[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

FOTO van je luxe-wagen


AngeliqueBS

Recommended Posts

  • Forumlid

Een E38, fraai ding. Ik heb al wat BMW's gehad en nog steeds wel, maar nog geen 7. Is het een 740, 740, 750 ?

 

Morgen Bimmerdag op CPZ. 

Het is een 97er 740i, ik heb hem al 7 jaar en ben er nog steeds gek op.

Ik weet van dat feestje op Zandvoort maar dat is niet mijn ding, ben op de voorgaande meeting op Weeze geweest en dat vond ik te massaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

740, fijne motor is dat, ik heb er een in een 540 gehad. Niet de dorstige 12 maar ook weer niet de standaard 6 in lijn. Heerlijk geluid ook. 

 

De bimmerfeesten zoek ik ook niet op, al kwam ik nog wel eens bij van die meetings in de Meern, die zijn wat rustiger. 

 

Ik rij nu een BMW met een V8 die 2 turbo's heeft... Schiet ook lekker op  ;)

bewerkt door minuteman
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Paar plaatjes van mijn ouwe trouwe bakkie (voor wie twijfelt: het is die blauwe :D ):

 

polo2was0a.jpg

 

Een jaar eerder lag op deze plek nog een asfaltweg :ja:  (en een jaar later was ik hier een groot gat in gedoken :cool: )

 

polo12estx.jpg

bewerkt door Leeuw
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helemaal juist :ok:  De eerste bij Bergheim-Thorr, de tweede aan de zuidelijke rand van de Tagebau Hambach, nabij het Forum Terra Nova.

 

Ter info: De Tagebau Hambach heeft een uitzichtspunt bij Elsdorf, op eigen houtje de mijn naderen is nu geen aanrader meer: De laatste jaren zijn de beveiliging en RWE-personeel vele malen aangevallen en verwond door milieu-"activisten", de spanning is er te snijden...

Voor wie de reusachtige graafmachines wel eens in werking wil zien: Bij Tagebau Garzweiler zijn bij afrit Jackerath (A 61) en bij Jüchen uitzichtspunten aangelegd. De laatste was in maart 2015 enkel via de afrit M-gladbach-Wanlo (A 61) te bereiken, ivm werkzaamheden aan het kreuz Holz (A 46).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Eind 1996 ben ik regelmatig met Calcium chloride in de diverse bruinkoolmijnen door geheeld Duitsland geweest om daar die zooi te lossen. Dat werd toen gebruikt onderandere als stofbestrijding.

Meerdere keren bij Tagebau Hambach geweest.

Meestal onderin de dagbouwmijn lossen vlakbij de schepradmachines. Zeer indrukwekkend. Helaas geen foto's gemaakt toen.

Heerlijk rijden, 29 m3 in een 38 kuub tank, zonder slingerschotten..... :p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gaaf man! Heb al geprobeerd toestemming te krijgen om in de mijnen te mogen fotograferen (hobby van me) maar RWE houdt de boot af. Verder als de rand van de mijn ben ik dus nog niet geweest ;)

Er verschijnen wel regelmatig foto's uit de mijnen, gemaakt door andere hobbyfotografen, maar die kennen dan blijkbaar iemand die daar werkt ofzo...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
  • 4 months later...
  • 6 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden