[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

United consumerscard


Ron Bronsveld

Vraag

4 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid

Je kunt beter naar een onbemande pomp rijden. Daar heb je de korting per direct en bij die United Card pas achteraf (en dan nog onder voorwaarden ook!)

6 cent korting per liter

Terwijl je bijvoorbeeld bij Esso Express aan de pomp al direct 10ct korting krijgt.

Je moet als autorijdende kijken naar de diverse tankstations en dan weet je op een gegeven moment wel wie voordeliger uitvalt.

Zo is bij ons Esso Express nu 'goedkoper' dan TANGO!

Al zit daar niet zoveel tussen ... maar alle kleine beetjes helpen tegenwoordig.

;)

www.onbemandetankstations.nl

http://www.athloncarlease.com/athlon-nl/index.php?id=1055 (ook een interessante link)

Doordat zo'n 125.000 leaserijders gemiddeld zo'n 2 keer per week tanken door heel Nederland, hebben wij recente brandstofprijzen van praktisch alle tankstations in Nederland.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

heb al jaren een United Consumers kaart. de meeste stations die de kaart hebben zijn al goedkoper dan de gewone stations, ik heb in 4 jaar bijna 400 euro gespaard.

eens inde zoveel tijd laat ik het uitbetalen en ga er dan wat leuks voor doen.

in ieder geval levert zo'n kaart meer op als airmiles, rocks, freebees oid....

wel varieert de korting per station, omdat die wordt berekend vanaf de LAP.

succes ermee

David (die ook stroom en gas heeft van UC en dus niet helemaal objectief is maar wel weer bijna 300 terugkreeg van stroom en gas dit jaar)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Maar die korting die UC geeft is op de landelijke adviesprijs ... dus jij denkt die korting te krijgen op de prijs die bij het tankstation staat aangegeven? (liqie beter lezen !!! het stond er al ... )

Is vraag het mij af ... want als ik de tekst lees en kijk naar de Landelijke Adviesprijs (die bijna altijd hoger ligt dan bij welk tankstation dan ook / tenzij langs de snelweg waar het altijd al duurder is geweest) ..

Ik bedoel maar ... krijg je van UC een soortement rekeningafschrift zodat je weet hoeveel je per tankbeurt heb bespaard?

Ik weet niet wat ik in de laatste jaren mezelf allemaal heb bepaard met goedkoper tanken. Hooguit alleen eens per tankbeurt maar dat vergeet je toch weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden