Gast Belinda Geplaatst 2 september 2008 Share Geplaatst 2 september 2008 Hoi hoi, fijn te lezen dat het de goede kant op gaat nogmaals sterkte met je herstel groetjes Bel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Bonny Geplaatst 2 september 2008 Share Geplaatst 2 september 2008 Fijn dat het de goeie kant op gaat :tu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast piraat Geplaatst 20 oktober 2008 Share Geplaatst 20 oktober 2008 Zo ben ik weer ff, Vorige week weer de werkzaamheden op de markt hervat , ben eerst maar begonnen met een braderie/warenmarkt en dat ging best. Vrijdag's ben ik weer ook weer op de markt te vinden in duitsland , en zo bouwen we het langzaam weer op naar de 4 markten per week. Mag niet klagen wat herstel betreft , gaat allemaal beter en sneller dan verwacht. Niet dat mijn fysio blij is dat ik weer was begonnen , maar ja de rekeningen moeten ook betaald worden toch. gr. mart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Noudi Geplaatst 20 oktober 2008 Forumlid Share Geplaatst 20 oktober 2008 Zja wij Fysio's zijn soms rare mensen hè, maar als jij je weer in staat voelt te beginnen, moet je dat doen. van thuis zitten wordt je ook niet beter. Sucses, Piraat, en overdrijf het niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts