[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Heisterkamp Collega veel geluk gehad


TruckerLex

Recommended Posts

  • Forumlid

Ik las net dat een Heisterkamp collega heel veel geluk heeft gehad afgelopen week in Noorwegen. Hier ZIJN verhaal:

Maandagochtend kreeg ik de schrik van mijn leven toen een man van in de 60 zijn personenauto met volle vaart tegen mijn truck aan reed.

De man was op slag dood. Gelukkig heb ik zelf lichamelijk niets.

Maandag gelijk afgevoerd met de ambulance naar een ziekenhuis dichtbij. Daar hebben ze me helemaal onderzocht. 's Middags mocht ik opgehaald worden door iemand van Schenker wie mij naar een hotel bracht.

De volgende dag 's ochtends naar de politie geweest om mijn verhaal op te laten tekenen. De politie kon mij vertellen dat de man naar alle waarschijnlijkheid zelfmoord heeft gepleegd tegen mijn truck aan. De nieuwste rage in Noorwegen.

Woensdag was ik gelukkig weer thuis.

Iedereen heel erg bedankt voor al jullie telefoontjes en reacties!

Groet,

Raymond

Foto's zijn hier te vinden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

GVD!!!! (sorry) Ben je mooi klaar mee... een ander wil een eind maken aan zijn leven en heeft beslist jou daar even in te betrekken.

Kun je zien hoe egoistisch zelfmoord is, ze denken alleen aan zich zelf, en de rest pfffffff.....

Zelfmoord is wel het laatste wat ik zou doen....;) Maar daar kun je een ander niet mee opschepen of lastig vallen lijkt mij!

Hopen dat de HKP chauffeur er snel weer boven op is en snel weer op de BOK zit!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

In Duitsland hoor je dit wel vaker. Meestal komt er zo'n idioot de Autobahn op gereden en dan gaat hij ff doodleuk spookrijden tegen hoge snelheid om daarna tegen een andere auto te knallen die ook afkomt met een hoge snelheid.

Resultaat = meerdere personen overlijden omdat zo een mongool een einde maakt aan zijn leven...

Als je toch zelfmoord wilt plegen neem dan een koord of jaag een kogel door je hoofd maar betrek hier geen onschuldige mensen bij...

Sterkte aan je collega

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Een kennis van me heeft ook ooit zoiets meegemaakt.

Iemand sprong van een viaduct voor zijn auto.

Ergens in frankrijk, weet niet precies waar.

Was op zijn eerste buitenland rit, en gelijk zijn laatste.

Het heeft hem zelfs zo gebroken dat ie helmaal van de vrachtwagen af is nu.

Dus eigenlijk heeft die fransoos ook zijn leven vergalt....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Jemig!! Fijn idee dat ie een einde aan z'n leven wilde maken en daar jou en je wagen voor gebruikt.... Kon ie niks anders verzinnen? Is net als bij de spoorwegen. De machinist houdt er ook een trauma aan over. Dit is precies hetzelfde... en de verwondingen die je zelf eventueel nog oploopt...

Hopelijk is hij er gauw bovenop!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Een redelijk bekend verhaal Lex

Jaren geleden heeft hier op de A32 bij Heerenveen (toen nog 2 baans) ook zo'n ongeluk plaatsgevonden

Alleen had deze chauffeur er zo veel moeite mee dat die achteraf ook een einde heeft gemaakt aan zijn leven

Ik hoop dat Raymond gebruik maakt van de middelen en ervaring van nu dus hulp gaat zoeken zoals traumaverwerking e.d.

Het is zo bij zelfmoord je scheept altijd een ander met de problemen op waar diegene dan zelf niks meer van weet

Even buiten het feit dat fam.en nabestaanden met énorm veel vragen blijven zitten is er altijd nog diegene die het raar gezegt overkomt of moet opruimen !

Ik spreek uit ervaring ik heb menigmaal met een vuilniszak langs het spoor gelopen om de resten bij elkaar te zoeken

Hier wil ik verder niet op in gaan omdat ik dit achter mij heb gelaten maar toen was er al hulp voor ons (brandweer) om deze ervaring te verwerken ,waar ik zelf overigens nooit gebruik van heb gemaakt .

Wens Raymond sterkte Lex !!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Dat is mooi klote voor je collega,hoop dat-ie er goed mee om kan gaan.

Maaruh..dat gebeurd in NL ook regelmatig,heb het zelf meegemaakt afgelopen jaar,en volgens de technische recherche is 15 procent van de frontale-of zijdelingse aanrijdingen zelfmoord.

Als ik een tip mag geven voor je collega,ik heb contact gehad met mensen van Lourtas. Door deze mensen ben ik echt goed geholpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Voor wie een dergelijke gek voor de wielen krijgt is het ook een geestelijke klap.

En daar moet je dan maar net "tegen kunnen".

Ik twijfel of die term "er tegen kunnen" hier de juiste is, maar ik weet even niets anders.

En dan de financiele schade, de verzekering van de veroorzaker zal wel betalen.

Als de dader in gemeenschap van goederen getrouwd was,

dan kunnen ze de echtgenoot(e) ook plukken.

Ik vraag me alleen af of dat ook wel eens gedaan wordt

Het kan best zijn dat dit achterwegen blijft omdat de verzekering geen zin heeft in slechte publiciteit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

En dan de financiele schade, de verzekering van de veroorzaker zal wel betalen.

Als de dader in gemeenschap van goederen getrouwd was,

dan kunnen ze de echtgenoot(e) ook plukken.

Ik vraag me alleen af of dat ook wel eens gedaan wordt

Jazeker,in mijn geval is het tot op de bodem uitgezocht,en de verzekering van de tegenpartij gaat de schade voor een deel verhalen op de familie....triest,want die kunnen er ook niet veel aan doen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Daar ben je dan mooi klaar mee... een dwaas wil een eind maken aan zijn leven en heeft beslist jou en je wagen daar even in te betrekken.:(

Kun je zien dat zelfmoordenaars egoistisch zijn, ze denken alleen aan zich zelf, en de rest kan ze helemaal niets schelen. pfffffff.....Barf

Maar als je dan toch dood zou willen, moet je daar toch niet een ander

mee opschepen of lastig vallen lijkt mij!:(

En als je toch zelfmoord wilt plegen hang je eigen dan op of jaag een

kogel door je hoofd maar betrek hier geen onschuldige mensen bij...:(

Als dit de nieuwste rage in Noorwegen is, laten we dan maar hopen dat het niet overwaait naar Nederland, moet er toch niet aan denken dat zo'n idioot frontaal op je inkomt rijden.:stom:

Heb begrepen dat Raymond lichamelijk geen letsel heeft opgelopen,

gelukkig maar anders zat hij daar ook nog eens mee.:)

Hoop verder dat Raymond er snel weer bovenop is :ja:

Gr Dirk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daar ben je dan mooi klaar mee... een dwaas wil een eind maken aan zijn leven en heeft beslist jou en je wagen daar even in te betrekken.:(

Kun je zien dat zelfmoordenaars egoistisch zijn, ze denken alleen aan zich zelf, en de rest kan ze helemaal niets schelen. pfffffff.....Barf

Maar als je dan toch dood zou willen, moet je daar toch niet een ander

mee opschepen of lastig vallen lijkt mij!:(

En als je toch zelfmoord wilt plegen hang je eigen dan op of jaag een

kogel door je hoofd maar betrek hier geen onschuldige mensen bij...:(

Als dit de nieuwste rage in Noorwegen is, laten we dan maar hopen dat het niet overwaait naar Nederland, moet er toch niet aan denken dat zo'n idioot frontaal op je inkomt rijden.:stom:

Heb begrepen dat Raymond lichamelijk geen letsel heeft opgelopen,

gelukkig maar anders zat hij daar ook nog eens mee.:)

Hoop verder dat Raymond er snel weer bovenop is :ja:

Gr Dirk.

Heb je al iemand in je eigen omgeving mee gemaakt, die zelfmoord gepleegd hebt, ja ik wel 1 die om aandacht vroeg en die leeft nog, en 1 die niet om aandacht vroeg, en gewoon in de schuur hing. zij was net 17jaar. Iemand die zelfmoord wilt plegen,kijkt helaas nergens naar, maar is er hulp voor deze mensen , het antwoord is minimaal. Dus ga geen antwoorden hier neerzetten, zoals hierboven, want niemand weet hoe je erzelf aantoe bent morgen of volgend jaar.... Want iedereen kan in de put komen te zitten, en een besluit nemen.... En ga nou niet stoer praten, van dat overkomt mij niet, want dat zei ik ook, jaren geleden.......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Heb je al iemand in je eigen omgeving mee gemaakt, die zelfmoord gepleegd hebt, ja ik wel 1 die om aandacht vroeg en die leeft nog, en 1 die niet om aandacht vroeg, en gewoon in de schuur hing. zij was net 17jaar. Iemand die zelfmoord wilt plegen,kijkt helaas nergens naar, maar is er hulp voor deze mensen , het antwoord is minimaal. Dus ga geen antwoorden hier neerzetten, zoals hierboven, want niemand weet hoe je erzelf aantoe bent morgen of volgend jaar.... Want iedereen kan in de put komen te zitten, en een besluit nemen.... En ga nou niet stoer praten, van dat overkomt mij niet, want dat zei ik ook, jaren geleden.......

Helaas moet ik positief reageren op deze vraag, één maal 15 jaar geleden was toen 36 jaar oud heb toen met eigen ogen moeten aanschouwen dat een vriend van de ERAflat Perim in Zaandam van 13 hoog afsprong.

Met als gevolg een vreselijke ravage op de straat,dat wil je echt niet zien.

Wij hadden niets in de gaten van wat zijn problemen betrof, echts niets.

We stonden op hem te wachten want hij woonde in die flat.

Ben er maanden en maanden mee bezig gewenst iedere nacht zag ik dit opnieuw gebeuren, kreeg hulp kan er nu redelijk mee omgaan.

Maar ik heb het er liever niet meer over,roept nog steeds veel emotie op.

Dit is nu precies de reden dat ik mijn berichtje op deze manier geschreven heb,je kan er jaren mee bezig zijn en die ben je wel kwijt.

En ja Alex mij hoor je beslist niet zeggen dat het mij niet kan gebeuren,

want dat weet ik nu niet.

Dus stoer praten over dit onderwerp is voor mij beslist geen optie.

Maar begrijp jou reactie wel hoor.

Vriendelijke groet Dirk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helaas moet ik positief reageren op deze vraag, één maal 15 jaar geleden was toen 36 jaar oud heb toen met eigen ogen moeten aanschouwen dat een vriend van de ERAflat Perim in Zaandam van 13 hoog afsprong.

Met als gevolg een vreselijke ravage op de straat,dat wil je echt niet zien.

Wij hadden niets in de gaten van wat zijn problemen betrof, echts niets.

We stonden op hem te wachten want hij woonde in die flat.

Ben er maanden en maanden mee bezig gewenst iedere nacht zag ik dit opnieuw gebeuren, kreeg hulp kan er nu redelijk mee omgaan.

Maar ik heb het er liever niet meer over,roept nog steeds veel emotie op.

Dit is nu precies de reden dat ik mijn berichtje op deze manier geschreven heb,je kan er jaren mee bezig zijn en die ben je wel kwijt.

En ja Alex mij hoor je beslist niet zeggen dat het mij niet kan gebeuren,

want dat weet ik nu niet.

Dus stoer praten over dit onderwerp is voor mij beslist geen optie.

Maar begrijp jou reactie wel hoor.

Vriendelijke groet Dirk.

Was het een vraag, ehhhhhhh nee niet echt........

Denk dan eerst na, voordat je een reactie plaatst... Want eerst stoot je een aantal mensen voor hun poten, en vervolgens trek je weer helemaal bij.. En lees het nog maar een keer goed terug, dan merk je weer, dat dit bericht niet helemaal klopt. Maar goed succes verder......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Een kennis van me heeft ook ooit zoiets meegemaakt.

Iemand sprong van een viaduct voor zijn auto.

Ergens in frankrijk, weet niet precies waar.

Was op zijn eerste buitenland rit, en gelijk zijn laatste.

Het heeft hem zelfs zo gebroken dat ie helmaal van de vrachtwagen af is nu.

Dus eigenlijk heeft die fransoos ook zijn leven vergalt....

ik denk dat ik wel weet wie jij bedoelt, die kale die nu mobiele wanden monteert op scholen en bedrijven.

Ik heb ook in waalwijk gereden voor het bedrijf waar hij voor gewerkt heeft en die nu elke dag de wanden en deuren komt brengt bij zijn klusjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Het gaat hier over iemand,die de ellende van een ander op z'n bord krijgt.

Ik val niemand persoonlijk aan,maar altijd dat gelul.

Degene die zelfmoord pleegt is er vanaf, maar een ander zit er mee,en je vergeet het heel je leven niet meer.

Dit is het laatstse wat ik erover zeg.

Raymond,sterkte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
wat heeft die link met deze thread te maken?

ik vind het sowiezo een smakeloze site :rolleyes: alleen het vooringenomen commentaar van de webbeheerder bij sommige foto's is al om te Barf

Inderdaad wat is de toegevoegde waarde om deze link bij dit onderwerp neer te zetten ??

Diegene die dit overkomen is maak je echt niet blij met deze foto's ik denk eerder dat mocht ie het zien je hem nog verder de grond in trapt dan waar ie nu al zit !!!..............vreemde manier van medeleven hoor !!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast chauffeurtjenuenen

zelfmoord is heel erg het is ook erg als je er iemand bij betrek.

tot zover me comentaar op dit.

veel van die mensen zien geen uitweg meer dus ja dan maar zo het is zeer spijtig maar het is helaas zo.

nogmaals voor de betrokkenen is het heel erg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
ik denk dat ik wel weet wie jij bedoelt, die kale die nu mobiele wanden monteert op scholen en bedrijven.

Ik heb ook in waalwijk gereden voor het bedrijf waar hij voor gewerkt heeft en die nu elke dag de wanden en deuren komt brengt bij zijn klusjes.

Dan hebben wij het over dezelfde idd.

Heb hem al jaren niet meer gesproken hoor, maar ken hem al vanaf de lagere school.

Kwam hem jaren later weer tegen toen hij nog voor de SITA reed.

Hij was die rondjes rond de kerk beu en wou aan het echte werk beginnen.

Later hoorde ik via een collega over het drama wat zich af had gespeeld op zijn eerste ritje naar Frankrijk.

Ik hoop dat ie het een beetje naar zijn heeft waar hij nu zit.

Want zoiets gun je je ergste vijand nog niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden