[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Parkeer plaats

JasperC

Vraag

• Forumlid

Hallo,

Ik ben op zoek naar een parkeerplaats in de buurt van Waddinxveen. We konden eerst parkeren bij de Lumenlaan in Bleiswijk.
Maar sinds een week (of langer) is dat niet meer toegestaan.
Weet iemand een andere plek?
Ons bedrijf zit in Waddinxveen.

Een betaalde optie is ook mogelijk. Ik hoop dat jullie kunnen helpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

• 1
  • Forumlid

Dit?

Waddinxveen krijgt supermodern tankstation met truckparking: ‘Goede toevoeging voor de regio’ 

Op het bedrijvenpark Doelwijk bij de Moordrechtboog komt een supermodern tankstation voor alle soorten motorbrandstoffen, gecombineerd met 76 parkeerplaatsen voor vrachtwagens waar overnachten van de chauffeurs is toegestaan.

Bert Woudenberg 08-03-21, 09:30
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1
  • Forumlid

Verhuren ze aan de Bredeweg 118 geen plekken? Een oud collega staat of stond daar iig. Als ik hem eind van de maand spreek en ik denk er aan zal ik het eens vragen. 

En bij van Noort heb ik ook wel eens een auto opgepikt van een bedrijf die daar een plek huurde maar dit is inmiddels alweer 18 terug in de tijd :zegtniets:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • Forumlid
7 uur geleden zei roadtrain:

Dit?

Waddinxveen krijgt supermodern tankstation met truckparking: ‘Goede toevoeging voor de regio’ 

Op het bedrijvenpark Doelwijk bij de Moordrechtboog komt een supermodern tankstation voor alle soorten motorbrandstoffen, gecombineerd met 76 parkeerplaatsen voor vrachtwagens waar overnachten van de chauffeurs is toegestaan.

Bert Woudenberg 08-03-21, 09:30

Dit kom ik ook op veel plaatsen tegen, maar die parkeerplaats kan ik nergens vinden.

5 uur geleden zei Showfeur:

Nijverheidscentrum in Zevenhuizen, zit een mooie truckparking

Tegenover Dekker

Die ga ik uitzoeken

1 uur geleden zei zoetwatermatroos:

Verhuren ze aan de Bredeweg 118 geen plekken? Een oud collega staat of stond daar iig. Als ik hem eind van de maand spreek en ik denk er aan zal ik het eens vragen. 

En bij van Noort heb ik ook wel eens een auto opgepikt van een bedrijf die daar een plek huurde maar dit is inmiddels alweer 18 terug in de tijd :zegtniets:

Dat zou ik heel erg waarderen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites