Spring naar bijdragen

FOTO van je luxe-wagen

Recommended Posts

• Forumlid
13 minuten geleden zei Kiepenboer:

Zou eigenlijk bij een vriend in Chonburi zitten nu, maar helaas.

Dus we houwe een bult geld over, het klotst inmiddels over de plinten hierLOL

Vandaar dat mijn plinten plat liggen.  Gaat het er sneller overheen.

• Like 1
  • Haha 1
Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Reacties 883
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ik heb mijn dieseltje er drie maanden geleden uit gedaan, ivm te weinig kilometers. Heb er een A4 S line voor terug genomen. En aangezien ik lui aangelegd ben een automaat.

Posted Images

• Forumlid
45 minuten geleden zei europeaan:

Soms zitten daar "werkende vrouwen"in die hun diensten aanbieden.:D

Achter Haselune staat er eentje met een caravan, ze zwaait altijd wel lief tegen me moet ik zeggen😂 verder wil ik het niet weten😂

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
15 uur geleden zei sprinter 516:

b4c3a51497f04b87c96616af949f1ae1.jpg

Dit is mijn bolide, een 3008, 1.6 (4 cilinder) Allure automaat, voorzien van de nodige opties

Prachtige modellen maakt Peugeot tegenwoordig weer. Na jaren van doodsaai zijn ze nu weer op de goede weg. Van buiten en van binnen zijn het echt hele mooie auto’s. 

Maar het valt mij wel op dat ik er toch al ontzettend veel van opgehaald heb uit Frankrijk afgelopen zomer. Vrijwel nieuwe auto’s, die daar toch stilvallen met storingen. 

Nu kan het beeld vertekenen. De kans dat een ‘echte Francofiel’ met een Frans produkt afreist naar de Côte d’Azur is natuurlijk groter dan dat hij kiest voor een Skoda of Toyota. 
Maar toch zou het voor mij reden zijn om twee keer na te denken voordat ik er eentje zou aanschaffen. 

Maar met een werkgever die repareren kan, en ongetwijfeld een aantal jaren garantie, denk ik dat je best schik kan hebben van die auto Cor. Je rijdt er in elk geval netjes bij. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
8 uur geleden zei Kiepenboer:

Zou eigenlijk bij een vriend in Chonburi zitten nu, maar helaas.

Dus we houwe een bult geld over, het klotst inmiddels over de plinten hier

Lekker oppotten Ouwe. En je dagen opsparen. Dan blijf je volgend jaar gewoon langer. 

Kom je gezellig in Hua Hin op strand zitten en daar je geld uitgeven!

😎

• Like 2
  • Haha 1
Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 4 weeks later...
  • Forumlid

Sinds afgelopen mei rijd ik in deze fijne bolide. Een Hyundai I30 CW CRDi Style. Een mazzeltje. Hij had een complete onderhoudshistorie, is zelfs een keer gepoetst bij een poetsbedrijf en had nog maar 165000km op de teller.  Het schijnt ook wel een bijzonder ding te zijn, want die diesels schijnen redelijk zeldzaam te zijn en al helemaal in de Style-uitvoering.

Hij rijdt als een echte diesel, dus gelijk een bult koppel. Het enige wat ik er aan veranderd heb is dat ik er cruisecontrol op heb laten zetten.

I30buiten.jpg

I30binnen.jpg

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid

Ik heb mijn dieseltje er drie maanden geleden uit gedaan, ivm te weinig kilometers. Heb er een A4 S line voor terug genomen. En aangezien ik lui aangelegd ben een automaat.audi-a4-1-8-tfsi-s-line-xenon-leer-clima-navi-cruise-pdc-v-a-stoelverw.thumb.jpg.09d1368ad8e553bf9372b7bad70bb9d3.jpg1753094342_audi-a4-1-8-tfsi-s-line-xenon-leer-clima-navi-cruise-pdc-v-a-stoelverw(4).thumb.jpg.61963c2c20117e605ebd0e19f1707a7e.jpg

• Like 11
Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...
  • Forumlid
Op 28-6-2020 om 20:03 zei Kiepenboer:

Ik ga steeds meer fietsen, dat weet je toch.
Afgelopen week al 2 keer op en neer

Vandaag niet. :angel:

Je hebt dus je privé auto én  je werkauto in dezelfde kleur..:ok:

(ik kwam langs de zaak, vanuit het gravelpad... moest in Heesch een poepdoos neerzetten en wilde nu toch weleens weten waarom de navi niet de route 'hemelsbreed' adviseerde maar (weer) die U-bocht..  :p

Link naar bericht
Deel via andere websites