9 mei 1 uur geleden zei roadtrain: En dat durf jij te zeggen……… Volgens mij was Hendrik hier eerder onder één andere hoedanigheid actief. En die account -Iveco nog wat- werd geblokkeerd door een overijverige moderator die ook maar zijn best deed. (Of misschien iets meer dan dat) Hendrik Iveco is hier niet al vier keer op hoge poten zelf vertrokken, dreigend met advocaten en er van alles bij halend. Dát is toch wel een heel verschil naar mijn mening. 2 4 Link naar opmerking
Forumlid roadtrain Geplaatst 9 mei Forumlid Share Geplaatst 9 mei Maar wel op stiekeme wijze binnen gedrongen en mocht ook nog blijven…. dus niet over een ander oordelen hoe of waarom die ook vertrokken is of terug komt. Net als iveco of Hendrik is het aan de moderators om daarover te beslissen. 1 2 Link naar opmerking
Forumlid HendrikJansen Geplaatst 9 mei Forumlid Share Geplaatst 9 mei 23 minuten geleden zei roadtrain: Maar wel op stiekeme wijze binnen gedrongen en mocht ook nog blijven…. dus niet over een ander oordelen hoe of waarom die ook vertrokken is of terug komt. Net als iveco of Hendrik is het aan de moderators om daarover te beslissen. Die stiekeme wijze heb ik hier helemaal uitgelegd nadat die mijnheer die heel erg zijn best deed er eindelijk achter was gekomen dat ook hij om de tuin geleid kon worden. En daar is de mijnheer die heel erg zijn best deed toen akkoord mee gegaan en dus ben ik hier gewoon geheel legaal. 3 Link naar opmerking
Forumlid roadtrain Geplaatst 9 mei Forumlid Share Geplaatst 9 mei 28 minuten geleden zei HendrikJansen: Die stiekeme wijze heb ik hier helemaal uitgelegd nadat die mijnheer die heel erg zijn best deed er eindelijk achter was gekomen dat ook hij om de tuin geleid kon worden. En daar is de mijnheer die heel erg zijn best deed toen akkoord mee gegaan en dus ben ik hier gewoon geheel legaal. Niemand die zegt dat je hier illegaal bent want er is immers een generaal pardon geweest. al gaat hier iemand tien keer om wat voor reden en op welke manier dan ook weg…. Als de moderators beslissen dat iemand toch weer terug mag dan is dat aan hun en niet aan jou…… 1 Link naar opmerking
Forumlid HendrikJansen Geplaatst 9 mei Forumlid Share Geplaatst 9 mei 3 minuten geleden zei roadtrain: Niemand die zegt dat je hier illegaal bent want er is immers een generaal pardon geweest. al gaat hier iemand tien keer om wat voor reden en op welke manier dan ook weg…. Als de moderators beslissen dat iemand toch weer terug mag dan is dat aan hun en niet aan jou…… Kan jij me aangeven of uitleggen waar ik gezegd heb dat ik dat voor het zeggen heb? 1 1 Link naar opmerking
Forumlid roadtrain Geplaatst 9 mei Forumlid Share Geplaatst 9 mei 16 uur geleden zei HendrikJansen: Maare, nu is het wel klaar ook denk na 3 drie keer berichten van die man wegklikken? Of mag hij nog een keer terugkomen onder de naam “ alweer…” ? Hier stuur jij wel aan op een oordeel/antwoord van de moderator(s). Link naar opmerking
Forumlid HendrikJansen Geplaatst 9 mei Forumlid Share Geplaatst 9 mei (bewerkt) 15 minuten geleden zei roadtrain: Hier stuur jij wel aan op een oordeel/antwoord van de moderator(s). Hier stuur ik nergens op aan. Ik stel hier enkel een vraag welke door de moderator beantwoord word en welke ik weer beantwoord met een like in de vorm van een👍. 9 mei bewerkt door HendrikJansen 1 Link naar opmerking
Forumlid HendrikJansen Geplaatst 9 mei Forumlid Share Geplaatst 9 mei (bewerkt) En mijn vaste “sneu liker” @ELZEN106 is ook weer van de partij, net als gisteravond en vele malen eerder. dank je wel voor je likes @ELZEN106 . Teken dat je in hoge mate geïntrigeerd word door mijn berichten👍 9 mei bewerkt door HendrikJansen Link naar opmerking
Forumlid andremast Geplaatst 9 mei Forumlid Share Geplaatst 9 mei He ben ik een keer ergens winnaar Drinkt men azijn ipv wijn 6 Link naar opmerking
Recommended Posts