Spring naar bijdragen

Cf vaantjes ronde 3

Nr one
 Share

Recommended Posts

Gast Dennis410
Ik verwacht toch binnenkort de vaantjes te kunnen bestellen...Zodra de teller de 30 is gepasseerd.. Mocht dit onverhoopt niet lukken loopt de inschrijving tot max 15 November....Daarna worden de vaantjes op zeker besteld zodat men ze voor eind november moet hebben. Oke, het duurt nog ff... Maar niet getreurd..wat in vat zit verzuurt niet.

--== Freddy ==--

als je maar niet stiekum met ons geld met de forum-miss op stap gaat...!!!:D:p

ik kan nog wel ff wachten...

gr.Den

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Reacties 170
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

als je maar niet stiekum met ons geld met de forum-miss op stap gaat...!!!:D:p

ik kan nog wel ff wachten...

gr.Den

Den . dat weet je maar nooit met ons opperhoofd ... LOL

Maar ja ik ken mevr. smurf die laat zo iets niet toe .....:kiss:

Grz -= Marcel =-:sjalom::sjalom:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • Forumlid

Freddy mijn geld is onderhand al verdubbeld door de rente;) maar ik heb nog geen pb ontvangen

Ongetwijfeld... :D.. zal morgen eens ff kijken wie er al binnen zijn.... en ff berichtje sturen aan die personen..

--== Freddy ==--

Ik heb iets vergeten (pb's te sturen) :o ... ik zal direct ff kijken en stuur je dan een PB...

Er moeten nog enkele bestellingen bijkomen, zodat ik de bestelling de deur uit kan doen..... Dus diegenen die besteld en betaald hebben vraag ik nog even geduld te hebben.

--== Freddy ==--

TGA ik heb je betaling ook binnen hoor.. de andere zal ik nog ff PB sturen.. we komen in de buurt nu om de bestelling de deur uit te doen.

--== Freddy ==--

Henk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2 weeks later...

ik lees net dat de 17de de bestelling de deur uitgegaan is en dat we 2 weken moeten wachten tot het vaantje binnen valt... dus dan komt het vaantje geloof ik de eerste week van december binnen ( of zie ik dat verkeerd???)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
ik lees net dat de 17de de bestelling de deur uitgegaan is en dat we 2 weken moeten wachten tot het vaantje binnen valt... dus dan komt het vaantje geloof ik de eerste week van december binnen ( of zie ik dat verkeerd???)

Ik hoop het wel ja... heb nog geen bericht van de drukker wanneer ze klaar zijn....maar de bestelling is inderdaad al de deur uit.

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik hoop het wel ja... heb nog geen bericht van de drukker wanneer ze klaar zijn....maar de bestelling is inderdaad al de deur uit.

--== Freddy ==--

begin december dus....ik zal alvast mijn schoen zetten kan de postbode hem in 1x in mikken!!:tu:

gr.Den

Link naar opmerking
Deel via andere websites