[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

zoek chauffeur, toen werkzaam bij de Wit


Gast Jacq

Recommended Posts

weet niet precies meer welk jaar het was 1990 of 1991,

Ik reed met een Belgische vrachtauto de weg van Arras naar Parijs,

Ik reed achter een auto van de Wit transport, deze viel in slaap en reed op zijn voorligger een fransman waarvan de aanhanger afbrak en op z'n kant schoof over de weg.

Dit alles gebeurde voor m'n neus op een afstand van ongeveer 3 meter;

een ongeluk heb ik verder kunnen vermijden door de schuivende trailer over de 3e baan voorbij te gaan want remmen had geen nut, maar heb behoorlijk zitten bibberen.

Ik ben naar de vluchtstrook gegaan om hulp te bieden,

wie was deze chauffeur van De Wit?

Ik heb toen de fransman naar dichtsbijzijnde SOS paal gebracht en nooit meer iets vernomen.

Hoe heeft hij deze trauma verwerkt?

Ik denk nog vaak aan dit gebeuren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

de Wit Transport uit Hillegom, sinds vanavond met collega's hierover gesproken te hebben herkende iemand het verhaal, volgens m'n collega is die chauffeur, hij weet helaas ook de naam niet werkzaam geweest bij Breeuwel Transport toendertijd in Mijdrecht in de periode 1996, dus 'k ben al een beetje opgeschoten, tja vind 'k hem niet...jammer dan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden