[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Nieuwe admins


Nr one

Recommended Posts

  • Forumlid

Er zijn in totaal 4 admins bijgekomen.

Te weten.:

Bonny

Sjoeke

Midweek

Belinda

Nu zijn we dus met 8 admins...dan moet er altijd wel een admin zijn waar men zijn vraag of opmerking kwijt kan..

De regels die we hanteren zijn:

Vrijheid blijheid.. ECHTER.. dit houd niet in dat men alles maar kan permiteren.

Het is nog steeds uit den boze om persoonlijke aanvallen te gaan doen op het forum.. Berichten die beledigend kunnen zijn voor de persoon waar je mee in discussie bent kunnen worden aangepast of zelfs geheel verwijderd.

Het kan voorkomen dat sommige beledigende woorden of zinnen uit een bericht worden gehaald. (dit wordt dan aangegeven door die admin)

Als men echter vind dat die zin er wel in thuis hoort kan men een andere admin aanspreken hierover die er dan ook naar kijkt..

Mocht die andere admin het met je eens zijn, betekend het nog niet automatisch dat het ongedaan wordt gemaakt.. Dan wordt er door de admins overlegd.

De admins zullen allemaal opereren naar eigen inzicht en niet eerst navraag gaan doen bij overige admins...Onder het motto beter voorkomen als genezen... Mocht een admin twijfels hebben over hetgeen hij wil doen, dan zal er inderdaad eerst overleg volgen alvorens hij of zij ingrijpt.

Openbare aanvallen op welke admin dan ook worden niet getolereerd, zij proberen zo neutraal mogelijk te kijken naar berichtgevingen... Mocht het toch voorkomen dat men een admin openbaar wil afzeiken..neem dan ook de consequentie van onder moderatie geplaatst worden mee in de afweging.

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 61
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

mijns inziens, de juiste mensen op de juiste plek!!

hopelijk blijven we er met zijn allen een mooi forum van maken!!!!

gr.Den

dank je Den,ik spreek dan wel namens iedere admin hier maar ik ga ervanuit dat dat onze opzet ook is en blijft, maar daar hebben we niet alleen admins voor maar iedereen die hier op het forum komt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wat!!!!!! midweek als admin ow my god. wat zal ik het slecht hebben dan ...

maar iedereen gefeliciteert, hoewel ik 8n admins veel vind had je niet beter modarators ervan kunnen maken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wat!!!!!! midweek als admin ow my god. wat zal ik het slecht hebben dan ...

maar iedereen gefeliciteert, hoewel ik 8n admins veel vind had je niet beter modarators ervan kunnen maken

Elke admin is aan het werk, de 1 internationaal, en de ander nationaal,en de 1 zit thuis maar leert, wat ik hier mee wil zeggen, is dat er dan altijd wel een admin online is,en er veel sneller kan worden gereageerd op ontstane situatie's..... En ja in het weekend,is het een beetje veel rode namen, nou dat is effe pech dan, en oh ja moderators zijn eral....

-alex-

Link naar opmerking
Deel via andere websites

en oh ja moderators zijn eral....

-alex-

Misschien een gekke vraag, maar wat is het verschil tussen een admin en een moderator???:confused:

P.s. :welkom nieuwe admins....:tu:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien een gekke vraag, maar wat is het verschil tussen een admin en een moderator???:confused:

P.s. :welkom nieuwe admins....:tu:

een admin heeft meer rechten tot ingrijpen , en een moderator, kan alleen berichten aanpassen en niet veel meer...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nou ik wens alle nieuwe admins veel plezier en weinig ingrijpen alleen zal dat ijdele hoop zijn;).

alleen mis 1 naam in het rijtje?

is dat zo, mis jij 1 naam in het rijtje vertel eens

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Drie vrouwen als Admin, voel me opeens erg misbruikt en onveilig LOL

pas op Lex want je komt ze ook nog onderweg tegen ook:D

ik voel me wel veilig bij 3 vrouwen hoorLOL

jij hebt in tegenstelling tot Lex ook niks te vrezen:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You are posting as a guest. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden