Spring naar bijdragen

Jouw verhaal


Nr one

Recommended Posts

Gast bernadette

In the Tribute voor Cees zullen vanavond een groot aantal van jullie berichten voorkomen, aangevuld met de door jullie verzochtte muziek.

Hopen er een respectvol programma van te mogen maken.

Met dank aan julie,

Met hartelijke groeten,

Bernadette

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast routier

Netjes dat autobaanradio dit organiseerd!

Dat heeft deze man zeker verdiend.

Ook al heb ik hem nooit ontmoet.

Het is altijd een drama om iemand zo te moeten zien sterven.

Ik hoop dat hij een fijn plaatsje krijgt hierboven.

Familie, vrienden en andere nabestaanden, heel veel sterkte met dit enorme verlies.......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook ik kende Cees en zijn

familie niet persoonlijk en volgde alles hier op het forum.Ik heb heel veel respect gekregen voor deze mensen in de moeilijke tijd die ze gehad hebben en voor de moeilijke tijd die ze nog zullen krijgen.

Cees kwam op mij over als een vechter,een taaie die niet opgaf voordat zijn dromen uit waren gekomen.Iets wat hem ook gelukt is.

Het nieuws dat hij overleden was sloeg bij mij in als een bom.Onomkeerbaar maar toch te vroeg.

Idereen sterkte met het verwerken van dit verlies.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ook ik heb helaas Cees nooit mogen ontmoeten, maar door de verhalen hier, in Trucks, toch een aardig beeld kunnen vormen. Wens alle nabestaanden heel veel sterkte toe.

Cees, keep the peddle to the metal, keep those 18 wheels rollin' on the heavenly highway, 10-4

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Met veel belangstelling heb ik alles gevolgd waar het om Cees ging. Van het sturen van de kaartjes, de ontmoetingsdag met andere chauffeurs en hun wagens, de geboorte van z'n kleinkinderen en de doop van de scania. Veel wensen zijn gelukkig uitgekomen. Hartverwarmend is het ook te zien dat vele chauffeurs en andere forumleden zo begaan zijn met het lot van Cees. En niet alleen met Cees maar ook met Ria en de kinderen.

Ik wens Ria en de kinderen heel veel sterkte toe in deze moeilijke tijd. Ik weet haast zeker dat Cees een beschermengel zal zijn voor jullie en maar ook voor ons.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

ik las net een trucks en kreeg het even kwaad (met tranen) maar kreeg ook een geweldig gevoel van het artikel.

ken de mensen niet persoonlijk maar wil ze veel steun toewensen met hun verdriet.

en de mannen en vrouwen die van zoiets kleins toch een grote indruk hebben achtergelaten bij cees en ria.

die verdienen van mij ook een grote pluim :tu::kiss:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ook ik heb Cees niet mogen kennen maar de verhalen hebben mij in een paar dagen tijd compleet omgekeerd. Van een egoïstje die alles wel mooi voor elkaar heeft naar een vent die heeft leren nadenken over het leven. Ik vind het echt geweldig om (met enkele tranen; wat al jaren geleden is) te mogen lezen hoe mensen met elkaar om kunnen gaan in goede, maar vooral ook in slechte dagen. Echt respect voor jullie allemaal. Jullie hebben mij laten in zien dat de wereld niet alleen uit mezelf bestaat maar dat er veel meer is en dat we daar van moeten genieten. Want het kan in een keer over zijn. Ik heb hier maar 1 voor: BEDANKT. Uit de grond van mijn hart.

Cees; ik hoop dat je in het hiernamaals (waar ik eerlijk gezegd nog over twijfel of dat er is) een mooi leven zonder pijn hebt!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik wil graag iedereen bedanken voor het respect en medeleven die ik tijdens Cees zijn ziekte en na zijn overlijden van jullie mocht ontvangen.

ook bedankt voor jullie eigen verhalen die hier zijn neergezet.

Door zijn positive instelling en vechtlust zal Cees nooit vergeten worden!

Liefs van Ria :tu:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden