Spring naar bijdragen

Rest.Treurenburg

Gast jan putter

Recommended Posts

• Reacties 76
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Echt? Dat snap ik niet.    Oké, het is te groot om ‘persoonlijk’ te zijn. Maar het parkeerterrein is meer dan oké. De douches staan nog altijd wagenwijd open voor iedereen. Geen gezeik over Oos

De vraagsteller deed niet een enkel ritje hè. Hij was de hele dag onderweg voor dezelfde opdrachtgever. En schijnbaar is er op de los- en laadadressen geen goede gelegenheid om pauze te nemen.   

Tipje:  

Posted Images

• Forumlid
4 uur geleden zei Teddybeer:

Zou kunnen, maar dan ben je Almere al een mooi stukje voorbij.

Geen idee of dat gewaardeerd wordt voor je 45 minuten pauze.

In het werk wat ik nu doe wird dat zeker niet gewaardeerd. Komen de oakketjes niet op tijd he. Heb nog 20 min. Ga wel bij De Lucht staan. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
11 uur geleden zei roadtrain:

En thv Nieuwegein A27

Nou rij ik daar regelmatig  als ik van het Post NL depot afkom, maar ik zou niet weten waar ik dan de vrachtwagen moet parkeren. En om nou die hoogtebalk en dat bruggetje verrot te rijden gaat me ook te ver voor een beetje voer😅

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
28 minuten geleden zei iveco 35c17:

Nou rij ik daar regelmatig  als ik van het Post NL depot afkom, maar ik zou niet weten waar ik dan de vrachtwagen moet parkeren. En om nou die hoogtebalk en dat bruggetje verrot te rijden gaat me ook te ver voor een beetje voer😅

Kun je daar niet wandelend komen vanaf de snelweg parking? Anders aan de andere kant de burger king is zowiezo bereikbaar. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
2 minuten geleden zei roadtrain:

Kun je daar niet wandelend komen vanaf de snelweg parking? Anders aan de andere kant de burger king is zowiezo bereikbaar. 

Volgens mij moet je dan je berg beklimschoenen meenemen, en je waadpak om door de sloot te komen.

Enne die burgerking laat maar. Daar ben ik nood gedwongen vanmiddag ook geweest bij De Lucht. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
Op 14-11-2020 om 12:30 zei iveco 35c17:

Iemand enig idee of ze hier op dit moment ook Take a way doen en of dat ook op zondag geopend is nu? Moet morgen wat pendelritjes tussen Den Bosch en Almere doen  en ik vermoed zo dat ik wel een keer wat zal lusten. Vandaar de vraag. En anders misschien iemand een ander idee richting Almere?

Treurenburg is het enige chauffeursrestaurant tussen Den Bosch en Almere. Knap waardeloos daar, net zoals tussen Den Haag en Arnhem. #kistenvretersroute

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
5 uur geleden zei matthieu:

Treurenburg is het enige chauffeursrestaurant tussen Den Bosch en Almere. Knap waardeloos daar, net zoals tussen Den Haag en Arnhem. #kistenvretersroute

Is t goed daar Matthieu? Zie het altijd vanuit de trein, Zoals een chauffeurs rest hoort te zijn. Ga er toch eens eten.

Ging altijd bij t groene woud eten toen ik nog in NL woonde en rijde, en om nou 2 maaltijden binnen 30 km te eten is iets teveel van t goede....

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
9 uur geleden zei iveco 35c17:

gaat me ook te ver voor een beetje voer😅

8 uur geleden zei iveco 35c17:

Enne die burgerking laat maar. Daar ben ik nood gedwongen vanmiddag ook geweest bij De Lucht. 

Als je hajé voer vind is de bk zo slecht nog niet. Voor een paar pendelritjes neem je toch lekker broodje van huis mee. . 🤪

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
8 uur geleden zei corydon:

Is t goed daar Matthieu? Zie het altijd vanuit de trein, Zoals een chauffeurs rest hoort te zijn. Ga er toch eens eten.

Ging altijd bij t groene woud eten toen ik nog in NL woonde en rijde, en om nou 2 maaltijden binnen 30 km te eten is iets teveel van t goede....

Heel best Ibo. Zelfs de afhaalmaaltijden zijn goed. Alleen ongezellig nu.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid

Tankstations hebben ook vaak verse broodjes, warme broodjes en snacks. Zelf een salade mee en een bakje vla-yoghurt of vruchtenkwark en je heb je maaltijd.👍

Ergens aan een tafeltje zitten, zit er even niet in.🤷‍♀️

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
3 uur geleden zei schoenenreus:

Ik durf wel te zeggen dat het zeker in de top 3 van beste nederlandse chauffeursrestaurants thuis hoort zo niet op de eerste plaats.

De Mol, Krokodil, Gouden Leeuw, de Elft en nog wel een paar zijn stuk voor stuk 'beter'.

Alleen heeft Joop (en Erna uiteraard) iets ondefinieerbare, noem het gezelligheid, maar zeker ook de gunfactor.

Dit is mijn mening hoor.

• Like 1
  • Thanks 1
Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
15 minuten geleden zei matthieu:

De Mol, Krokodil, Gouden Leeuw, de Elft en nog wel een paar zijn stuk voor stuk 'beter'.

Alleen heeft Joop (en Erna uiteraard) iets ondefinieerbare, noem het gezelligheid, maar zeker ook de gunfactor.

Dit is mijn mening hoor.

"De nieuwe Kar"in Klarenbeek,had ook zo iets,toen Henk en Ria daar de scepter nog zwaaide.

Hoe t nu is ( hij schijnt weer heropend te zijn ) weet ik niet

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
21 uur geleden zei matthieu:

Dit is mijn mening hoor.

de mol en krokodil ben ik nog nooit geweest dus kan ik niet over oordelen. de gouden leeuw vind ik een ballentent en de elft is gewoon goed maar niks bijzonders. mijn top 3 zou bestaan uit treurenburg, mendel en de raket.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
15 uur geleden zei schoenenreus:

de gouden leeuw vind ik een ballentent

Echt? Dat snap ik niet. 

Oké, het is te groot om ‘persoonlijk’ te zijn. Maar het parkeerterrein is meer dan oké. De douches staan nog altijd wagenwijd open voor iedereen. Geen gezeik over Oostblokkers en andere freeloaders. Gewoon vrij toegang en onbeperkt water. 

Het eten is gewoon goed. Niks mis mee. En de service is prima. Snel en attent. 

Normale prijzen ook, voor Nederlandse begrippen. 

Nee hoor, ik kan niks verkeerds zeggen over De Gouden Leeuw. Behalve dat je wel eens een paar minuutjes moet wachten voor je aan de beurt bent aan de kassa. Of dat je wat verder naar je auto moet lopen als je laat bent. (al zie ik dat zelf niet als een nadeel)

Misschien geen top 3. Maar wel een van de beteren. Zeker geen ballentent. 

• Like 5
  • Thanks 3
Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
Op 16-11-2020 om 15:52 zei lientje:

Tankstations hebben ook vaak verse broodjes, warme broodjes en snacks.

Ik heb de indruk dat dat aanbod ook verlept door corona en 'de thuiswerkers'.. Rond de klok van 18 uur liggen de vitrines niet echt vol met iets warms.. of het is al aardig verlept. Valt mij echt op de laatste weken.

Op 15-11-2020 om 22:54 zei matthieu:

tussen Den Haag en Arnhem. #kistenvretersroute

Retour kan je bij Bodegraven stoppen, als het hotel daar nog open is?

Afhankelijk van waar je in Almere moet wezen.. kan rijden via Amsterdam ZO een optie zijn.

Dan kan je bij Utrecht Leidsche Rijn stoppen bij het Foodcourt. Met een beetje mazzel kan je de wagen kwijt en heb je keuze te over. Bij de Beren heb je wel een restaurant ervaring, zeg maar.

Ik heb iets verder, bij de Shel, ook weleens een verse friet en snack gegeten. Als het vers gebakken wordt, vind ik dat wel goede friet daar. Weet alleen niet hoe het nu is, in corona tijd. Want tja.. je mag er niet blijven 'hangen' om de zooi op te eten.. dus zal mij niet verbazen als dat stukje dicht zit en alleen de automatiek open is.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
9 minuten geleden zei Durashift:

Afhankelijk van waar je in Almere moet wezen.. kan rijden via Amsterdam ZO een optie zijn.

En voor dit soort ideeën op deze korte afstanden hebben sommige bedrijven het manifest in het leven geroepen. 😉

Link naar bericht
Deel via andere websites