[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Beknelling chauffeur vrachtwagen


Harrie76

Recommended Posts

  • Forumlid

Sliedrecht - 24-07-2008

Op 24 Juli omstreeks 10:39 kwam de melding "aanrijding met letsel en beknelling" binnen.

Aangekomen op de Trapezium te Sliedrecht bleek er een vrachtwagenchauffeur tijdens het lossen van zijn wagen bekneld te zijn gekomen.

Na komst van OD590, TS513 en HV171 is de vrachtwagen in overleg met het gearriveerde ambulance personeel gestabiliseerd, waarna men via de zijkant van de bak het slachtoffer heeft kunnen bevrijden.

Toestand van slachtoffer is bij het schrijven van dit bericht niet bekent.

Bron.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Sliedrecht - Een 34-jarige man uit Nieuwegein is donderdagmorgen 24 juli mogelijk ernstig

gewond geraakt aan zijn rug toen een en ander misging bij het lossen van de lading.

De vrachtwagenchauffeur was aan het lossen bij een bedrijf aan het Trapezium in Sliedrecht

toen tijdens het lossen in de oplegger een pallet met daarop platen van zo'n 800 kilo omvielen.

Deze kwamen tegen de chauffeur aan waardoor hij tegen de houten zijkant van de oplegger werd gedrukt.

Hierbij kwam hij ten val en liep rugletsel op. Met behulp van de brandweer en ambulancepersoneel

werd het slachtoffer uit de oplegger bevrijd en naar het Erasmus MC in Rotterdam gebracht.

Mogelijk heeft hij een breuk in zijn rug.

Bron: Blik op Nieuws.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Tnx voor jullie medeleven allemaal.

ik ben de betreffende chauffeur uit nieuwegein.

zit dus nu voorlopig aann huis gekluisterd.

mijn rug is zwaar gekneusd en zeer pijnlijk,waren eerst bang voor een breuk of erger omdat ik me na de val niet meer kon bewegen.

verder buiten de pijn die ik heb en de belemering ven mijn bewegingsvrijheid is het wel te houden verder.

ik heb 2 maal geluk gehad in de bak, eenmaal is dat mijn rug niet gebroken was, en 2 dat ik naast een pallet viel die de lading opving voor me en niet voledig op mijn benen viel.

op wat brozen plekken na op mn benen,armen en borstkast mag ik dus wel van geluk spreken.

in ieder geval bedankt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

nou colega's in ieder geval bedankt voor het medeleven en de beterschapswensen.

had dit forum liever leren kunnen via een andere weg dan op deze manier.

affijn zoals heyt er uit ziet komt alles weer goed, niet snel maar wel zeker.

tnx mannen en vrouwen van de streep.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
welkom hier. Dat van dat vervelen kan ik me goed voorstellen. Ga niet te snel weer aan het werk, je rug heeft tijd nodig. Als je te snel weer begint kun je er nog lang last van houden!

sterkte!

groetjes Captain Krimson

Jipp ook welkom hier en ik sluit me aan bij het medisch advies van Krimson.

Haast en spoed is zelden goed. Dus goed uitvieren en beterschap.;)

BTW Krimson, miss kunnen we u wel aanstellen als bedrijfarts van het forum..ge geeft in elk geval betere adviezen dan die van mij ooit deed...:tu:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

welkom hier. Dat van dat vervelen kan ik me goed voorstellen. Ga niet te snel weer aan het werk, je rug heeft tijd nodig. Als je te snel weer begint kun je er nog lang last van houden!

sterkte!

groetjes Captain Krimson[/quot

Beterschap Danny , en idd rustig aan doen zoals Captain krimson schrijft, tenslotte heb je maar 1 rug en daar moet je je hele leven mee doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden