Spring naar bijdragen

Achteruit rijden


Recommended Posts

  • Forumlid

Werd vrijdag nacht gebeld om een auto Of combi aan de ramp te zetten

Die was al 2 uur aan de gang om dat ging aan de ramp te krijgen

Ze had nog nooit met een kombi gereden.Geen kipkaar.Ben er heen gegaan heb die auto aan de ramp gezet.Geladen was heb ik de auto op deweg gezet Ze was tot rust gekomen.En heb geleerd om achter uit te rijden

Er zijn een paar spel regels die moet je weten en leren.Kop en kont gelijk

houden dat zijn de eerste regels.Als je dat kunt kom je ver Hwm

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast rik.bos

wat ben jij toch goed he als er problemen zijn bellen we jou toch

bij TVL zoeken misschien nog mensen die chauffeur kunnen afkraken.

man wees nou toch eens positief en ga anders gehandicapte rijden.

dit berich lees ik als wat ben ik toch goed en de andere kunnen niets.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Bert-Vossie
wat ben jij toch goed he als er problemen zijn bellen we jou toch

bij TVL zoeken misschien nog mensen die chauffeur kunnen afkraken.

man wees nou toch eens positief en ga anders gehandicapte rijden.

dit berich lees ik als wat ben ik toch goed en de andere kunnen niets.

Beste Rik, ik vind dit een reactie die nergens op slaat.

HWM heeft alleen maar iemand willen helpen, en dat nog wel midden in de nacht. Ik denk dat er maar weinig (ex)chauffeurs die dit doen, en al helemaal op dit tijdstip.

Als je net zoveel ervaring heb als HWM, waar je denk ik nooit aan toe komt, mag je hier misschien eens over oordelen.

Tot die tijd is het volgens mij beter dat je opmerkingen als deze achter wege laat.:mad:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Als ik kan probeer alleen mensen te helpen.En met die andere mensen doe ik al genoeg voor.En waarom ook niet.Vroeg kon ik het niet En nu heb ik er de tijd voor.Help niet alleen chauffeurs.Wat dacht je van oude mensen

En de wmo.Daar is heel veel werk mee.Meer dan je denkt.Mag je wel boos op mij zijn.Dat is jou probleem Ik op niemand.Hwm

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast rik.bos

het gaat mij niet om iemand te zieken maar ik ben het zat dat iedere keer als ik iets lees van klaasen dat er bij mij een idee opkomt van wat ben ik goed wat zijn jullie dom.

maar als jullie je zo in die hoek willen laten zetten vind ik het best maar ik laat mij niet voor dom neerzetten als iemand problemen heeft met het neerzetten van de wagen hoe het dan voor je en denk dan van hij of zij leert het wel. ze hebben heel veel geld besteed om chauffeur te worden en er dan zo negatif neergezet worden doet zeer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Bert-Vossie
het gaat mij niet om iemand te zieken maar ik ben het zat dat iedere keer als ik iets lees van klaasen dat er bij mij een idee opkomt van wat ben ik goed wat zijn jullie dom.

maar als jullie je zo in die hoek willen laten zetten vind ik het best maar ik laat mij niet voor dom neerzetten als iemand problemen heeft met het neerzetten van de wagen hoe het dan voor je en denk dan van hij of zij leert het wel. ze hebben heel veel geld besteed om chauffeur te worden en er dan zo negatif neergezet worden doet zeer.

Als je problemen met HWM zijn berichten heb, kun je hem ook op jou negeerlijst zetten, dan hoef je niet elke keer iemand lastig te vallen.

En wat dat dom zijn betreft, ik denk niet dat HWM de mensen als dom beschouwd, maar eerder iemand wil helpen die nog geen ervaring heeft.

Dat kun je ook in zijn bericht lezen, ik zou niet snel iemand om 2 uur s'nachts een cursus willen geven in het axhteruitrijden met een aanhanger.

En ik weet zeker dat Huub dit niet negatief bedoeld, ook hij heeft het als iedereen moeten leren en wil op dezemanier iemand alleen maar helpen om zijn ervaring over te brengen op nieuwe chauffeurs.:tu:

Ik weet niet hoe oud jij bent en hoe lang je al chauffeur bent, maar ik denk dat ik met mijn twintig jaar ervaring ook misschien nog wel het één en ander van hem kan leren.

Dus Rik, denk de volgende keer eens na voor je een bericht plaatst want Huub bedoelt het alleen maar goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast rik.bos

als hij het nu eens anders vermeld vind ik het niet erg maar om iedere keer te lezen van ze begrijpen het niet. ze kunnen het niet. het is hun eigen schuld. als je wilt kan ik nog meer citaten naar boven halen.

als iemand die gewoon reageerd op deze manier kan ik hebben.

maar van iemand die er prat op gaat dat hij kaderlid is bij de grootste bond. vind ik dit niet op zijn plaats.

zoals hij de onderwerpen opschrijft. denk ik wel eens als hij bij iemand de belangen moet behartigen en hij komt zo over zakt de moet je in de schoenen.

las belangen behartiger ga je ten aller tijden naar je klant toe van hij zal wel weer genaait zijn ja kijkt dan zijn papieren na en als je dan ziet wat er fout is gegaan dan leg je hem dit uit.

maar ga niet op een forum vermelden dat je kaderlid bent en daarna het beroep als chauffeur zo in de zeik te zetten als ik ben de gene die het weet en jullie niet komt mij toch niet fijn over. ik zou het niet acpteren als zo iemand mijn belangen zou behartigen ik zou toch aan de bond vragen om iemand anders die wel begrip toont voor het beroep chauffeur en wilt luisteren

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

ik heb met niemand geen problemen,

maar dit lijkt een kwestie van tolerantie,

als jij denkt , rik, dat je er niet mee uitkomt,

moet je iedere keer reageren, dan denk dadelijk iedereen hetzelfde over jou, als jij over huub.

maar je kunt ook , iedere keer als je een bericht ziet van klaassen,

die gewoon niet lezen, en als je het niet kunt laten.

dan zoek je de problemen ook op.

dan zou je eens kunnen kijken waarom dat is.....

dit is geen verwijt, maar mischien kun je er iets mee;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast rik.bos
ik heb met niemand geen problemen,

maar dit lijkt een kwestie van tolerantie,

als jij denkt , rik, dat je er niet mee uitkomt,

moet je iedere keer reageren, dan denk dadelijk iedereen hetzelfde over jou, als jij over huub.

maar je kunt ook , iedere keer als je een bericht ziet van klaassen,

die gewoon niet lezen, en als je het niet kunt laten.

dan zoek je de problemen ook op.

dan zou je eens kunnen kijken waarom dat is.....

dit is geen verwijt, maar mischien kun je er iets mee;)

hellaas tiny als ik een onderwerp lees en ik zie klaasen staan lees ik dat het niet om problemen te maken het is meer om Dhr Klaasen erop te wijzen dat hij zoals hij alles formuliert de chauffeurs aan het afbranden is. zoals ik al eerder schreef is mijn beroep mijn hobby. wij worden al genoeg afgebrand in de media moet het dan ook nog op deze site.

maar ik lees het waarschijlijk verkeerd en ik ben van een mug een olifant aan het maken. als jullie je in dit mooie beroep wilt laten uit maken dat wij dom zijn en niets begrijpen denk ik dat gezien de reacties Dhr Klaasen misschien toch gelijk krijgt en het voor de bond nog aantrekkeler is om maar niet naar de chauffeur te luisteren want alles wordt als zoete koek geacepteerd maar owee als de media dit doet in de krant of tv of radio is deze sity te klein.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Als je problemen met HWM zijn berichten heb, kun je hem ook op jou negeerlijst zetten, dan hoef je niet elke keer iemand lastig te vallen.

En wat dat dom zijn betreft, ik denk niet dat HWM de mensen als dom beschouwd, maar eerder iemand wil helpen die nog geen ervaring heeft.

Dat kun je ook in zijn bericht lezen, ik zou niet snel iemand om 2 uur s'nachts een cursus willen geven in het axhteruitrijden met een aanhanger.

En ik weet zeker dat Huub dit niet negatief bedoeld, ook hij heeft het als iedereen moeten leren en wil op dezemanier iemand alleen maar helpen om zijn ervaring over te brengen op nieuwe chauffeurs.:tu:

Ik weet niet hoe oud jij bent en hoe lang je al chauffeur bent, maar ik denk dat ik met mijn twintig jaar ervaring ook misschien nog wel het één en ander van hem kan leren.

Dus Rik, denk de volgende keer eens na voor je een bericht plaatst want Huub bedoelt het alleen maar goed.

Ook mijn respect heeft ie. Ik wou dat mijn rij-instructeur zo lesgaf. Dan zou ik het achteruitrijden zo onder het knietje hebben. Respect!

Groeten Evert-Jan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Bert-Vossie
hellaas tiny als ik een onderwerp lees en ik zie klaasen staan lees ik dat het niet om problemen te maken het is meer om Dhr Klaasen erop te wijzen dat hij zoals hij alles formuliert de chauffeurs aan het afbranden is. zoals ik al eerder schreef is mijn beroep mijn hobby. wij worden al genoeg afgebrand in de media moet het dan ook nog op deze site.

maar ik lees het waarschijlijk verkeerd en ik ben van een mug een olifant aan het maken. als jullie je in dit mooie beroep wilt laten uit maken dat wij dom zijn en niets begrijpen denk ik dat gezien de reacties Dhr Klaasen misschien toch gelijk krijgt en het voor de bond nog aantrekkeler is om maar niet naar de chauffeur te luisteren want alles wordt als zoete koek geacepteerd maar owee als de media dit doet in de krant of tv of radio is deze sity te klein.

Beste Rik, nu jij door blijft zeuren geef ik nog één keer een reactie want of jij begrijp(leest) het niet goed of wij begrijpen iets niet.

Ik heb Huub (HWM.Klaassen) niemand horen of zien afbranden, ook heb ik nergens gelezen dat Huub iemand dom vind of dat diegene niets begrijpt.

Ik hoop dat je nu eens stop met dit gezeur want het begint nu toch echt vervelend te worden.

Als je dan toch iemand zwart wil maken doe het dan ergens anders maar niet hier.:mad:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Mijn advies probeer iedereen in zijn waarde te laten Dhr Klaassen bedoeld het goed en wil graag gerespecteerd lid zijn van het forum al komt het soms wat vreemd over maar bedenk wel niemand is volmaakt ook ik niet .......geef de man de voordeel v/d twijvel !!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast rik.bos

sorry bert ja ik ben nu eenmaal chauffeur en ik kan niet goed lezen of misschien wel een kort lontje.

dus als jullie je eraan ergeren dat iemand jullie erop wijzen (zie forum over boetes ) waar iemand stelt dat het beter werken is met gehandicapten als met chauffeurs en dat de chauffeur het allemaal niet begrijpt.

ik ben er waarschijnlijk zoeen.

dus ga vooral zo door.

als ik zet dat de overheid het transport naar de kloten helpt ziet ze dat ik gelijk heb nu zeg ik lees eens goet war er wordt geschreven en ben ik een zeikerd. bekijk het dan maar en laat je dan maar voor de gek houden.

moet je eens bellen naar de FNV en vragen naar DHR Klaasen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

LOL

beter voor de gek, als voor de trein,

voor de trein (als je het goed doet) doe maar 1 keer.

sorry hoor,

maar ik bedoelde dat je het allemaal met een korreltje zout moet nemen,

als je alles en iedereen zo letterlijk moet nemen,

kom je er niet uit.

en inderdaad je moet veel slikken in het leven,

als je dit niet zou willen, dan zou een onbewoond eiland een optie zijn.

er zijn nu eenmaal mensen die het een ander moeilijk proberen te maken.

hetzij expres of niet,

en de overheid probeert de transsport sector een loer te draaien,

maar komt bedrogen uit, als er dadelijk niks in de schappen ligt.

het enigste wat ik probeer , is alles positief te bekijken,

ook al is de boodschap negatief, soms lukt dat niet,

maar meestal wel.

ik moet zeggen , dit bevalt mij goed, kijk wat vrolijker tegen de wereld aan;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Dat mag Ik ben ook niks En niks te vertellen.Dat ben ik met je eens

En dat je mij verkeerd begrijpt kan ik niks aan doen.Of ik schrijf verkeerd

Ik laat alleen mij gedachten gaan En ik zoek dingen op.En wat jullie er mee doen Dat is wat anders.Als ze mij iets vragen dan krijgen ze dat En niet alleen de chauffeur.Iedereen is bij mij gelijk.En was ik geen lid van de bond dan dit ik het nog.ga er van dag of morgen een Flim op zetten Als het lukt

Dan denk je wel anders.Hwm

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast rik.bos
Dat mag Ik ben ook niks En niks te vertellen.Dat ben ik met je eens

En dat je mij verkeerd begrijpt kan ik niks aan doen.Of ik schrijf verkeerd

Ik laat alleen mij gedachten gaan En ik zoek dingen op.En wat jullie er mee doen Dat is wat anders.Als ze mij iets vragen dan krijgen ze dat En niet alleen de chauffeur.Iedereen is bij mij gelijk.En was ik geen lid van de bond dan dit ik het nog.ga er van dag of morgen een Flim op zetten Als het lukt

Dan denk je wel anders.Hwm

prima Heer Klaasen ik zal mij er niet meer druk om maken veel sucses en ga eens op nederlandse les want als u de gehele dag voor de computer zit en zoveel fouten maakt.

nou ja laat ik er maar niets meer over zeggen discusie gesloten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
prima Heer Klaasen ik zal mij er niet meer druk om maken veel sucses en ga eens op nederlandse les want als u de gehele dag voor de computer zit en zoveel fouten maakt.

nou ja laat ik er maar niets meer over zeggen discusie gesloten

Daar ga je weer , het is een kleine moeite om door een gebrek/ afwijking (in dit geval het schrijven ) iemand de grond in te schoffelen ( ik keek laatst ook vreemd toen dhr vlaai bedoelde en vla schreef ) hier heb ik ook een geintje over gemaakt !

Mensen ook ik begrijp Dhr. Klaassen soms niet.

maar hij probeerd wel z'n steentje bij te dragen tot een forum waar een ieder zijn (weer) woord kwijt kan en levendig te houden (buiten de man zijn "schrijffouten"om ) !! Dus probeer er door heen te kijken en als je je er werkelijk aan stoort reageer dan niet !! en probeer er anders op een lollige manier mee om te gaan :tu:

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
wat ben jij toch goed he als er problemen zijn bellen we jou toch

bij TVL zoeken misschien nog mensen die chauffeur kunnen afkraken.

man wees nou toch eens positief en ga anders gehandicapte rijden.

dit berich lees ik als wat ben ik toch goed en de andere kunnen niets.

Rik,

Ik denk tòch dat je het dan verkeerd leest.

Huub is misschien niet zo vlot met de pen maar heeft het hart op de goede plaats. Hij staat, met zijn enorme ervaring, altijd klaar om een ander te helpen. Zou daarom alleen al, wèl leuk zijn om óók positief te zijn!

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Trucklily

HWM heeft inderdaad geholpen maar..... zou het niet beter geweest zijn om niet de truck aan het dock te zetten maar met zijn ervaring de dame? in kwestie meer geholpen hebben als ze het zelf had gedaan met zijn aanwijzingen????? Hier leert ze niks van.

Ik weet zelf dat het lang duurde voor het kwartje viel met achteruitrijden, maar toen iemand mij dat eens uitlegde vanuit de praktijk met een ezelsbruggetje, kon ik het ook feilloos!

Misschien een tip voor de volgende keer?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
prima Heer Klaasen ik zal mij er niet meer druk om maken veel sucses en ga eens op nederlandse les want als u de gehele dag voor de computer zit en zoveel fouten maakt.

nou ja laat ik er maar niets meer over zeggen discusie gesloten

Over schrijffouten gesproken volgens mij maak jij in een zin wel meerdere fouten dus oordeel niet over een ander voordat je het zelf goed doet ...

Je kan nu zeggen dat je het expres doet maar dat is wel heel erg flauw en inmiddels achterhaald.

Zit ook niet zo te vitten op iemand en let op je zelf daar is al tijd zat mee gemoeid, denk ik zo.

Groeten Bas

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden