Administrators Freddy Geplaatst 29 juli Administrators Share Geplaatst 29 juli Na 20 jaar gaat het forum sluiten voor gebruikers om nog ter posten. En wel per 4 November. Waarom per 4 November ? dat is exact de dag dat het 20 jaar geleden is begonnen als klein forumpje. Het zal daarna nog ongeveer 2 maanden open blijven om te lezen. Daarna is het definitief voorbij met het chauffeursforum zoals we die nu kennen. De naam chauffeursforum zal blijven, daar wordt in de toekomst waarschijnlijk een ander idee op losgelaten. Ik wil iedereen die de afgelopen 20 jaar het forum hebben gemaakt tot wat het is bedanken, niemand uitgezonderd. Het was een leuke route die er bewandelt is met zn ups en downs. Ik ga het forum niet overgeven aan wie dan ook, ik ga de domeinnaam niet wegdoen en ik ga de discussie hierover ook niet aan. Nogmaals, iedereen bedankt. 6 1 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid corne64 Geplaatst 29 juli Forumlid Share Geplaatst 29 juli Ik snap dit wel. Meer gesteggel dan zinnige berichten de laatste tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid corydon Geplaatst 29 juli Forumlid Share Geplaatst 29 juli Toch zonde. Het ga je goed Freddy. Een alle andere leden. 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid roadtrain Geplaatst 29 juli Forumlid Share Geplaatst 29 juli 3 uur geleden zei Freddy: Het was een leuke route die er bewandelt is met zn ups en downs. Net t echte leven….. ‘T Ga jullie allen goed👍 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid roadtrain Geplaatst 29 juli Forumlid Share Geplaatst 29 juli (bewerkt) Op de valreep dan toch ook nog een vraag aan Freddy of een van de moderators: waarom kan er in het “truckersmarkt” topic niet gereageerd worden?? 29 juli bewerkt door roadtrain Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Pierre Geplaatst 29 juli Forumlid Share Geplaatst 29 juli 5 uur geleden zei corne64: Ik snap dit wel. Meer gesteggel dan zinnige berichten de laatste tijd. Ik vond het er de laatste tijd met de huidige leden eigenlijk best wel weer gemoedelijk aan toe gaan, beter dan in voorgaande tijden. Op af en toe een kleinigheidje na, maar dat komt zo ongeveer op ieder forum voor en is van alle tijden. 1 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid andremast Geplaatst 29 juli Forumlid Share Geplaatst 29 juli Jammer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid ayla Geplaatst 29 juli Forumlid Share Geplaatst 29 juli 50 minuten geleden zei Pierre: Ik vond het er de laatste tijd met de huidige leden eigenlijk best wel weer gemoedelijk aan toe gaan, beter dan in voorgaande tijden. Op af en toe een kleinigheidje na, maar dat komt zo ongeveer op ieder forum voor en is van alle tijden. 100% mee eens, Pierre. De beslissing van de grote smurf komt voor mij dan ook alsnog redelijk onverwacht. (ondanks dat ie vorig jaar al had aangegeven dat ie het genoeg vond). Groet Ron 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid trieftol Geplaatst 29 juli Forumlid Share Geplaatst 29 juli Jammer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Pierre Geplaatst 30 juli Forumlid Share Geplaatst 30 juli 19 uur geleden zei Freddy: (...) Het zal daarna nog ongeveer 2 maanden open blijven om te lezen. Daarna is het definitief voorbij met het chauffeursforum zoals we die nu kennen. De naam chauffeursforum zal blijven, daar wordt in de toekomst waarschijnlijk een ander idee op losgelaten. Wat mogen we hier uit opmaken? Dat het chauffeursforum in een iets andere -mogelijk commerciëlere- vorm blijft bestaan. Krijgen we straks een Chauffeursforum 2.0 terug, bijvoorbeeld een soort betaalde versie met reclame maar nog steeds de mogelijkheid om te discussiëren over allerlei onderwerpen? Of valt definitief het doek en moeten we voor het uitwisselen van allerlei informatie en discussie zoals we dit nu kennen ons heil ergens anders gaan zoeken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid shompie Geplaatst 31 juli Forumlid Share Geplaatst 31 juli Op 29-7-2024 om 20:39 zei trieftol: Jammer. Die mening deel ik. Ik had graag de miljoen volgemaakt 😇 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Eesti Geplaatst 1 augustus Forumlid Share Geplaatst 1 augustus Spijtig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid lientje Geplaatst 1 augustus Forumlid Share Geplaatst 1 augustus Helaas 🤷🏻♀️ Maar eigenlijk was het forum na de eerste 10 mooie jaren, voordat veel forumleden werden verwijderd of zelf vertrokken, wel over zijn hoogtepunt heen. Voor die tijd was het best gezellig en vond je ook best veel info over werk wat andere chauffeurs deden. Als ik s’nachts thuis kwam was er altijd wel wat te lezen. Nu kom ik soms dagen niet. Forumleden worden naar beneden gehaald door de kliekjes hier die af en toe hun stempel drukken waardoor velen niet meer postten. Nee die oude tijd komt niet meer terug. Maar mooi dat het ooit is opgezet 👍 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Durashift Geplaatst 1 augustus Forumlid Share Geplaatst 1 augustus (bewerkt) Op 30-7-2024 om 08:11 zei Pierre: Of valt definitief het doek en moeten we voor het uitwisselen van allerlei informatie en discussie zoals we dit nu kennen ons heil ergens anders gaan zoeken? Dit laatste, lijkt mij, Pierre. Sowieso is een vraag stellen nutteloos, want: Op 29-7-2024 om 12:25 zei Freddy: ik ga de discussie hierover ook niet aan Er is toch nog ergens een forum van Cor en "de persoon uit Hellemand" ? (zijn zijn bijdragen hier nu echt allemaal verwijderd? Op eigen verzoek?) ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Jammer dat het forum sluit. 1 augustus bewerkt door Durashift Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Vledder Geplaatst 1 augustus Forumlid Share Geplaatst 1 augustus Ik ben geen chauffeur meer, maar heb het forum wel nog steeds gevolgd. Jammer dat het zo afloopt. 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Pierre Geplaatst 1 augustus Forumlid Share Geplaatst 1 augustus 3 uur geleden zei Durashift: (...) Er is toch nog ergens een forum van Cor en "de persoon uit Hellemand" ? (zijn zijn bijdragen hier nu echt allemaal verwijderd? Op eigen verzoek?) Klopt, er is nog een ander forum wat niet te vergelijken is met dit forum, veel kleinschaliger en minder druk bezocht. Cor is hier mede beheerder geweest , maar is inmiddels low-profile aanwezig als gast. Tenminste, als ik het goed begrepen heb. Ik denk trouwens ook niet dat die paar leden op dat forum zitten te wachten op een massale toevlucht van de leden van dit 'blauwe forum'. Cor heeft een tijd terug -in een bericht aan mij persoonlijk- aangegeven om zich terug te trekken van beide fora omdat hij met alles en iedereen helemaal klaar was en rust wilde. Dat waren we natuurlijk al wel een beetje gewend van Cor, het was een gaan en komen met steeds een nieuw account. Hij heeft op het laatst op dit forum diverse keren gevraagd om hier zijn account (tot 4 x toe) te wissen, maar het forumbeheer heeft hier schijnbaar geen gehoor aan gegeven. Om begrijpelijke reden.. Wat Ger betreft; Ger is heel even moderator geweest op het forum van Cor, maar heeft daar -net als hier- woest de deur achter zich dicht getrokken toen hij eiste dat ik van dat forum afgegooid zou worden. Omdat Cor zich deze keer niet liet piepelen door de eisen van Ger en hier dan ook geen gehoor gaf, is hij toen ook daar weer vertrokken om hier voor de derde of vierde keer weer terug te komen. Na het zoveelste akkefietje met de diverse leden op dit forum heeft Ger -net als Cor zelf- ook weer een 'Corretje' gedaan en het zoveelste verzoek ingediend om zijn account en alles wat met zijn naam in relatie staat te verwijderen, wat nu wél ingewilligd werd door het forumbeheer. Overigens deze keer zonder allerlei toestanden en het dreigen met het dwangmiddel naar het beheer om een rechtszaak te beginnen wanneer deze zijn eisen niet in zou willigen. Het account, inclusief al de bijdragen van Ger zijn dus allemaal weg, geheel op eigen verzoek. Nu weet ik dat Ger nog steeds dagelijks vanaf de zijlijn mee zit te lezen en het zal me dan ook niks verbazen dat "de persoon uit Hellemond" vandaag of morgen onder de zoveelste nickname met een nieuw account nog even terug komt om hier zijn plasje over het stoppen van dit forum te doen. Echter is Ger nu aan het genieten van zijn aquarium en zijn welverdiende pensioen, dus beter laten we al de perikelen rondom Ger uit Helmond rusten zodat we na Scania-974, Scania-1015, Augustus, Ger-1957 en NogSteedsGer niet weer een paar weken lang moeten gissen wie zich hier heeft gemeld met zo'n dubieus en geheimzinnige naam. Het einde der tijden nadert voor dit forum, laten we het met zijn allen in goede harmonie afsluiten! 5 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Vledder Geplaatst 1 augustus Forumlid Share Geplaatst 1 augustus Bij het scheiden van de markt op te roepen tot harmonie is mosterd na de maaltijd Pierre. 3 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Durashift Geplaatst 1 augustus Forumlid Share Geplaatst 1 augustus 7 uur geleden zei Pierre: Ik denk trouwens ook niet dat die paar leden op dat forum zitten te wachten op een massale toevlucht van de leden van dit 'blauwe forum'. Nee, dat is ook wel wat te makkelijk, denk ik. Maar ehm: hebben de (huidige) leden van dit 'blauwe forum' behoefte aan een nieuwe stek of vinden ze 'het wel mooi geweest' en geen behoefte aan een virtuele stamtafel. ? Wat ik zelf wel zal missen is zo, meestal einde dag, even tijdens mijn avondmaal meestal, zo bij te lezen waar een forumlid staat of is geweest. De verhalen over gereden ritten vind ik meestal wel vermakelijk. Ik zal de hengel foto's van @trieftol wel gaan missen, al is die frequentie al een stuk minder. Maar ja.. daar tussendoor zit er altijd wel een elkaar de haren in vliegende of herhaling van zetten tussen die voor mij al snel weer naar de afmeld knop leidt, voor enkele dagen/weken. Ik moet zeggen, de laatste maand gaat het (mij) weer beter af, ook omdat ik de omzwervingen van @RobNiat stiekem toch wel interessant vindt om te volgen. Zijn de moderators blij dat hun taak er dadelijk op zit of niet? 4 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid ayla Geplaatst 2 augustus Forumlid Share Geplaatst 2 augustus ikzelf ben erg goed in negeren en sloeg na verloop van tijd de topics met de welles/nietes zaken meestal wel over. Verder heb ik door m'n vaste baan geleerd om te filteren, luisteren en filteren....waardoor ik ook regelmatig over de vijandige posts heen kan lezen. echter mocht iemand zich geroepen voelen om weer iets van een gelijkaartig forum op te zetten, zal ik me wel weer aanmelden. Ikzelf heb hier toch wel veel bruikbare informatie weghalen kunnen en volgens mij hier en daar nog wat ervaringen kunnen delen, waarbij ik hoop dat iemand er iets aan gehad heeft. Groet ron 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Eeweep Geplaatst 2 augustus Forumlid Share Geplaatst 2 augustus 8 minuten geleden zei ayla: ikzelf ben erg goed in negeren en sloeg na verloop van tijd de topics met de welles/nietes zaken meestal wel over. Verder heb ik door m'n vaste baan geleerd om te filteren, luisteren en filteren....waardoor ik ook regelmatig over de vijandige posts heen kan lezen. echter mocht iemand zich geroepen voelen om weer iets van een gelijkaartig forum op te zetten, zal ik me wel weer aanmelden. Ikzelf heb hier toch wel veel bruikbare informatie weghalen kunnen en volgens mij hier en daar nog wat ervaringen kunnen delen, waarbij ik hoop dat iemand er iets aan gehad heeft. Groet ron Helemaal zoals ik erover denk! 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Windhoos Geplaatst 10 augustus Forumlid Share Geplaatst 10 augustus Jammer, idd was er wel in eerdere periodes meer goede info te vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Pierre Geplaatst 10 augustus Forumlid Share Geplaatst 10 augustus 27 minuten geleden zei Windhoos: Jammer, idd was er wel in eerdere periodes meer goede info te vinden. Nog steeds. Niet alleen in eerdere periodes.. 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Schots en Scheef Geplaatst 6 september Forumlid Share Geplaatst 6 september En toen was het klaar ? Zie weing meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid corydon Geplaatst 1 oktober Forumlid Share Geplaatst 1 oktober Ga het fb chauffeur forum ook weg. Ik deed er niks mee toe nu toe? 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid corydon Geplaatst 1 oktober Forumlid Share Geplaatst 1 oktober Wie lacht me toe/uit???????? 😁 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts