[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

ACC werkt niet meer daf xf 480

RollaRappa

Recommended Posts

• Forumlid
5 uur geleden zei RollaRappa:

Iemand ervaring hiermee. Uit het niks werkt adaptive cruise control niet meer, kan nog wel afstand ect instellen maar voor de rest doet het niet meer.  

Het niet-adaptive gedeelte doet ook niets meer?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Ja, daar heb ik wel ervaring mee......(laten we hopen dat Rob hier niet meeleest LOL , geintje Rob). De auto had al wel 1 miljoen gelopen....

Dan is er een storing in 1 van de sensoren. Meestal is er wel een foutmelding (geel) over het dashboard gekomen.

Zoals Eeweep zegt, ff met de knop in het midden de afstand uitzetten en de sneleheid op max zetten en kijken of de normale CC het wel doet (is eigenlijk de enige die ik gebruik).

Groet Ron

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
2 uur geleden zei volvofh12:

Toevallig een abs storing van de trailer? Dan werkt het ook niet. 

Probeer dan eerst eens een paar keer te remmen....

Daarna ff stekker erin en eruit.

Daarna ff contact compleet uit, 10 seconden wachten en opnieuw starten.

(mijn lieve heer, laten we nog steeds hopen dat Rob hier niet meer meeleest LOL )

Groet Ron

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
5 uur geleden zei ayla:

laten we nog steeds hopen dat Rob hier niet meer meeleest

Och. ACC storingen overkomt de besten. De auto waar ik nu mee rijd heeft ook geen werkende afstandshouder. Helaas, want ik vind het echt een geweldige uitvinding. Het rijdt zooooo relaxed!

Nu krijg ik een eenmalige melding op het dashboard, dat er een foutje in zit. Geen vervelende jengeltoon. Alleen een leesbare waarschuwing op mijn display. Die druk ik weg en daar heb ik geen last meer van tot ik weer opnieuw de motor start. 

Vanmorgen heb ik trouwens nog even mijn tanks afgevuld bij de Shell in Klazienaveen. Kunnen mijn injectoren gewoon tegen. Geen slappe excuses uit Zweden dat de diesel niet goed zou zijn. Gewoon werken, zoals het hoort. 😁

• Like 2
  • Thanks 1
  • Haha 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators
22 uur geleden zei RobNiat:

Ik heb geen enkele interesse in welk DAF topic ook Ayla. Dus zit over mij maar niet in… 😂😂

Maar je leest wel mee..... :angel:

Dus toch stiekem een fan van dat Eindhovens geweld?

Link naar opmerking
Deel via andere websites