Forumlid Marotrans Geplaatst 7 oktober Forumlid Share Geplaatst 7 oktober ... is het hem niet goed aangeleerd! Dat zei mijn vader wel eens, en er zit wat in: algeheel parkeerverbod op dit bedrijventerrein en de dissel tegen het verkeer in! Staat er sws vanaf vrijdag jl. 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid steenhaas1 Geplaatst 7 oktober Forumlid Share Geplaatst 7 oktober Hij moet het nog leren 😉 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Marotrans Geplaatst 7 oktober Auteur Forumlid Share Geplaatst 7 oktober Dat klopt! Maar zou de leerling dan een disselslot ter beschikking stellen? 😇😅 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid corydon Geplaatst 7 oktober Forumlid Share Geplaatst 7 oktober Of hij/zij is de aanhanger vergeten. Ik heb weleens de oplegger vergeten, draaide linksaf de snelweg op, toen zag ik t🙄😬😔 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Marotrans Geplaatst 7 oktober Auteur Forumlid Share Geplaatst 7 oktober Kan... maar met 'n lesauto? Denk het niet ibo 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid corydon Geplaatst 7 oktober Forumlid Share Geplaatst 7 oktober Wat Henk zegt, je moet nog leren. Is het daar druk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Marotrans Geplaatst 7 oktober Auteur Forumlid Share Geplaatst 7 oktober Maar de instructeur niet hoop ik 😄 Best wel druk ja, veel vracht- en bouwverkeer. Iets verderop zit 'n zijstraat: daar voorbij is het veel rustiger. Mooie oefening: straatje keren, vervolgens 100 meter recht achteruit en dan is het meeste gevaar er wel af! 3 In 1 😇 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid roadtrain Geplaatst 7 oktober Forumlid Share Geplaatst 7 oktober 9 uur geleden zei Marotrans: algeheel parkeerverbod op dit bedrijventerrein Ook op dat rustigere straatje….. en zonder verlichting. zal niet de eerste zijn die voorovergebogen op (brom) fiets of tegenwoordig de fatbike zich te pletter rijd. 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid corydon Geplaatst 7 oktober Forumlid Share Geplaatst 7 oktober Daar staat een lantarenpaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Marotrans Geplaatst 7 oktober Auteur Forumlid Share Geplaatst 7 oktober 3 uur geleden zei roadtrain: Ook op dat rustigere straatje….. en zonder verlichting. zal niet de eerste zijn die voorovergebogen op (brom) fiets of tegenwoordig de fatbike zich te pletter rijd. Klopt, blijft gevaarlijk... Met 'n personenauto er tegenaan rijden is ook geen prettige ervaring denk ik 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid roadtrain Geplaatst 7 oktober Forumlid Share Geplaatst 7 oktober (bewerkt) 21 minuten geleden zei Marotrans: Klopt, blijft gevaarlijk... Met 'n personenauto er tegenaan rijden is ook geen prettige ervaring denk ik Die heeft airbag gordel ruitenwissers kreukelzone. Maar inderdaad dat wil je niet. moet bij dit soort dingen denken aan oud collega. Die had zijn ahw in rijrichting geparkeerd (waar het mocht) tussen twee lantarenpalen. Regen en donker. Toen hij terug kwam was er een jongen op brommer achterop geknald. Ze denken dat hij de ahw nooit gezien heeft……… daarna kregen we op alle aanhangers oranje knipperbollen. maar of dat geholpen zou hebben? 7 oktober bewerkt door roadtrain 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Marotrans Geplaatst 7 oktober Auteur Forumlid Share Geplaatst 7 oktober Heftig, bah... Het is vaak onoplettendheid van diegene die er op rijdt maar dan nog. 'n Beetje logisch nadenken en je voorkomt 'n hoop ellende! 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid lientje Geplaatst 8 oktober Forumlid Share Geplaatst 8 oktober Je zou denken dat er pionnen voor die aanhanger hebben gestaan. Maar dan nog…. niet zo slim om hem zo neer te zetten als rijschool. 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts