[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Bestelwagen geplet tussen twee vrachtwagens 1 dode (be)


Harrie76

Recommended Posts

  • Forumlid

16 Sept.

Bij een zwaar verkeersongeval op de E34 in Zandhoven is een inzittende van een bestelwagen om het leven gekomen.

Het ongeval gebeurde rond 10.00 uur. Een Duitse vrachtwagen reed in op de staart van een file. Daarbij raakte een Duitse bestelwagen met aanhangwagen geplet tussen twee vrachtwagens.

In de aangereden bestelwagen viel er een dodelijk slachtoffer, de passagier. De chauffeur moest uit het voertuig bevrijd worden. Hij is zwaargewond.

De chauffeur van de truck is lichtgewond.

Het verkeer wordt op de plaats van het ongeval omgeleid via de pechstrook. De hinder zal nog tot zeker 14u aanhouden.

Foto's (schokkend)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik schrok even met "schokkend" omdat ik meteen het idee kreeg dat er slachtoffers op foto stonden.

Maar goeie tering....

Da's een beste klap geweest zeg :S

Wat een ravage..!

Was ook te zien.Bestuurder van het busje heeft een zwart t-shirt aan.

Is een flinke klap geweest,en hoop zoiets nooit mee te maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe jammer toch steeds dit soort reacties.....

ja jammer maar het gebeurd steeds vaker dit soort ongelukken.

er staat op dit forum ook een onderwerp met foto,s over hoe dicht sommige collega,s eigenlijk op hun voorgangers zitten. hij reed in op een file dan heb je toch niet ver genoeg vooruit gekeken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

gossie mikkie dat is echt hard gegaan,dat busje is niks meer van over.

Nooit geweten dat een zo'n busje zo rechtopstaand tussen 2trucks in kon:eek:

Brr niet te hopen dat je dit ooit overkomt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
het is inderdaad een erg ongeval , en iedereen is hier maar bezig van B dit en B dat en dat het er gevaarlijk is voor te rijden , maar wat ik nu terug zie is toch dat het terug drie buitenlandse voertuigen zijn, wat moet ik daar nu bij denken? dat de buitenlanders niet kunnen rijden of wat ??

dit is gewoon domme pech dat het toevallig 3 duitsers zijn. Dit had iedereen kunnen overkomen. ook jou en mij. tja en verschil in t rijden en opleidingen is er altijd. tja en onoplettendheid lijkt mij ook erg groot maar voor hetzelfde geld is hij onwel geworden ofwat ook we weten het niet dus kunnen wij ook niet oordelen. daar is de politie voor omdat uit te zoeken. dat zullen wij nooit weten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

dat is misschien waar , maar hoeveel chauffeurs zitten hier niet te kankeren op B , en B is dan nog eens een transitland er bij, dus enorm veel buitenlandse trucks ook , maar als er een ongeval gebeurd is het veel met buitenlanders , ik zou er echt iets van krijgen van sommige reacties en niet enkel hier op deze forum maar ook op andere zoals bv die van hulpdienstenforum-vlaanderen, daar is ook altijd de chauffeur de boosdoener.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe jammer toch steeds dit soort reacties.....

Waarom???:confused:

Als er daadwerkelijk genoeg afstand is gehouden, hoef je toch niet op elkaar te klappen.

Tenzij het busje zich er tussen heeft gewurmt, en op het zelfde moment toevallig alles op de ho-houder ging....

Dat er in de praktijk haast niemand echt ruim(!) voldoende afstand houd is weer een andere discussie...;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarom???:confused:

Als er daadwerkelijk genoeg afstand is gehouden, hoef je toch niet op elkaar te klappen.

Tenzij het busje zich er tussen heeft gewurmt, en op het zelfde moment toevallig alles op de ho-houder ging....

Dat er in de praktijk haast niemand echt ruim(!) voldoende afstand houd is weer een andere discussie...;)

zo lang als je dr niet bij bent geweest kun je denken wat je wil maar t nooit zeker weten. Het komt mij zelfs over als eigen schuld,dikke bult

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
zo lang als je dr niet bij bent geweest kun je denken wat je wil maar t nooit zeker weten. Het komt mij zelfs over als eigen schuld,dikke bult

dat zie je verkeerd Sjoeke.

Ook ik zit morgen weer met die mallooten achter me die op m'n bumper zitten te kleven, om niks.

Mocht ik plotseling moeten remmen, en zo'n koning van de weg zit niet op te letten en klapt achterop mij, kan ik daar weinig medelijden mee hebben, laat staan met familieleden...

Dit ongeluk op de foto's had voorkomen kunnen worden door afstand te houden en gewoon vooruit te kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zo lang als je dr niet bij bent geweest kun je denken wat je wil maar t nooit zeker weten. Het komt mij zelfs over als eigen schuld,dikke bult

In zovere eigen schuld, dikke bult, dat er hoe dan ook te weinig afstand is geweest.

Dat kan komen omdat er in dan wel uitvoegend verkeer was, of gewoon per ongeluk ingelopen, zonder onwil.

Wat ik bedoel te zeggen is dat het vaak ook niet express gevaarlijk eraan toe gaat, het is echt per ongeluk.

Maar hoe dan ook, met heel veel afstand gebeurt dit niet. Uiteraard is heel veel afstand houden tegenwoordig een utopie.

Dus ik schuif niemand de zwarte piet toe, maar ik zeg alleen dat er te weinig afstand was, wat vaak onverkoombaar is.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan hier echt niet in mee gaan. Al eens gedacht aan voldoende afstand maar een moment van onoplettendheid,of zoals geopperd niet goed voelen,laagstaande zon enz enz. En wat te denken van de volgende situatie: afstand voldoende, laagstaande zon en regen en voor je vliegt alles in de ankers.......Helaas spreek ik hier uit ervaring alhoewel het op enkele cms goed gegaan is. Dus niet be/veroordelen aub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

ik vindt het allemaal wel een beetje bevooroordeeld.

voor hetzelfde geld was de chauffeur onwel geworden of wat ook en daardoor de file niet gezien. of toch on oplettendheid.

Maar wie van ons is altijd met de gedachten bij de weg??

je draait toch ook wel eens aan je radio of 27mc of je belt of word gebeld en zitmet je gedachten bij t gesprek. we weten NIET de oorzaak dus we kunnen en mogen dr gewoon niks op zeggen en een mening mag maar hou hem vvoor jezelf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ben erg geschrokken van die foto's!!!

kan echt een ieder gebeuren, je weet niethet hoe en waarom!!!

Maar wat wel waar is, dat er vaak te weinig afstand gehouden wordt!!!!!

En omdat de personenauto's steeds vaker op het laatste moment tussenvoegen of er voor langs schieten wordt het voor de vrachtwagenchauffeur ook moeilijker om de juiste afstand te houden.

Hoe dan ook, een ongeval met een dodelijk slachtoffer is altijd erg!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden