Spring naar bijdragen

Cf vaantjes ronde 3

Nr one
 Share

Recommended Posts

• Reacties 170
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Na hertelling heb ik er nog steeds 9...:D

Dat is dan al na aftrek van alle bestellingen..De voorraadstatus was niet helemaal goed...:D

ik weet het niet hoor Wilbert, elke keer als iemand er een besteld loopt bij jou de voorraad op in plaats van afLOL, je moet je omzet niet tellen hoor:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik niet, zie je de eerste 5 weken niet, of je moet bij de Hema Helmond komen, dan kom je maar op een bakkie

Ook daar kom ik regelmatig Ger, alleen lossen we er altijd voor 7 uur in de ochtend, dan kun je er tenminste nog lossen vanuit de aanhanger zonder klem gezet te worden tussen de geparkeerde auto's. Beetje vroeg om je je bed uit te bellen voor een bakkie leut hé:p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
ik heb der ook 1 besteld gister kreeg ik mail van dat ie verzonden was wanneer ken ik em dan in me bus verwachten?

als je hem na t uur hebt besteld morgen denk ik. Wilbert krijgt het nog druk in zijn vakantie ff 1 reserveren voor Herman die wou volgens mij ook een nieuwe. Heb ik ergens gelezen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ontvangen:D hoe kan ik em et beste vast hangen in een DAF XF SSC? heb je daar tips voor?

met de schroef die je uit je mautkast gaat draaien?:D

anders willen zuignapjes ook wel werken, overigens is dat niet merkgebonden, die zuignapjes kun je ook in een ander merk auto gebruiken....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
ontvangen:D hoe kan ik em et beste vast hangen in een DAF XF SSC? heb je daar tips voor?

[ATTACH=CONFIG]21812[/ATTACH]

Hier heeft Michél hem gewoon aan 2 zuignapjes met schroef hangen boven en onder ééntje, zodat hij strak hangt. En dat heeft hij nu ook weer in de scania.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 5 weeks later...
  • 2 weeks later...