[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Doorrijden bij Zwitserse grens


bergingstrucker

Recommended Posts

  • Forumlid

Omdat ik vaak lelijke gezichten krijg bij de grens met Zwitserland, wil ik 't volgende even kwijt. Vrachtwagens welke geladen zijn met auto's die een kentekenplaat hebben(vervangauto's,huurauto's of schadeauto's), mogen de Zwitserse grens passeren als zijnde LEEG. Als je met je personenwagen de grens overrijdt hoef je nl. ook geen papieren te maken voor je auto. Dus JA,ik mag vol geladen met auto's over de baan "leeg" bij de grens. Chauffeurs proberen mij regelmatig de pas af te snijden, omdat ze denken dat ik heel de rij voorbij rijd om er later weer tussen te kruipen. Nou dat mag dus gewoon.:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Omdat ik vaak lelijke gezichten krijg bij de grens met Zwitserland, wil ik 't volgende even kwijt. Vrachtwagens welke geladen zijn met auto's die een kentekenplaat hebben(vervangauto's,huurauto's of schadeauto's), mogen de Zwitserse grens passeren als zijnde LEEG. Als je met je personenwagen de grens overrijdt hoef je nl. ook geen papieren te maken voor je auto. Dus JA,ik mag vol geladen met auto's over de baan "leeg" bij de grens. Chauffeurs proberen mij regelmatig de pas af te snijden, omdat ze denken dat ik heel de rij voorbij rijd om er later weer tussen te kruipen. Nou dat mag dus gewoon.:D

Ik doe al een jaar of 13 hetzelfde werk als jij Bergings..., (lang woord). Maar dat had je denk al begrepen uit vorig gelul. Maar idd, lekker is dat he. Vooral bij Basel als je Zwitserland uit gaat. Deed t trouwens ook altijd als ik de vm Oostbloklanden uit kwam. Groeten, Matthieu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik snap niet waarom andere chauffeurs boos zouden moeten zijn. Jullie komen totaal niet op 'onze' baan omdat jullie niets aan te geven hebben dus die chauffeurs die boos zijn moeten maar beter opletten.

Het komt wel eens voor dat ik in Zwitserland los en dan leeg doorga naar Italië. Ik rij dan in Ponte Chiasso ook de hele rij voorbij omdat ik simpelweg niets op die strook te zoeken heb. Datzelfde geldt ook als de parking bij Biasca open is. Ik mag dan netjes het rondje maken en doorrijden en zal ook echt niet in de rij gaan aansluiten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden