[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Vrouw omgekomen door aanrijding met vrachtwagen


easyrider

Recommended Posts

  • Forumlid

Rotterdam - In de Europoort heeft woensdagmorgen een dodelijk verkeersongeval plaatsgevonden. Een vrouw wilde linksaf op de kruising Moezelweg/Saarweg en is daarbij vol geraakt door een vrachtwagen die aan kwam rijden.

De bestuurder van de vrachtwagen kon de personenauto niet meer ontwijken. Door de aanrijding kwam de vrouw om het leven. De VerkeersOngevallen Analyse afdeling van de Rotterdamse politie is een onderzoek begonnen naar de exacte toedracht.

Bron + foto's: http://www.blikopnieuws.nl/bericht/83537

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

(ik ga inhoudelijk op het artikel in .. en Oke dit is erg voor alle betrokkenen. Maar als er op een discussieforum niet meer gediscusieerd mag worden ... en alleen condoleances mogen worden gegeven .. .... ... Ik zal hier wel weer op aangevallen worden en dus ben ik die meute even voor! )

Die automobilist heeft weinig kans gehad zeg ... ik durf geeneens meer te zeggen in welk merk auto ze reed.

Maar wie kan dan ook op tegen een 50 tonner ... ik bedoel je zou zo ongeveer hetzelfde resultaat gehad hebben als ze onder een trein was gekomen.

Ze wilde dus kennelijk van de Saarweg linksaf de Moezelweg op (denk ik op basis van de foto's) ... en daarmee IS zij toch de voorrangsweg opgereden?

Had ze dus toch voorrang moeten verlenen aan het verkeer op de Moezelweg?

Tja, het blijft sterk klote als er zo'n ongeval gebeurt natuurlijk ...

Maar er kan straks ook de vrachtwagenchauffeur verweten worden dat hij de kruising met een TE hoge snelheid naderde ... en daarvoor hoef je nog geeneens de max snelheid te overschrijden.

Welke max snelheid geldt daar eigenlijk ter plaatse .. ik denk dat de meeste

(alle bestuurders dus) daar 80+ rijden!!!

Maar stel dat het daar plaatselijk 50 of 60 is ... en je rijdt 80+ is dat dan ' roekeloos rijden' ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

't was een Polo'tje...

Mijn eerste gedachte was ook de hoogte (onbeschermd) van die kieper. Het zal best toegestaan zijn, anders komt er geen type-goedkeuring op. Maar bij een wegvoertuig van hetzelfde gewicht was de bestuurster minder kansloos geweest denk ik.

In ieder geval sterkte voor de betrokkenen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden