Spring naar bijdragen

afscheid van Cees

Share

Recommended Posts

• Forumlid

Ik sluit mij geheel bij de overige reacties aan. Verder wens ik alle nabestaanden, familieleden en vrienden alle sterkte toe in deze moeilijke tijd, ook al ken ik jullie net persoonlijk. Maar ik weet wel wat het is om een dierbaar iemand te verliezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

Beste Ria,

Het is al vaak gezegd, maar ik vind het bewonderenswaardig hoe je Cees hebt gesteund tijdens zijn ziekte. Niemand verdient een lijdensweg, niemand. Maar sommige mensen hebben ondanks alle ellende toch een lichtpunt met zich, of een engel op hun schouder. Cees was één van hen als ik jullie verhalen zo nalees.

En ja, binnen een week al die gebeurtenissen binnen jullie gezin. Afscheid nemen van man, vader en opa...

Ik vind het enorm sterk wat je voor Cees hebt gedaan, en ook om nu een soort van dagboek te schrijven voor het forum.

Ik wens je samen met jullie kinderen de komende tijd alle sterkte toe om het heengaan van Cees een plaatsje te geven.

Maarten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

ik sluit me aan bij de rest van de leden en je moet blijven want een chauffeursvrouw zoals als jij die heben we hier nodig. wees blij en trots dat cees al zijn wensen heeft kunnen vervullen.

nogmaals heel veel srekte.

bever1

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Beste Ria, ik heb afgelopen week het verhaal in TRUCKS gelezen en ik ben wel trots op jou, jullie en vooral die forumleden die met hun truck naar Cees zijn gegaan, echt SUPERTOF!!!!

Je moet gewoon hier blijven, de forumleden zijn er altijd.

Na een sterfgeval krijg je veel visite. Na een poosje word dat minder. Alleen de echte vrienden blijven je opzoeken...

Als iedereen vertrokken is en het leven word weer een beetje 'normaal', dan kom je gewoon hier even langs voor een praatje en een verhaal.

Het forum is 24 uur per dag open, 7 dagen per week.

Veel sterkte wens ik jou in de toekomst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dinsdagmorgen was heftig, een mooie plechtigheid, voor zover een crematie mooi kan zijn. zoals gezegd, heftig. met tranen in mijn ogen heb ik zitten luisteren naar de verhalen van de mensen die spraken, en naar het verhaal van de uitvaartleider. ja, de altijd zo stoere frankie zat met tranen in zijn ogen, bij het liedje nachtrijder van henk wijngaard al. de emotie's van de spreker's die verhalen vertelden over Cees.

ik kreeg het even erg moeilijk toen ik hoorde wat Cees zijn lijfspreuk was, laat dat nu dezelfde zijn die ik heb.

ria, we hopen je hier nog erg vaak tegen te komen en ik hoop dat wij met elkaar een beetje de leegte kunnen opvangen die is ontstaan. ik hoop dat Cees diesel genoeg had op zijn reis en nu van die 5 euro een biertje zit te drinken in die grote truckstop daarboven, met een shaggie erbij.

ik weet dat Cees vaak wat tegen je zei, hetzelfde wat ik vaak tegen kitty zeg: Alles komt goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden