Spring naar bijdragen

64 km achteruit rijden met LZV.


Harrie76

Recommended Posts

  • Forumlid

Ik heb daar in dienst gezeten de tankbaan is breed en weinig bochten, maar die chauffeur heeft dus wel te lang achter het stuur gezeten. Onder politie begeleiding mag het wel zeker? Het is een nieuwe truck dus er zit een digi-tacho in, dus de eerste vier weken moet ie wel oppassen.

Hij is militair, als zodanig mag de rij/rusttijdenwet overtreden worden maar niet voor een niet militaire publiciteisstunt. Een LZV rijdt door zijn lengte wel makkelijker achteruit dan een conventionele schamelaanhanger.

Henk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Makkie met een 'gewone' schamel-aanhanger. . .

(nee, ik doe het hem niet na, ben nogal gesteld op een bakkie koffie op z'n tijd. . .:angel:) ,

maar wat te zeggen van dit spul > http://www.nieuwsbladtransport.nl/nieuws/id2120-Tielbeke_zet_LZV_in_voor_Abbott.html ,

die zie ik 's morgens ook wel eens bezig, scharniert 2x,

dus om dat RECHT achteruit voor het dock te krijgen is al een kunststukje!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Bert-Vossie

FF 3 dingen:

1e ik vraag me af of dit wel een duitser is ? Want de meeste kunnen niet achteruitrijden. LOL

2e 8 uur achter elkaar mag helemaal niet ;)

3e het wordt hem wel makkelijk gemaakt met dit spulletje, ik wil het hem wel eens zien doen met een trekker-oplegger-aanhangwagen. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pfffffff, waar je zin in hebt......;)

Mij duurt het i.i.g. te lang......zet hem wel in z'n vooruit.....:D

Wel knap overigens.....:tu:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • Forumlid
FF 3 dingen:

1e ik vraag me af of dit wel een duitser is ? Want de meeste kunnen niet achteruitrijden :D

het is een geemigreerde nederlander want een duitser die meer dan 2 meter met een schamel aanhanger achteruit kan rijden moet nog geboren worden:D:D:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden