[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Onze nieuwe wagen.


Redneck

Recommended Posts

  • Forumlid

Mijn vriendin en ik hebben 7 maanden geleden een nieuwe wagen besteld. De oude was helemaal op. Op dit moment staat hij thuis maar ik ben er nog niet. Van het weekend kom ik thuis en dan is het even de nummerplaten omhangen en dan kunnen we weer vertrekken.

Wij zijn er zeker blij mee, zeker nu we de laatste tijd met de oude zoveel problemen hadden. Voor Nederlandse chauffeurs zal dit als een droom uitzien maar wij hebben dus geen huis. Als we thuis zijn parkeren we op de inrit van mijn schoonouders en bivakeren gewoon in de wagen. Voor ons heeft het geen zin om een huis te kopen.

Sorry voor de slechte qualiteit van de foto's maar ik moest een paar gekke stunts uithalen om ze klein genoeg te krijgen om ze te kunnen plaatsen.

post-1940-1394780301,4567_thumb.jpg

post-1940-1394780301,5444_thumb.jpg

post-1940-1394780301,5948_thumb.jpg

post-1940-1394780301,6478_thumb.jpg

post-1940-1394780301,6983_thumb.jpg

post-1940-1394780301,7787_thumb.jpg

post-1940-1394780301,8318_thumb.jpg

post-1940-1394780301,882_thumb.jpg

post-1940-1394780301,9293_thumb.jpg

post-1940-1394780301,9824_thumb.jpg

post-1940-1394780302,0328_thumb.jpg

post-1940-1394780302,0882_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Dank jullie wel voor de mooie reacties.

Ja er zit een natte cel in achter de linker stoel. Het heeft een wc en douche en dat is wel nodig ook want er zijn nu best veel truckstops waar het moeilijk word om te parkeren wat later op de avond. Het lijkt wel of alle parkeervakken nogsteeds gemaakt zijn op 45' trailers. Wij hebben een 48' en met een normale wagen mag je een 53' trekken.

Ook beperkt deze wagen ons in de ladingen. Omdat hier nogal streng op asgewichten wordt gekeken kunnen wij dus alleen maar lichte ladingen meenemen.

Ook zitten we met een draaicirckel van een boeing maar dat hadden we ook al met de oude.

Al met al doen we ons best voor vele veilige km (mls hier) en nu maar poetsen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik wil ook zo een wagen , maar ja dat mag hier niet rijden

Ik niet..............zit geen jacuzzi in :D

Maar wel een heeeeeeeeeeeeeelllllllllllllllleeeeeeeeeeeeeeee mooie auto

Veel plezier ermee en vele veilige kilometers gewenst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
ik wil ook zo een wagen , maar ja dat mag hier niet rijden

usacandyman zit dan denk ik in canada. 244 wielbasis of zoiets he. Als je je pr hebt kun je makkelijk hierkomen. Heb ik ook gedaan. Maargoed, je zult hem dan ook zelf moeten kopen want hier vind je geen baas die hem voor je koopt. In Ontario kun je er wel mee rondrijden (legaal). Maar ik heb gehoord dat je nu een begrenzer moet hebben dus daar beginnen we niet aan. Ik zie me al met 65mls/h door Nevada gaan. Nee dank je. :cool:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik niet..............zit geen jacuzzi in :D

Maar wel een heeeeeeeeeeeeeelllllllllllllllleeeeeeeeeeeeeeee mooie auto

Veel plezier ermee en vele veilige kilometers gewenst.

Ik laat geregeld jacuzzi's in florida, dus we hebben niet full time jacuzzi on board:D. Ik weet ook niet of dat zo'n goed idee is. Kom dan niet aan werken toe. Ik heb mijn vriendin bij, remember;) ;) ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

inderdaad , ik zit in Canada , en dat is dus ook de reden waarom ik mijn plannen heb opgeborgen voor eigen rijder terug te worden , die begrenzer of ik moet zekers zijn dat ik er een knop kan tussen plaatsen , maar ja , het begint in Ontario en het zal stoppen wanneer iedereen verplicht is van een begrenzer te hebben en ik wil geen begrenzer meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
inderdaad , ik zit in Canada , en dat is dus ook de reden waarom ik mijn plannen heb opgeborgen voor eigen rijder terug te worden , die begrenzer of ik moet zekers zijn dat ik er een knop kan tussen plaatsen , maar ja , het begint in Ontario en het zal stoppen wanneer iedereen verplicht is van een begrenzer te hebben en ik wil geen begrenzer meer.

Dat heb je goed. Ik wil ook geen begrenzer meer en geen automaat meer. Eigenrijder had ik ook niet in de planning maar ja, toen ik mijn vriendin heb leren kennen hadden we de keus of een eigen huis en elkaar weinig zien of dit. Keuze was makkelijk maar we zijn wel met een ouwe auto begonnen (zie profile foto). Nu we langzaam veel problemen begonnen te krijgen maar toch redelijk geld verdient hebben hebben we dit gedaan. Je moet het zien als thuiswerk en op de lange duur is deze wagen goedkoper dan een kleinere en hotel. Daarom hebben we ook een Pete gekozen. Cabine is solide gebouwd en kan dik 15 jaar mee. Af en toe een nieuwe motor en klaar. Onze ouwe hebbben we gekocht met de 2de motor erin en die had al een overhaul. na 6 mndn hebben we een nieuwe CAT erin gegooid en die een overhaul gegeven na 1,000,000 mijl. Nu was hij op en ook de versnellingsbak. Dat was nog een ouwe 15 speed double-over. Nu hebben we een Cummins ISX 550 met een 18 speed. Voor nu teveel maar er gaan geruchten dat we in de toekomst meer multi axle combi's krijgen en dan kan ik wel de volle mep laden. We zien wel. Wie weet wat longhaul doet over 10 jaar? Met het werk wat ik doe kan ik goed aan de gang blijven en verdient goed. Moet alleen niet op uur en tijd thuis willen komen. Ik rij nu voor een sub devisie van United van lines en doe hoofdzakelijk US forces bevoorraden. Dus van depot naar basissen over het hele land. Dus hoe meer oorlogen des te meer ik verdien. Vechten met z'n alle LOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Wat een ontzettend gaaf ding!! Leuk dat je het zo combineert met je vriendin. Heb wel is op een truckersfestival ook een truck gezien die hem gebruikte als woning. Kom alleen even niet meer op zn naam... Mochten er toen ook helemaal in van diegene, schoenen moesten uit en daar liepen we op het tapijt.

Hoop dat je veel veilige km's ermee maakt!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden