[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Zwangere vrouw wijkt af van baanvak ....

Eesti

Recommended Posts

• Forumlid
Het duurde tot rond middernacht voor de vrachtwagen en de oplegger uit de Leie in Sint-Baafs-Vijve waren getakeld.

Het duurde tot rond middernacht voor de vrachtwagen en de oplegger uit de Leie in Sint-Baafs-Vijve waren getakeld. © Alexander Haezebrouck / Danny Sagaert

Zwangere vrouw wijkt af van rijvak nadat kind op achterbank begint te wenen en botst met vrachtwagen: trucker belandt in Leie en overlijdt

UPDATEEr zijn meer details bekend over het zware ongeval dat dinsdagavond in het West-Vlaamse Sint-Baafs-Vijve, bij Wielsbeke, het leven kostte van een 34-jarige Poolse trucker. Die belandde met zijn vrachtwagen in de Leie en overleefde dat niet.

Hans Verbeke 07-08-24, 06:48 Laatste update: 09:25
  •  
  •  

Dempen opheffen

00:00

00:14 / 01:03

“Een zwangere vrouw van 30 raakte op de brug boven de Leie afgeleid omdat haar kind van 3 op de achterbank begon te wenen”, zegt Tom Janssens van het Kortrijkse parket. “Ze keek achterom en onbewust week ze daardoor af van haar rijvak. Het kwam tot een botsing met een vrachtwagen die uit de andere richting kwam. Met noodlottige gevolgen, want de vrachtwagen raakte helemaal uit koers, reed door de vangrail en belandde in het water.” Er is bewezen dat de vrouw niet met haar gsm-toestel bezig was op het moment van het ongeval.

Chauffeur verdronken

De hoogzwangere vrouw raakte lichtgewond en werd voor verzorging naar het ziekenhuis overgebracht. Daar heeft ze de nacht doorgebracht in observatie. Voor de chauffeur van de vrachtwagen, een Pool van 34, kwam alle hulp te laat. De man verdronk in zijn cabine die helemaal onder water verdween. Het drama gebeurde iets na 18 uur. Het duurde tot rond middernacht tot de vrachtwagen uit de Leie was getakeld.

Ik hoop dat dit zichtbaar is want de brug in Drongen gaf geen reacties.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

Ik heb zoiets soortgelijks meegemaakt. Reed op een 2 baans weg en moest stoppen bij een zebra, om een voetganger over te laten. Boem!

Een vrouwtje achterop mijn oplegger geknald. Werd ff afgeleidt door een schreeuwende kleuter op de achterbank.

Kinderen in een auto zijn gevaarlijker dan een mobieltje.

Een mobieltje kan je uit zetten....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Een vrouwtje achterop mijn oplegger geknald. Werd ff afgeleidt door een schreeuwende kleuter op de achterbank.

Kinderen in een auto zijn gevaarlijker dan een mobieltje.

Een mobieltje kan je uit zetten....

Kinderen kan men ook uitzetten met een gvd nondemiljaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
20 uur geleden zei roadtrain:

Leg dat eens uit…..

Dat was sarcasme Adri. Misschien is dat niet voor jou weggelegd. 

“Leuk” om je kinderen hier aaan te herinneren.  Aan je ongeborene: “toen mama zwanger was van jou…” en tegen de oudere spruit: “ weet je nog wat er gebeurde toen je liep te dreinen..?”

Nee. Triest verhaal. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
2 uur geleden zei RobNiat:

Dat was sarcasme Adri. Misschien is dat niet voor jou weggelegd. 

“Leuk” om je kinderen hier aaan te herinneren.  Aan je ongeborene: “toen mama zwanger was van jou…” en tegen de oudere spruit: “ weet je nog wat er gebeurde toen je liep te dreinen..?”

Nee. Triest verhaal. 

Sarcasme is mij niet vreemd en heel trieste afloop inderdaad. ik denk niet dat je je kinderen blij zou maken met zo een verhaal……Denk dat mama nu ook wel iets anders aan d’r hoofd heeft…….

want dit zal toch wel een staartje hebben/krijgen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Had dit kind geen iPad dan? 

Nee kids op de achterbank is een ramp. Ze weten precies wanneer ze de aandacht moeten trekken.

Wij hadden een speciale map met cd’s als we op vakantie gingen. K3, Jan Smit, 3 J’s dat soort 🙄

De eerste keer met de caravan op de ring van Parijs. Toen reden we nog overdag.

Mama ik moet plassen. Had ik onze net zinnelijke dochter maar een luier om gedaan 🫣
oké we hadden er nog maar twee op de achterbank dus moeders tijdens de file snel naar de achterbank en de koelbox leeg gemaak. Ja je moet toch wat….. 

Met een jochie is dat toch makkelijker en die vond het ook leuk om in een fles te pissen, wat de meiden dan weer goor vonden.

Jaar later bij Lion…
Mamma, W heeft mijn schoen uit het raam gegooid ( wat achteraf niet zo was) 

Oke 🙄 weg is weg ramen dicht en niet meer aan komen.

Op de terugweg uit Frankrijk waar we de bijzet tent nat achter in de auto hadden gedonderd.

Dan komen de vliegjes opeens tevoorschijn wanneer het begint te schemeren…. 🙄🙄🤐

En dan precies op het moment dat je bij Luxemburg de juiste wegen loopt te zoeken met de anwb kaart op schoot en ook nog een tankstation begonnen ze vliegen te meppen.

Echt ze konden zich de hele reis op die lange snelwegen waar niets gebeurd keurig gedragen, maar ze voelden precies aan wanneer ze aandacht moesten vragen.

Nu waren wij met pa en een ma maar als je dan alleen zou zijn….

Ik heb zelf ook wel eens bijna een milkshake op mijn ruit gehad van een vreemde pappa die het gezeur van zijn kids blijkbaar zat was.

Levens gevaarlijk 😬🤐

Maar een heel triest verhaal dat dit een gevolg kan zijn van jengelende kinderen.

Dit wil niemand.

Al vind ik het gebruik van een mobiele telefoon in het verkeer vele malen kwalijker.

Iets wat veel mensen… ook chauffeurs heel normaal lijken te vinden. 
En dan niet alleen appen. Maar ook met handsfree bellen in een drukke omgeving.

bewerkt door lientje
Link naar opmerking
Deel via andere websites