[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Veranderingen op het forum !


Recommended Posts

Beter zo?! 100x niks bedoel je! Sorry heren, ik vind het echt niks. Overzicht is nu gewoon weg vind ik. Indeling is veel anders. Ik kies gewoon voor de oude manier.

Is het trouwens mijn pa zijn schuld? Zal ik die ff gaan aanpakken vrijdag!!:cool::D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Bert-Vossie
Beter zo?! 100x niks bedoel je! Sorry heren, ik vind het echt niks. Overzicht is nu gewoon weg vind ik. Indeling is veel anders. Ik kies gewoon voor de oude manier.

Is het trouwens mijn pa zijn schuld? Zal ik die ff gaan aanpakken vrijdag!!:cool::D

Je moet niet zeuren Ernie als nieuweling.:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast marsipulami
Ik heb altijd al een hekel aan waarderingen van topics gehad..

Het voegt mijns inziens niks toe.... :confused:

krijg je dan niet de punten telling als in het eurovisie song festival, dat de vriendjes op elkaar stemmen enzovoorts, van mij hoeft het niet hoor

Link naar opmerking
Deel via andere websites

krijg je dan niet de punten telling als in het eurovisie song festival, dat de vriendjes op elkaar stemmen enzovoorts, van mij hoeft het niet hoor

Marsipulami your votes please:D

nee voor mij hoeft t ook niet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Misschien een idee om hier een soort waarderingssysteem in het forum op te nemen, waar de leden kunnen aangeven hoe zinvol zij de inhoud van een topic vinden.

Wat voor de een interessant is, is voor de ander mischien super saai.

ik kan door op het topic te reageren mijn lof uitspreken. Men zou zo ook "kunnen" kritiseren maar dat moet mijns inziens niet gaan gebeuren. Als mij een topic + inhoud niet bevalt, sla ik het gewoon over.

Ik zie het zo: een topic met weinig reacties of dat weinig bekeken werd, treft niet de algemene smaak, eentje met veel wel. Ik persoonlijk zie het aantal reacties en de hoeveelheid lezers dus als beoordeling voor een topic.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
krijg je dan niet de punten telling als in het eurovisie song festival, dat de vriendjes op elkaar stemmen enzovoorts, van mij hoeft het niet hoor

Gelukkig kunnen de oostblokkers dit forum niet lezen, dus stemmen ze ook niet op elkaar.(oje ik zie de bui al hangen: Groningen-/-Limburg)

Heren Admins, klasse! waar een doos spritsen al niet goed voor is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • Forumlid

Ik vind het eigenlijk wel prettig zo, al was het oude ook niet verkeerd. Wat kan ik zeggen, ik ben niet zo moeilijk (en vreemd genoeg blijk ik daardoor moeilijk). :kill:

(smiley als van: soms kunnen ze me wel schieten. ;))

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You are posting as a guest. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden