Spring naar bijdragen

Cf vaantjes ronde 3

Nr one
 Share

Recommended Posts

• Reacties 170
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Forumlid

De vaantjes zijn binnen.... Nou ja..Bijna dan, ze liggen klaar in Stadskanaal en ik haal ze daar de komende week op..welke dag weet ik nog niet, ligt een beetje aan mijn route die ik moet rijden. :D.. Maar dat ik ze komende week daar ophaal is op zeker.

Dus heren en dames.. het lange wachten komt langzaam aan zn eind.

Ik denk dat we er binnenkort nog maar een paar bij bestel, dan hoeft men voor een volgende ronde niet zo lang te wachten.

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kijk aan.. de adressen waar ik allemaal koffie ken scoren lopen lekker binnen zo..:D

--== Freddy ==--

ja LOOLAAN TE APELDOORN, VOORAL OP ZATERDAGAVOND, KOM GERUST LANGS OM DE VAANTJES AFTELEVEREN....LOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kijk aan.. de adressen waar ik allemaal koffie ken scoren lopen lekker binnen zo..:D

--== Freddy ==--

koffie staat altijd klaar hier in Heerlen dus als je een stukje wilt toeren..... :ja::tu:

gr.Den

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
ja LOOLAAN TE APELDOORN, VOORAL OP ZATERDAGAVOND, KOM GERUST LANGS OM DE VAANTJES AFTELEVEREN....LOL
Ik denk dat we voor oud en nieuw nog wel ff een zaterdagavondje voorbijkomen.. :D :D... altijd gezellig... :D

--== Freddy ==--

Dat is voor mij ook wel te doen, uiteraard neem ik wat mee voor bij de koffie.

Als het het tenminste kan, kan mezelf wel uitnodigen.....;):D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Door een communicatie stoornis heb ik niet alle vaantjes binnen gekregen.

Ik kom er 6 te kort (eigenlijk 8, maar mijn eigen 2 neem ik dan wel ff voor lief).. dus 6 mensen moet ik nog teleurstellen.. Ik PB de laatste 6 waar ik de betaling van heb ontvangen over de mogelijkheden... Ik heb direct vaantjes bijbesteld.. Maar geld terug is ook een mogelijkheid...

Diegenen die geen PB van me hebben voor 7 uur vanavond weten dan dat ze het vaantje tegemoet kunnen zien..

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Net ff foontje gedaan met Erwin van Autobaanradio... en we zijn dr over uit.

Zaterdag 27 December is de studio ge-opend en zijn wij daar ook, men kan dan langskomen en daar ook het vaantje afhalen indien men dat wil (wel ff laten weten per PB aan me dan...hoef ik hem niet op te sturen...hahaha)..

Wilbert en ik neem een krat (of 2) bier mee wat frisdrank en wat voer voor de inwendige mens... dus drinken zal dr ook zijn.. Mocht je iets anders willen drinken is het niet onverstandig om dat zelf mee te nemen....koffie staat er altijd wel....

Dus wil je nog een gezellige avond voor oud en nieuw.. kom dan langs bij Autobaanradio ...loolaan 37 in Apeldoorn (ook als je geen vaantje hebt besteld mag dat. :D)...

Zie het als een Chauffeursforum/Autbaanradio oudjaarsviering.

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Ehhhh...dat rekenen niet mijn sterktste kant is wist ik.. maar nu toch weer geblunderd.. ik heb genoeg vaantjes voor ieder die besteld heeft..

Dus diegenen die een PB hebben...krijgen er straks nog 1...:D maar dan dat ze wel worden verstuurd..

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast bernadette
Dat is voor mij ook wel te doen, uiteraard neem ik wat mee voor bij de koffie.

Als het het tenminste kan, kan mezelf wel uitnodigen.....;):D

Bij deze uitgenodigd Corinne, en dit keer iets eerder komen en langer blijven hoor!

En wat lekkers bij de koffie, dat is ook welkom, Alex heeft de kiezen op elkaar van al die gevulde koeken!:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast bernadette

Toe maar Alex, moet ik nog meer ballen draaien! Jij haalt ook iedereen maar binnen he?

En ze komen noooooooit alleen....altijd met zijn allen, en dat kost mij dan weer vingers!LOL:o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toe maar Alex, moet ik nog meer ballen draaien! Jij haalt ook iedereen maar binnen he?

En ze komen noooooooit alleen....altijd met zijn allen, en dat kost mij dan weer vingers!LOL:o

Ja maar deze oproep was voor freddy, zodat ie onze vaantjes kon afleveren, die ie ons belooft heeft,op de laatste bbq.... Ja freddy het was later op de avond.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat dacht je ervan om Alex eerder te laten komen en hem laten draaien?! :D:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites