[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Vrachtwagen vast in boom Dordrecht


Harrie76

Recommended Posts

  • Forumlid

DORDRECHT Maandag ochtend is er een vrachtwagenchauffeur in de problemen gekomen in Dordrecht.De chauffeur wilde met zijn vrachtwagen van de binnenstad richting de wijk krispijn. Hij kwam er achter dat de krispijntunnel lager is dan zijn vrachtauto. Hij heeft geprobeerd de tunnel te ontwijken om over het fietspad te rijden. Maar op dat punt reed de chauffeur zich vast in een boom die naast het fietspad staat. De hulp van de brandweer werd ingeroepen om de vrachtwagen los te maken. Maar men besloot het over te laten aan de groenvoorziening van de gemeente. Door dit ongeval liep de boom grote schade op. De schade aan de vrachtwagen viel mee.

Foto's

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik kan me best voorstellen dat je op een gegeven moment helemaal gek wordt van omleidingen, te smalle straten, in rij verboden voor vrachtwagens en te lage viaducten, maar om nou over het fietspad te gaan is bij mij nooit in mijn gedachten opgekomen. Zeker als je in de supermarkt distributie of zoals ik in de verhuizingen zit moet je soms naar de onmogelijkste plekken met je vrachtwagen en dan kan het best wel eens lastig zijn. Moet je maar eens een rondje Haarlem centrum doen weet je het op een gegeven moment ook niet meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Hmzzz in dat span heb ik ook nog wel een paar keer gereden... :rolleyes:

En de reden om het fietspad te kiezen.. tsja..

- Onbekendheid met de stad?

- Haast?

- Veel omleidingen?

- Navigatie blind volgen? (Op de kaart staan ook geen hoogtes trouwens..)

- Poging om via fietspad te keren? (Ik ken de situatie ter plekke niet)

Het kan vanalles zijn. En een ieder maakt wel eens een foutje, en dit is een dure geworden..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Naar mijn weten kan je bovenlangs rijden als je er te laat achterkomt dat je niet door het tunneltje kan, tenminste dat is wel zo aan de kant van krispijn...het is daar niet echt breed om te keren in ieder geval.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Pff ik heb me vandaag ook onder een 3.90 viaductje doorgeperst (bij Bodegraven onder de N11 door naar het buitengebied aldaar).

Ben maar wel ff gestopt om te kijken... maar het ging net met 4 meter nog wat :p

Scheelde in ieder geval een giga omweg....

Ik weet precies welke je bedoelt :) Rij er ook regelmatig onderdoor (maar die wagen kan onder 3.40m door dus voor mij geen probleem) :)

En wat dat verhaal in Haarlem betreft, ik heb ze vaker zien staan. Onder andere een auto transporter, die stopte maar even voor het viaduct op de Zijlweg. Bleek dus niet te passen. Maar zie dan maar weer te keren daar, is ook geen pretje!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators
Ik weet precies welke je bedoelt :) Rij er ook regelmatig onderdoor (maar die wagen kan onder 3.40m door dus voor mij geen probleem) :)

En wat dat verhaal in Haarlem betreft, ik heb ze vaker zien staan. Onder andere een auto transporter, die stopte maar even voor het viaduct op de Zijlweg. Bleek dus niet te passen. Maar zie dan maar weer te keren daar, is ook geen pretje!

Ben daar al eens weer achteruit naar de stoplichten gereden, netjes op groen gewacht en toen gedraaid:(

En de Friesche Varkensmarkt, heerlijk adresje...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden