[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Zijn er in NLook transportbedrijven waar management Spaans if Portugees spreekt

peterfelix

Vraag

22 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

• 0
  • Forumlid
Op 18-9-2024 om 11:50 zei peterfelix:

Zijn er in Nederland ook transportbedrijven waar

management Spaans if Portugees spreekt?

Ikvraag dat voor een Portugese vriendin

Vrachtwagenchauffeeuse met 7 jaar ervaring

die enkel Portugees of Spaans verstaat.

Wil ze hier in Nederland gaan rijden of in Portugal/Spanje?

Als het hier in Nederland is kan het handig zijn om je talenkennis wat uit te breiden met bijvoorbeeld Engels.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • Forumlid
12 uur geleden zei europeaan:

Dat blijkt wel, maar wat is t nu:

Handling of Heerschap ???

Geen van dit alles.

De naam VDH zoals die bedoelt is in deze discussie vindt zijn oorsprong in de namen van Dongen en Heestermans en verwijst naar de namen Jan van Dongen en Martijn Heestermans die samen de directie vormen.

Van Dongen & Heerschap is opgericht in 1902 en is in 2012 gefuseerd met Heestermans Logistiek uit Middelharnis. In 2017 zijn daar nog eens Fruit Forwarders en VDC Logistics bijgekomen en heet het vanaf toen VDH The Freight Managers, in 2018 nog eens een overname van Mooy Logistics.

bewerkt door Pierre
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • Forumlid

En ik maar denken dat Mooy gewoon failliet gegaan was.

Je moet wel het hele verhaal vertellen, wan van het werk van Mooy is zo goed als niets over. Uit de boedel heeft Gartner wat genomen en Vdh, doet op Hazeldonk op en overslag van voornamelijk fruit wat uit containers komt.

Heeft echt helemaal niets meer te maken met het werk wat Mooy deed.

bewerkt door shompie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • Forumlid
11 minuten geleden zei shompie:

En ik maar denken dat Mooy gewoon failliet gegaan was.

Je moet wel het hele verhaal vertellen, wan van het werk van Mooy is zo goed als niets over.

Wat valt er meer te vertellen als dat Mooy failliet was verklaard en VDH en Gartner in 2018 de boel hebben overgenomen? Wat er nu van over is doet verders ook niet ter zake, we zijn bijna zeven jaar verder.

De doorstart van Mooy Logistics is een feit. De failliete logistiek dienstverlener uit Waddinxveen en Breda wordt overgenomen door het Oostenrijkse Gartner KG en VDH uit Moerdijk. Dat melden de curatoren die het faillissement behandelden. (klik>>>)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • Forumlid
34 minuten geleden zei Pierre:

Wat valt er meer te vertellen als dat Mooy failliet was verklaard en VDH en Gartner in 2018 de boel hebben overgenomen? Wat er nu van over is doet verders ook niet ter zake, we zijn bijna zeven jaar verder.

De doorstart van Mooy Logistics is een feit. De failliete logistiek dienstverlener uit Waddinxveen en Breda wordt overgenomen door het Oostenrijkse Gartner KG en VDH uit Moerdijk. Dat melden de curatoren die het faillissement behandelden. (klik>>>)

Tussen theorie en praktijk zit zeker in dit geval een wereld van verschil. En ja, iedereen kan door middel van googel een verhaal in elkaar draaien.

Maar ieder zijn ding toch en zekwr geen discussie waard

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • Forumlid
1 uur geleden zei shompie:

Tussen theorie en praktijk zit zeker in dit geval een wereld van verschil. En ja, iedereen kan door middel van googel een verhaal in elkaar draaien.

Maar ieder zijn ding toch en zekwr geen discussie waard

Er word gegist naar de oorsprong van de naam VDH. Deze leg ik uit in een beknopte versie, daarbij hoe de huidige naam tot stand is gekomen. Dit is gebeurd toen naast van Dongen en Heestermans ook nog eens Fruit Forwarders en VDC Logistics zich in januari 2017 bij deze groep voegden. (klik>>>).

Een jaar later -2018- is het failliet verklaarde Mooy Logistics overgenomen, deels door Gartner KG (warehouse-activiteiten in Waddinxveen
en transport-activiteiten) en deels door VDH (warehouse-activiteiten in Breda (Hazeldonk). Dit is op allerlei sites terug te vinden en lijkt mij ook niet zomaar een in elkaar gedraaid verhaal. (klik>>>), (klik>>>) en (klik>>>).

Meer als dat er een overname van het failliet verklaarde Mooy Logisitcs in 2018 heeft plaatsgevonden word er ook niet vermeld in mijn reactie. Over de exacte ins -en outs kan ik niets vertellen als enkel wat er in diverse berichtgeving terug te vinden is. Ik heb er nooit gewerkt en mag meneer Mooy ook niet bij zijn voornaam noemen. Misschien kan jij ons daarom wél precies vertellen hoe de vork werkelijk aan de steel zit...

bewerkt door Pierre
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • Forumlid
18 minuten geleden zei Pierre:

Er word gegist naar de oorsprong van de naam VDH. Deze leg ik uit in een beknopte versie, daarbij hoe de huidige naam tot stand is gekomen. Dit is gebeurd toen naast van Dongen en Heestermans ook nog eens Fruit Forwarders en VDC Logistics zich in januari 2017 bij deze groep voegden. (klik>>>).

Een jaar later -2018- is het failliet verklaarde Mooy Logistics overgenomen, deels door Gartner KG (warehouse-activiteiten in Waddinxveen
en transport-activiteiten) en deels door VDH (warehouse-activiteiten in Breda (Hazeldonk). Dit is op allerlei sites terug te vinden en lijkt mij ook niet zomaar een in elkaar gedraaid verhaal. (klik>>>), (klik>>>) en (klik>>>).

Meer als dat er een overname van het failliet verklaarde Mooy Logisitcs in 2018 heeft plaatsgevonden word er niet vermeld in mijn reactie. Over de exacte ins -en outs kan ik niets vertellen als enkel wat er in diverse berichtgeving terug te vinden is. Ik heb er nooit gewerkt en mag meneer Mooy ook niet bij zijn voornaam noemen. Misschien kan jij ons daarom wél precies vertellen hoe de vork werkelijk aan de steel zit...

Misschien kun je dat ook even googelen en hier delen, maar dan uiteraard op jou manier, alsof je het uit eerste hand heb en er uiteraard zelf bij was 😉

bewerkt door shompie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • Forumlid
23 minuten geleden zei shompie:

Misschien kun je dat ook even googelen en hier delen, maar dan uiteraard op jou manier, alsof je het uit eerste hand heb en er uiteraard zelf bij was 😉

Je hebt zelf toch ook een Google functie op je telefoon, domme kneus... 🤣🤣

• Like 1
  • Verward 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites