[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

forum sluiten

Recommended Posts

• Forumlid

ik zal het toch jammer vinden als het forum ophoud met bestaan, ik mag er graag s"morgens  (nu zeker omdat ik al een tijdje met pensioen ben) een tijdje op doorbrengen en de verhalen en ander perikelen even doornemen ter ontspanning🤣

denk toch dat veel mede forum lezers het gaan missen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
49 minuten geleden zei jean3:

ik zal het toch jammer vinden als het forum ophoud met bestaan, ik mag er graag s"morgens  (nu zeker omdat ik al een tijdje met pensioen ben) een tijdje op doorbrengen en de verhalen en ander perikelen even doornemen ter ontspanning🤣

denk toch dat veel mede forum lezers het gaan missen.

Dat zeker jean

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
2 uur geleden zei jean3:

ik zal het toch jammer vinden als het forum ophoud met bestaan, (...) denk toch dat veel mede forum lezers het gaan missen.

Dat is een ding wat zeker is. Het is een vermakelijk tijdverdrijf, zeker onderweg.

Volgens het bericht van Freddy houdt het forum op te bestaan in deze hoedanigheid, en word er in de toekomst een ander idee op losgelaten.
Wat dat precies in zal houden is onduidelijk, ik hoop dat er ook dan ergens nog ruimte blijft voor een discussie gedeelte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Ik ben lid geworden in de hoop wat te leren en meer te weten te komen over het wereldje. 

Zo zou ik de verslagen van wat mensen doen missen.

Maar de sfeer en opmerkingen hier af en toe........

Het lijkt wel een tendens dat steeds meer fora stoppen, dat is jammer.

Zo verdwijnt er veel kennis en discussie. Facebook bijvoorbeeld kan die taak zeker niet overnemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 4 weeks later...