Forumlid wilco1 Geplaatst 16 juli 2008 Forumlid Share Geplaatst 16 juli 2008 Gelegen aan de N18 ligt tussen Groenlo en Eibergen Chauffeurscafe "de Keet''. Zelf kom ik er nooit meer omdat ik daar niet zit in die hoek,en anders ben ik dan bijna thuis. Volgens mij wel een goed restaurant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast chauffeurtjenuenen Geplaatst 8 augustus 2010 Share Geplaatst 8 augustus 2010 idd bij de keet. kun je goed eten voor niet al te veel geld. vandeweek wezen eten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Freddepet Geplaatst 9 augustus 2010 Share Geplaatst 9 augustus 2010 Was erik ook in de bediening? Mannetje met snor, niet al te vrolijk........ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Daffieduck007 Geplaatst 9 augustus 2010 Forumlid Share Geplaatst 9 augustus 2010 Je kunt er goed eten alleen moet je wel A(lgemeen) B(eschaafd) N(ederlands) spreken anders word de eigenaar pissig....Hij is bang dat er dan over hem geluld word.... Dan verzoekt hij vriendelijk om niet "fries" te spreken of wat je er ook maar uitbrult als hij je niet verstaat... Hoe ging die gezegde ook alweer???? Zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid miranda Geplaatst 9 augustus 2010 Forumlid Share Geplaatst 9 augustus 2010 nou ben der 1 keer geweest maar vriendelijkheid was die dag ver te zoeken... dus dat was echt eens en nooit weer!!!! ... dan rijd ik wel door naar elders... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast schrootmalloot Geplaatst 10 augustus 2010 Share Geplaatst 10 augustus 2010 Heb dr ook een x een nachtje gestaan,maar liepen toen 2 leuke dames en zeer vriendelijk,maar dan praat ik over een jaartje of 5 terug... Vond het toen een zeer goede tent,ben ze slechter tegengekomen in NL... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Teddybeer Geplaatst 10 augustus 2010 Forumlid Share Geplaatst 10 augustus 2010 Heb er een dikke maand terug ook gegeten op vrijdagmiddag, maar er was niks op aan te merken. Ook de bediening was vriendelijk en de prijs van het dag menu was ook niet bijzonder hoog. Het eten daar in tegen was prima. De airco trouwens ook Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Herman Geplaatst 5 september 2010 Forumlid Share Geplaatst 5 september 2010 Ik heb er vrijdagavond gestaan, dankzij een beetje veel stau in Duitsland kwam ik een half uurtje rijtijd te kort. De keet sluit op vrijdagavond om 20.00! Ik heb nog tot ruim 21.00 met Erik in het rookgedeelte zitten praten, wat ze daar prima voor elkaar hebben, een paar koelkasten met alles wat je je maar bedenken kunt zat er in, het is de bedoeling dat je zelf noteerd wat je opdrinkt, er hangen noodgedwongen camera's gericht op de koeling. Ze gingen zaterdag pas om 09.30 weer open. Ik vertelde Erik dat ik eerder wou vertrekken en een wc nodig had 's morgens. Ik kreeg de code van de achterdeur en kon naar het toilet en me wassen de volgende morgen. Je komt dan via een zaaltje waar een koffieautomaat staat, theezakjes, suiker en melk ernaast en een krant hangt in de bus. Op de kast staat een blikje voor vrijwillige bijdrage's. Top service naar mijn idee! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 september 2010 Share Geplaatst 7 september 2010 Tis een goed tentje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Spieker Geplaatst 7 september 2010 Forumlid Share Geplaatst 7 september 2010 Je kunt er goed eten alleen moet je wel A(lgemeen) B(eschaafd) N(ederlands) spreken anders word de eigenaar pissig....Hij is bang dat er dan over hem geluld word.... Dan verzoekt hij vriendelijk om niet "fries" te spreken of wat je er ook maar uitbrult als hij je niet verstaat...Hoe ging die gezegde ook alweer???? Zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten? Mei ik jo wat freegje? Roke jo geiten ek? Nee, dan stjit jo hok in e bran. O ja, vroeger was het een leuke tent, nu lang niet meer geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid hoiman Geplaatst 16 oktober 2010 Forumlid Share Geplaatst 16 oktober 2010 http://www.nieuwsuitberkelland.nl/2010/10/restaurant-de-keet-wordt-platgegooid/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Hendrik 68 Geplaatst 17 oktober 2010 Forumlid Share Geplaatst 17 oktober 2010 Je kunt er goed eten alleen moet je wel A(lgemeen) B(eschaafd) N(ederlands) spreken anders word de eigenaar pissig....Hij is bang dat er dan over hem geluld word.... Dan verzoekt hij vriendelijk om niet "fries" te spreken of wat je er ook maar uitbrult als hij je niet verstaat...Hoe ging die gezegde ook alweer???? Zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten? Gelijk heeft hij, gewoon Nederlands praten , niet Turks/Marokaans of Fries of zoiets. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Herman Geplaatst 17 oktober 2010 Forumlid Share Geplaatst 17 oktober 2010 Gelijk heeft hij, gewoon Nederlands praten , niet Turks/Marokaans of Fries of zoiets. En zelf praat hij gewoon plat Achterhoeks............. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid de viking Geplaatst 29 oktober 2010 Forumlid Share Geplaatst 29 oktober 2010 Een van de goeie chauffeurscafes die er nog te vinden zijn in Nederland. Eten is er goed voor een normale prijs,en een goeie sfeer. TOP locatie:ok: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Gerjan Geplaatst 2 februari 2012 Forumlid Share Geplaatst 2 februari 2012 Eten goed douche goed prijs goed eigenaar een kwal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Gerard 2910 Geplaatst 3 februari 2012 Forumlid Share Geplaatst 3 februari 2012 Gerjan, je hebt gelijk, hij is een evenbeeld van de kwal Bader, alleen jaagt Erik is geen beveiliger zoals Ton, gezien het getuigschrift welke laatst genoemde liet LOLzien, Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid matthieu Geplaatst 21 oktober 2013 Forumlid Share Geplaatst 21 oktober 2013 Ik sta nu bij De Keet en Erik (de eigenaar) verteld me net dat per 1 november De Keet definitief verleden tijd is!! Hij is afgelopen week speciaal voor de chauffeurs een praatje wezen maken bij 'n restaurant in de buurt omdat er verder niks te beleven is voor ons. En hier het goede nieuws: Vanaf maandag 4 november kunnen wij terecht bij restaurant Mentink aan de Groenloseweg 57 in Ruurlo. Dit is een al langer bestaand restaurant dat zich nooit gericht heeft op chauffeurs. Maar vanaf 4november dus wel. Er is een douche en voldoende parkeerplaats aanwezig. De eigenaar zegt er veel zin in te hebben. www.restaurantmentink.nl Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid matthieu Geplaatst 21 oktober 2013 Forumlid Share Geplaatst 21 oktober 2013 Dat klinkt niet verkeerd.Hopelijk gaan ze in de tariefstelling mee met een soort van chauffeursmenu. Dat is wel toegezegd Gé. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid ronv72 Geplaatst 21 oktober 2013 Forumlid Share Geplaatst 21 oktober 2013 das wel goed nieuws anders heb je niks daar meer in die hoek. Zal eens informeren bij een vriendin van me die in Ruurlo woont Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Freddepet Geplaatst 22 oktober 2013 Share Geplaatst 22 oktober 2013 En nog iets leuks wat je kunt doen bij Mentink: kleiduivenschieten! Is mooi bij mij in de buurt. Kan er op t fietsje heen ;-) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Freddepet Geplaatst 28 oktober 2013 Share Geplaatst 28 oktober 2013 Speciaal voor de chauffeurs zal Café Mentink ook op maandag geopend zijn. Zo kun je dus ook op maandag lekker eten en douchen. De voorbereidingen zijn in volle gang. De parkeerplaats is uitgebreid, de douche wordt verbouwd en in het café is nu gratis wifi aanwezig. Deze week wordt er ook nog een extra TV opgehangen. Vanaf maandag 4 november zijn de chauffeurs van harte welkom. En over bier: er is tapbier, pijpjes, halve liters en zelfs alcoholvrij. Kortom, voor ieder wat wils. En nee, ik heb geen aandelen Mentink. :-) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Bas Ulft Geplaatst 29 oktober 2013 Share Geplaatst 29 oktober 2013 Als hij met dat kleiduiven schieten maar stopt. Denk je lekker rustig te kunnen slapen, krijg je dat. Maar nu het vroeg donker is, zal het wel meevallen, of schiet je die duiven ook in het donker? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid ronv72 Geplaatst 2 november 2013 Forumlid Share Geplaatst 2 november 2013 schijnt dus idd en goed restaurant te zijneen vriendin van me heeft daar ooit een personelsfeestje gehad parkeerruimte genoeg was binnen een beetje oubollig maar zal wel veranderen nu eten prima en betaalbaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Liemers Driver Geplaatst 3 november 2013 Forumlid Share Geplaatst 3 november 2013 Als hij met dat kleiduiven schieten maar stopt. Denk je lekker rustig te kunnen slapen, krijg je dat. Maar nu het vroeg donker is, zal het wel meevallen, of schiet je die duiven ook in het donker? Nou,als jij daar blijft slapen zal het zijn omdat het te gezellig was,dan zal je die knallen ook niet meer horen..... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast routier Geplaatst 27 december 2015 Share Geplaatst 27 december 2015 No way back: http://www.transport-online.nl/site/67063/sloop-voormailig-chauffeurscafe-de-keet-gestart-foto/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts