Spring naar bijdragen

Frans op den Bult, Deurningen

mark
 Share

Recommended Posts

• Forumlid

Frans op den Bult,

Hengelosestraat 6

7561 RT Deurningen

Tel. 074-2773632

Fax 074-2774230

Internet: www.fransopdebult.nl

E-mail: frans.opden.bult@worldonline.nl

Rijksweg 342, van Oldenzaal --> Hengelo, tussen snelweg afrit 32 en 31. (of andersom)

Goede maaltijden, Bruin Cafe, Grote shop, Gratis gebruik internet, Pinautomaat, Douches, Kapper aanwezig, Overnachtingsmogelijkheden, Vergaderzaal etc, Ruime verlichte parking, BP Pompstation, Medio oktober 2006 Scania dealer + werkplaats aanwezig.

Ook ligt het in de planning om vanaf medio 2007 hier een bewaakte truck parking te krijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 5 months later...

ohja tuurlijk, hij bedoelde jullie..... dom van mij!

Je bedoelt jij, die zo bezopen was en haar vent die voor 't donker in bed lag?

Ja, hij had het vast over jullie.....:D :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
Het is geen muggensifterij maar DIE HEIMAT! Peter!!!

En Kreng kun je wel onderstrepen en arceren! KRENG!!!

Maar ik snap het niet tegen mij is dat loeder altijd heel aardig... hummel?

BLIJKBAAR BEN JE ERG POPULAIR BIJ dat loeder MARK??????!!!!!!!!!!!!!!!!

Ohh, en Jolanda? Love u 2 hoor!!!!!! ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 6 months later...

Ook ligt het in de planning om vanaf medio 2007 hier een bewaakte truck parking te krijgen.

De slagbomen staan er inmiddels, en de betaalautomaten ook! Nu de bewaker nog!

Prijs is meen ik, 1 euro per uur, als je er niet komt eten.

Hoe dat zit als je daar laat aankomt, en overnacht, en vervolgens 's ochtend's alleen een bak koffie drinkt, weet ik nog niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
De slagbomen staan er inmiddels, en de betaalautomaten ook! Nu de bewaker nog!

Prijs is meen ik, 1 euro per uur, als je er niet komt eten.

Hoe dat zit als je daar laat aankomt, en overnacht, en vervolgens 's ochtend's alleen een bak koffie drinkt, weet ik nog niet.

Drink je toch gewoon 9 bakken koffie...............:p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zo dan de oude postings zijn hier ook wel heftig

maar goed dat je het weer ff op topic brengt routier:tu:

ps heb je daar met creditkaart betaald en moest je toen ook 2,50 euro extra betalen dat schijnt daar weer nieuw te zijn :eek:

En als je dan met een bult-kaart betaalt, krijg je weer 10% korting!:D:tu:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 3 months later...

Toch kom ik er wel graag!

Ben er vrijdag-avond weer geweest.

Dan is het er wel rustig ja.

Verder een prima tent.

Goed eten, fijne douches, een kortings-kaart,

en natuurlijk.... internet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
Is trouwens wel een tent die vroeger elke avond barstens vol zat. Net zoals de parking. En nu? Kijk en overtuig jezelf. Kijk ook ff net over de grens, 1e afrit Gildehaus. Die chauffeurs staan daar niet zomaar. Doodzonde, als de oude Frans nog geleefd had... Matthieu.

ja helemaal mee eens ik sta er alleen als ik weet dat er collega's staan ik rij meestal door naar laggenbeck

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
ja helemaal mee eens ik sta er alleen als ik weet dat er collega's staan ik rij meestal door naar laggenbeck

pak allen het prijsverschil maar tussen gildehaus en frans op den bult.

voor het geld dat het je in deurningen kost kun je bijna twee keer eten in gildehaus.

het grote voordeel dat frans heeft zijn de goede douches en het bijna altijd je vrachtwagen nog wel kwijt kunnen laat op de avond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Goedkoop is inderdaad anders, en de shop ik heb laatst met m'n collega bijna kwartier staan wachten om een waterkoker af te rekenen, 3 keer gevraagd of we effe dat ding mochten afrekenen, een snauw konden we krijgen:( na de 3de keer vragen. We hebben dat ding terug gezet in de schap daar staat die prima!!! Met als gevolg ons zie ja daar niet meer:tu:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

nou ik heb jarenlang op duitsland gereden,en vele stops(overnachtingen)gemaakt bij frans op dn bult. de sanitaire voorzieningen zijn echt prima.en natuurlijk ook het restaurant is prima. je hebt er een uitgebreide keuze,van over heerlijke gerechten. er zijn mensen die zeggen dat het er aan de dure kant is. maar ik heb zoiets van kwaliteit daar mag ook voor betaald worden. en die goeie ouwe tijd daar van dat je er op zaterdagmorgen een uitsmijter bestelde,en frans aan tafel zat met zijn potje wisselgeld,en wat je ook gehad had,maar 2.50 gulden afrekende. dat waren nog mooie tijden.:tu:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 7 months later...
  • Forumlid

vroeger heb ik er vaak gestaan,wel duizenden guldens achter gelaten,maar nu veel te duur.kijk eens bij Laggenbeck,daar goedkoper en je krijgt nog eens een rondje van het huis.Bij de Bult nog nooit wat gehad.biertje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
ja matthieu ben het met je eens toen de ouwe frans nog leefde was het er veel gezeliger.en de bediening nou iets vriendelijker mag wel ze gooien dat bord voer onder je neus. die tent in gildehaus is perfect en je kunt er rustig staan.

Dat ligt aan de directie van de Bult daar,vroeger altijd leuke bediening en die hadden tijd voor een praatje,maar mag niet meer,er moet gewerkt worden.

Ze snappen het niet meer daar bij de Bult,

leuke meiden in korte rokjes als bediening:p en de tent zit elke avond tot de nok vol!!! :ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2 years later...