[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

2 weken..

corydon

Recommended Posts

• Forumlid

Verdachte steekpartij Erasmusbrug blijft langer vastzitten

De verdachte van de steekpartij bij de Rotterdamse Erasmusbrug van afgelopen donderdag blijft nog twee weken vastzitten. Bij de steekpartij kwam een man van 32 om het leven en raakte een man van 33 gewond. De verdachte Ayoub M. is een 22-jarige man uit Amersfoort.

Ben ik nou gek?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
8 minuten geleden zei corydon:

Ben ik nou gek?

Waarom?

9 minuten geleden zei corydon:

De verdachte van de steekpartij bij de Rotterdamse Erasmusbrug

Hij is nog steeds “verdachte”. Nu zal er gegronde reden zijn om de man langer vast te houden, maar hij is nog niet veroordeeld. 

Over twee weken zal duidelijk zijn of de man in de cel zijn vonnis moet afwachten of dat hij dat in vrijheid mag. En gezien zijn naam is het risico vrij groot dat hij zich uit de voeten maakt. Dus die zullen ze vast wel in bewaring houden als duidelijk genoeg is dat hij de dader is. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
6 uur geleden zei HendrikJansen:

Kannetje roundup voeren, is de goedkoopste en doeltreffendste oplossing voor zulk gajes

Hallo wil je roudup niet zo erg in een kwaad daglicht zetten.
Gebruik dan maar rattengif of gootsteenafvoerontstooper of zo. 
Je moet er wel met roudup om kunnen omgaan hè. 🤔

Vind je het gek dat dit middel tegenwoordig verboden is wanneer je geen papiertje hebt.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
16 uur geleden zei HendrikJansen:

Kannetje roundup voeren, is de goedkoopste en doeltreffendste oplossing voor zulk gajes

Roundup, dat is toch dat spul dat compleet ongevaarlijk is voor de leefomgeving? Waarom zou je hem dat voeren, omdat het niet lekker smaakt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Als je er maar genoeg van neemt (liefst in zo kort mogelijke tijd) is alles dodelijk......

Groet Ron (nog steeds van mening; als jij denkt te mogen beslissen over het leven (en doden of laten leven) van anderen, mogen wij dat ook over jouw leven (of niet laten leven)). Simpelweg een loden propje, kost hooguit 5 cent ofzo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
2 uur geleden zei ayla:

Groet Ron (nog steeds van mening; als jij denkt te mogen beslissen over het leven (en doden of laten leven) van anderen, mogen wij dat ook over jouw leven (of niet laten leven)). Simpelweg een loden propje, kost hooguit 5 cent ofzo.

Volgens mij is zo'n beetje elke instantie het erover eens dat deze gast psychisch gestoord is. En dat waren ze al voordat hij met die messen op de brug begon te moorden. Kun je, met dat in je achterhoofd, dan stellig zeggen dat hij dan van mening is te mogen beslissen over het leven van anderen, of moet je het vergelijken met iemand die, zonder het zelf te weten, op pad gestuurd wordt met een wagen met defecte remmen door een werkgever die denkt dat het anders te duur wordt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
2 uur geleden zei Eeweep:

Volgens mij is zo'n beetje elke instantie het erover eens dat deze gast psychisch gestoord is. En dat waren ze al voordat hij met die messen op de brug begon te moorden. Kun je, met dat in je achterhoofd, dan stellig zeggen dat hij dan van mening is te mogen beslissen over het leven van anderen, of moet je het vergelijken met iemand die, zonder het zelf te weten, op pad gestuurd wordt met een wagen met defecte remmen door een werkgever die denkt dat het anders te duur wordt?

Werkelijk waar overal weet jij wel een excuus voor te vinden he !  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
46 minuten geleden zei HendrikJansen:

Werkelijk waar overal weet jij wel een excuus voor te vinden he !  

Het is een gave, ik weet het.

Maar zeg eens eerlijk, als het bijvoorbeeld jouw moeder was die na een borreltje teveel op iemand doodrijdt en een ander verwondt, zou jij dan opschrijven dat ze verdient dat ze een kannetje roundup gevoerd moet krijgen? Even afgezien van dat ze dat waarschijnlijk nooit zou overkomen, puur hypothetisch?

bewerkt door Eeweep
typo
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

Nu had hij al een keer een psychose.... Toen heeft de rechter bepaalt dat hij niet toerekenings vatbaar is in deze. Benieuwd wat ze nu gaan zeggen. Feit is dat zo'n persoon niet vrijelijk in de maatschapij kan functioneren, dus gedwongen opsluiting voor lange tijd lijkt mij het beste. Heel lange tijd...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
1 uur geleden zei Eeweep:

Het is een gave, ik weet het.

Maar zeg eens eerlijk, als het bijvoorbeeld jouw moeder was die na een borreltje teveel op iemand doodrijdt en een ander verwondt, zou jij dan opschrijven dat ze verdient dat ze een kannetje roundup gevoerd moet krijgen? Even afgezien van dat ze dat waarschijnlijk nooit zou overkomen, puur hypothetisch?

Volmondig Ja. Ook als het broers zussen of kennissen betreft.  Als je zover bent dat je levens van willekeurige mensen neemt is je eigen leven ook niks meer waard en mag dat ook genomen worden. Punt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
1 uur geleden zei Murphy:

Nu had hij al een keer een psychose.... Toen heeft de rechter bepaalt dat hij niet toerekenings vatbaar is in deze. Benieuwd wat ze nu gaan zeggen. Feit is dat zo'n persoon niet vrijelijk in de maatschapij kan functioneren, dus gedwongen opsluiting voor lange tijd lijkt mij het beste. Heel lange tijd...

Dat kost de maatschappij veel te veel voor zo een baliekluiver. 

En aangezien er steeds meer van dit soort baliekluivers zijn. Niet alleen in NL maar kijk ook eens in Dld bijvoorbeeld.  Gewoon opruimen dat soort volk . Dan is er ook geen kans dat ze het nog eens doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
15 minuten geleden zei HendrikJansen:

Volmondig Ja. Ook als het broers zussen of kennissen betreft.  Als je zover bent dat je levens van willekeurige mensen neemt is je eigen leven ook niks meer waard en mag dat ook genomen worden. Punt.

Voor jou blijkbaar niet, maar ik kan me goed voorstellen dat er familieleden / geliefden zijn die er anders over denken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Mijn moeder wordt in november 92. Als zij met een mes gaat lopen steken en Alie Akbar of wat dat ook voor haatkreet richting t westen gaat lopen brullen ja, dan mag daar ook een prop in. Van lood ja. En dat mag jij doen eeeep. Eeeep. Godver. Eeweep. 

• Like 3
  • Haha 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
8 uur geleden zei matthieu:

Mijn moeder wordt in november 92. Als zij met een mes gaat lopen steken en Alie Akbar of wat dat ook voor haatkreet richting t westen gaat lopen brullen ja, dan mag daar ook een prop in. Van lood ja. En dat mag jij doen eeeep. Eeeep. Godver. Eeweep. 

Dat is aardig van je. Maar mij zul je geen wapens op mensen zien richten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
12 uur geleden zei suggs73:

Nou , daar win je de oorlog mee met dit soort figuren .

Daar voorkom je de oorlog wel mee, misschien?

11 uur geleden zei HendrikJansen:

Idd, maar wel aanmoedigen dat er oorlog gevoerd wordt. 

Oh? Vertel, vertel! Waar heb ik dat ergens gedaan?

Of hebben jullie weer teveel First-bloodfilmpjes gekeken? Dat is allemaal niet echt gebeurd hoor, Rambootjes in de dop :-(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
Op 24-9-2024 om 11:39 zei Eeweep:

Nee, we blijven hem pamperen de rest van z'n leven.
Misschien dat we volgend jaar wel weer kunnen proberen om hem weer te integreren. Zal toch ooit wel een keer lukken?

Maar na al jouw hypothetische vragen, een tje van onze kant; hoe zou jij het vinden als ie jouw zoon had dood gestoken?

Nog steeds hetzelfde blijven proberen? Zodat misschien ook jouw andere kind slachtoffer kan worden? Of denk je dat je dan toch jouw mening een beetje veranderden zal....?

Groet Ron

Link naar opmerking
Deel via andere websites