[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Koos Spee = CABINE CAMERA's


AngeliqueBS

Recommended Posts

  • Forumlid

* Tracking the truckers De Telegraaf writes about reactions to a recent proposal by the Justice Ministry's traffic officer Koos Spee to install cameras in all truck cabins in order to monitor the lorry driver's behaviour. The owners of a trucking firm, Andre Pluimers and Henk Bolk of Bolk Transport, say they see nothing wrong with the proposal. "And the guys who break the rules, for instance by watching television, sending text messages or making coffee while they drive, will know that they'll have to behave themselves. As responsible professional drivers. Because this is a real profession and cowboy situations are a thing of the past." Director Pluimers says that the 80 to 95 percent of drivers who do their work properly have nothing to fear. The paper reports that the proposal led to a storm of protest from drivers.

Het orginele artikel staat in de Telegraaf van vandaag ... is er iemand met toegang tot die 'krant' die dat stuk hier kan neerzetten? Dus geen link maar even knippen/kopieren en hier plakken, aub!!!

Toegang tot de krant via sms werkt namelijk vanuit hier niet, helaas.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Dus er zijn al twee werkgevers die dat wel een goed idee vinden???

Het ons van minuut tot minuut in de gaten kunnen houden via de blackbox is nog niet genoeg.

Er komt in mijn auto echt geen camera te hangen want die sloop ik eruit voordat ze klaar zijn met inbouwen.

Zijn ze nou helemaal gek geworden............

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
gezellige reacties zeg, iets zegt me als het gaat om vrachtwagens dat het bedoeld is dat de camera naar voren kijkt vanaf je dashboard, dit om bij ongevallen de oorzaak makkelijker te achterhalen dan dat de vinger in de lucht wordt gestoken met hoe waait de wind die zit fout:mad:

zie deze link, zo is de ooraak makkelijker te achterhalen bij een ravage:

http://www.dumpert.nl/mediabase/221451/29b81749/het_gevaar_komt_van_rechts.html

Hoe kan een camera die erin gebouwd is om het gedrag van de chauffeur te filmen nou op de weg gericht zijn??????

En zo staat het letterlijk in die engelse text.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

het gaat er dus om dat ome koos met zijn campert bij je langs komt rijden, op de weg of je niet iets anders zit te doen ipv filmpje kijken koffie aan het zetten bent of zit te smsen;)

en die meneer van bolk transport was het daar mee eens omdat je als je gewoon serieus met je werk bezig bent,zoals de meeste van ons daar dus niks te vrezen hebt.

daar kan ik me wel in vinden,we kijken toch ook allemaal naar beelden wat de automobilist uitvreet achter het stuur?

alleen zitten wij hoger en dus gaat de klpd ook de hoogte in:p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
maar gaat het om het rijgedrag van de chauffeur of dat er ook wordt gekeken naar hoe de chauffeur met zn wagen omgaat in het verkeer?

hij had als opmerking dat wij chauffeurs altijd met andere dingen bezig zijn dan met rijden.

Dus ik denk dat die camera jou lekker de hele dag gaat filmen en dat je baas van tijd tot tijd even in kan loggen om te kijken wat je aan het doen bent.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Je kunt bij de krant inloggen door middel van een sms-je te sturen, dan krijg je van hen een inlogcode. En dan kun je het artikel kopie"eren en hier neerzetten. Als er iemand is die dat zou willen doen?, dan graag.

Vanaf mijn vakantie-adres is het me dus niet gelukt.

Als je eenmaal bent ingelogd in de krant en je tikt op het betreffende artikel dan moet je dat artikel kunnen kopie"eren met select & copy ... en dan hier op de site met paste terug kunnen zetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik heb net op de site van de telegraaf gekeken, maar kan het artikel helaas niet vinden. :(

Anders was het kopieren, plakken en downloaden in deze topic.

Heb je ingelogd op de krant van vandaag???

(oeps bij jullie is het al gisteren ???)

Het artikel staat in ieder geval niet tussen de vrij-toegankelijke artikelen op het internet, je moet echt op de Telegraaf inloggen en doorbladeren.

Dinsdag 26 augustus op pagina 5

Dagtoegang via SMS

Wilt u alleen vandaag toegang tot De Telegraaf-i? Sms KRANT naar 2112. U ontvangt een sms-bericht (€ 1,10) met daarin een toegangscode. Deze toegangscode geeft direct toegang tot De Telegraaf-i tot morgenochtend 05.00 uur.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik heb hier net dat stuk gelezen en ze hebben gelijk.

Het gaat hier namelijk over precies dezelfde controle's als die de duitse politie ook uitvoerd.

Laten we eerlijk zijn je kan tegenwoordig ook niet meer langer dan drie seconde je aandacht laten verslappen, want dan duikt er wel weer een idiood voor je neus of iets dergelijke.

Hoe vaak zien we wel niet een colega de hele vluchtstrook pakken omdat hij op zoek is naar wat dan ook of koffie aan het zetten is.

Laten we ook eerlijk zijn de videocontrole's op de snelwegen vinden de meeste mensen ook nog wel de eerlijkste mannier.

En voor smsen krijg je nu ook al een prent.

Nee ik ben voorstander want komt alleen de naam van de beroepschauffeur ten goede.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden