Forumlid mark Geplaatst 18 augustus 2006 Forumlid Share Geplaatst 18 augustus 2006 Café Restaurant Beekbergen Oude Arnhemseweg 50 7361 TW Beekbergen Tel. 055-5061390 Fax 055-5061344 (A50 afslag 22, Beekbergen) E-mail: info@afslag22.nl Internet: www.afslag22.nl Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid AngeliqueBS Geplaatst 2 december 2006 Forumlid Share Geplaatst 2 december 2006 Voldoende parkeerruimte ... al reed ik mooi de afslag (binnendoor voorbij) en moest ff keren Gaat makkelijk met een 20ftje erachter. Goede tent, lekker gegeten ... gezellig ... & laat geworden! Je staat er lekker rustig ... of was ik echt zo moe dat ik niets meer gehoord heb? :o Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid mark Geplaatst 2 december 2006 Auteur Forumlid Share Geplaatst 2 december 2006 Of zo dronken dat je niets meer hoorde...... Ik ken dat! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast frankie Geplaatst 23 augustus 2007 Share Geplaatst 23 augustus 2007 je hoort er nu helemaal niks meer, het schijnt dat afslag 22 failliet is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid hwm.klaassen Geplaatst 23 augustus 2007 Forumlid Share Geplaatst 23 augustus 2007 je hoort er nu helemaal niks meer, het schijnt dat afslag 22 failliet is. Heb er van middag nog wat gegeten Het was er vrij druk.Hwm Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast frankie Geplaatst 23 augustus 2007 Share Geplaatst 23 augustus 2007 Heb er van middag nog wat gegeten Het was er vrij druk.Hwm je hebt zeker bij mendel gezeten, afslag 22 zit al een paar weken dicht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid hwm.klaassen Geplaatst 23 augustus 2007 Forumlid Share Geplaatst 23 augustus 2007 je hebt zeker bij mendel gezeten, afslag 22 zit al een paar weken dicht Klopt Daar heb ik gezetten Je kunt er goed eten Hwm Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast frankie Geplaatst 23 augustus 2007 Share Geplaatst 23 augustus 2007 Klopt Daar heb ik gezetten Je kunt er goed eten Hwm dacht ik al, is de enige mogelijkheid. de gebroeders mendel en afslag 22 zitten tegenover elkaar. maar omdat er maandag geen plaats meer was bij mendel ben ik naar afslag 22 gegaan, maar die was dicht. toen daar de auto neer gezet en lopend naar mendel gegaan. maar de volgende keer voor je iemands bericht in twijfel gaat trekken toch eerst even natrekken of het wel waar is wat je gaat zeggen. is wel zo netjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid hwm.klaassen Geplaatst 23 augustus 2007 Forumlid Share Geplaatst 23 augustus 2007 dacht ik al, is de enige mogelijkheid. de gebroeders mendel en afslag 22 zitten tegenover elkaar. maar omdat er maandag geen plaats meer was bij mendel ben ik naar afslag 22 gegaan, maar die was dicht. toen daar de auto neer gezet en lopend naar mendel gegaan.maar de volgende keer voor je iemands bericht in twijfel gaat trekken toch eerst even natrekken of het wel waar is wat je gaat zeggen. is wel zo netjes. Dat zal ik doen Heb alleen gezegd heb daar wat gegeten.Want ik rijde door het centrum van Appeldoorn Richting Arnhem.Hwm Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast frankie Geplaatst 23 augustus 2007 Share Geplaatst 23 augustus 2007 nee, je hebt daar niet gegeten. je hebt bij mendel gegeten. maar dit topic gaat over afslag 22, en die is failliet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid hwm.klaassen Geplaatst 23 augustus 2007 Forumlid Share Geplaatst 23 augustus 2007 nee, je hebt daar niet gegeten. je hebt bij mendel gegeten. maar dit topic gaat over afslag 22, en die is failliet Dat weet ik niet.Afslag weet ik niet Ik ga altijd bij mendel eten.Hwm Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast frankie Geplaatst 23 augustus 2007 Share Geplaatst 23 augustus 2007 ja, maar het ging niet over mendel. het ging over de overbuurman. dat restaurant heet afslag 22. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Henk 68 Geplaatst 25 augustus 2007 Share Geplaatst 25 augustus 2007 Wat maak je je druk om niks Frankie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast frankie Geplaatst 25 augustus 2007 Share Geplaatst 25 augustus 2007 ik maak me nergens druk over, maar als ik hier post dat een restaurant niet meer open is, schijnbaar failliet is en een ander zet er vrolijk neer dat ie er smiddags nog gegeten heeft kan dat 2 dingen betekenen. namelijk, het restaurant is weer open gegaan 2 dagen na ik er ben geweest of die ander weet niet waar hij het over heeft. en dat laatste bleek het geval te zijn. die ander zat bij een ander restaurant. en op de één of andere manier kreeg ik hem dat niet aan zijn verstand gebracht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Bert-Vossie Geplaatst 25 augustus 2007 Share Geplaatst 25 augustus 2007 Dat is mooi k*t dat ie failliet is, had mijn stempel kaart bijna vol. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid hwm.klaassen Geplaatst 25 augustus 2007 Forumlid Share Geplaatst 25 augustus 2007 ik maak me nergens druk over, maar als ik hier post dat een restaurant niet meer open is, schijnbaar failliet is en een ander zet er vrolijk neer dat ie er smiddags nog gegeten heeft kan dat 2 dingen betekenen. namelijk, het restaurant is weer open gegaan 2 dagen na ik er ben geweest of die ander weet niet waar hij het over heeft. en dat laatste bleek het geval te zijn. die ander zat bij een ander restaurant. en op de één of andere manier kreeg ik hem dat niet aan zijn verstand gebracht Toch wel ik ga altijd bij mendel eten Maar dat rest Afslag 22 Dat wist ik niet Ik ga morgen kijken kom er toch langs.Hwm Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid DutchArt Geplaatst 25 augustus 2007 Forumlid Share Geplaatst 25 augustus 2007 Toch wel ik ga altijd bij mendel eten Maar dat rest Afslag 22 Dat wist ik niet Ik ga morgen kijken kom er toch langs.Hwm Tijdens de proefrit op de Harley?? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid hwm.klaassen Geplaatst 25 augustus 2007 Forumlid Share Geplaatst 25 augustus 2007 Nee moet morgen naar Lelystad.Dat gaat niet door kosten beetje te veel En ik moet er nog over denken.Denk wel dat ik stop met motor rijden. Je kunt en mag niks meer Wil je 200 km rijden moet je is kijken wat er allemaal achter je aan komt.Hwm Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid matthieu Geplaatst 25 augustus 2007 Forumlid Share Geplaatst 25 augustus 2007 Wil je 200 km rijden moet je is kijken wat er allemaal achter je aan komt.Hwm Ja Huub, t zal wel druk zijn achter je dan. Matthieu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid hwm.klaassen Geplaatst 25 augustus 2007 Forumlid Share Geplaatst 25 augustus 2007 Ja Huub, t zal wel druk zijn achter je dan.Matthieu. Ze hebben mij nog nooit op de motor te pakken gehad.Maar de is er af Heb het 30 jaar geaan Hwm Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast midweek Geplaatst 26 augustus 2007 Share Geplaatst 26 augustus 2007 dus nou weten we eindelijk wie die geheimzinnige ghostrider is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast frankie Geplaatst 26 augustus 2007 Share Geplaatst 26 augustus 2007 :wave::wave: dus nou weten we eindelijk wie die geheimzinnige ghostrider is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast routier Geplaatst 26 augustus 2007 Share Geplaatst 26 augustus 2007 dus nou weten we eindelijk wie die geheimzinnige ghostrider is Helaas......dat kan niet! Die schijnt een tijdje geleden om het leven te zijn gekomen, bij een of andere bizarre actie op de pereferique van Parijs.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Hendrik Geplaatst 31 augustus 2007 Forumlid Share Geplaatst 31 augustus 2007 Nou als dhr Klaassen 200 wil rijden ,ik houd hem niet bij de vrachtauto wil maar 85 en de luxe auto wil wel harder maar ben niet van plan om ook maar 1 liter benzine er aan te verstoken om dhr Klaassen te ontmoeten !! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Hendrik Geplaatst 31 augustus 2007 Forumlid Share Geplaatst 31 augustus 2007 sorry we wijken weer af van de topic :sjalom::sjalom: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts