Spring naar bijdragen

De keet

wilco1
 Share

Recommended Posts

• 2 years later...
  • Forumlid

Je kunt er goed eten alleen moet je wel A(lgemeen) B(eschaafd) N(ederlands) spreken anders word de eigenaar pissig....Hij is bang dat er dan over hem geluld word.... Dan verzoekt hij vriendelijk om niet "fries" te spreken of wat je er ook maar uitbrult als hij je niet verstaat...

Hoe ging die gezegde ook alweer???? Zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast schrootmalloot

Heb dr ook een x een nachtje gestaan,maar liepen toen 2 leuke dames en zeer vriendelijk,maar dan praat ik over een jaartje of 5 terug...:confused:

Vond het toen een zeer goede tent,ben ze slechter tegengekomen in NL...:eek:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 4 weeks later...
  • Forumlid

Ik heb er vrijdagavond gestaan, dankzij een beetje veel stau in Duitsland kwam ik een half uurtje rijtijd te kort.

De keet sluit op vrijdagavond om 20.00! Ik heb nog tot ruim 21.00 met Erik in het rookgedeelte zitten praten, wat ze daar prima voor elkaar hebben, een paar koelkasten met alles wat je je maar bedenken kunt zat er in, het is de bedoeling dat je zelf noteerd wat je opdrinkt, er hangen noodgedwongen camera's gericht op de koeling.

Ze gingen zaterdag pas om 09.30 weer open. Ik vertelde Erik dat ik eerder wou vertrekken en een wc nodig had 's morgens. Ik kreeg de code van de achterdeur en kon naar het toilet en me wassen de volgende morgen.

Je komt dan via een zaaltje waar een koffieautomaat staat, theezakjes, suiker en melk ernaast en een krant hangt in de bus. Op de kast staat een blikje voor vrijwillige bijdrage's.

Top service naar mijn idee! :ok:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
Je kunt er goed eten alleen moet je wel A(lgemeen) B(eschaafd) N(ederlands) spreken anders word de eigenaar pissig....Hij is bang dat er dan over hem geluld word.... Dan verzoekt hij vriendelijk om niet "fries" te spreken of wat je er ook maar uitbrult als hij je niet verstaat...

Hoe ging die gezegde ook alweer???? Zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten?

Mei ik jo wat freegje? Roke jo geiten ek? Nee, dan stjit jo hok in e bran. :D O ja, vroeger was het een leuke tent, nu lang niet meer geweest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1 month later...
  • Forumlid

Gelijk heeft hij, gewoon Nederlands praten , niet Turks/Marokaans of Fries of zoiets.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2 weeks later...
  • 1 year later...
  • 1 year later...
  • Forumlid

Ik sta nu bij De Keet en Erik (de eigenaar) verteld me net dat per 1 november De Keet definitief verleden tijd is!! Hij is afgelopen week speciaal voor de chauffeurs een praatje wezen maken bij 'n restaurant in de buurt omdat er verder niks te beleven is voor ons. En hier het goede nieuws: Vanaf maandag 4 november kunnen wij terecht bij restaurant Mentink aan de Groenloseweg 57 in Ruurlo. Dit is een al langer bestaand restaurant dat zich nooit gericht heeft op chauffeurs. Maar vanaf 4november dus wel. Er is een douche en voldoende parkeerplaats aanwezig. De eigenaar zegt er veel zin in te hebben.

www.restaurantmentink.nl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Freddepet

Speciaal voor de chauffeurs zal Café Mentink ook op maandag geopend zijn. Zo kun je dus ook op maandag lekker eten en douchen. De voorbereidingen zijn in volle gang. De parkeerplaats is uitgebreid, de douche wordt verbouwd en in het café is nu gratis wifi aanwezig. Deze week wordt er ook nog een extra TV opgehangen. Vanaf maandag 4 november zijn de chauffeurs van harte welkom. En over bier: er is tapbier, pijpjes, halve liters en zelfs alcoholvrij. Kortom, voor ieder wat wils. En nee, ik heb geen aandelen Mentink. :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als hij met dat kleiduiven schieten maar stopt. Denk je lekker rustig te kunnen slapen, krijg je dat. Maar nu het vroeg donker is, zal het wel meevallen, of schiet je die duiven ook in het donker?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
Als hij met dat kleiduiven schieten maar stopt. Denk je lekker rustig te kunnen slapen, krijg je dat. Maar nu het vroeg donker is, zal het wel meevallen, of schiet je die duiven ook in het donker?

Nou,als jij daar blijft slapen zal het zijn omdat het te gezellig was,dan zal je die knallen ook niet meer horen.....:wijn:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2 years later...