[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

kooiaap


sanderL

Recommended Posts

  • Forumlid

Beste Collega's!

Ik ben met iemand in discussie beland over de lengte-eisen van een kooiaap. Weet iemand of de kooiaap meetelt voor de maximaal toegestane lengtes van 16,5 en 18,75, of mag de totale lengte met kooiaap dat overschrijden? Iemand enig idee aan welke wet(ten) een kooiaap precies dient te voldoen?

Alvast bedankt!

Sander

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Nee, telt niet mee binnen de voertuiglengte maar is wel aan maxima gebonden...

Ik heb ook een paar jaar met aap gereden. Weet dat ik met een nieuwe aap bezig was maar dan was ik wettelijk te lang, omdat dat ding verder uitstak dan de gebruikelijke handaap die we toen hadden..

Dus.. er zijn regels maar de juiste maten weet ik niet meer... Dacht ook dat het rond een meter was, of 1,05m ??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
Beste Collega's!

Ik ben met iemand in discussie beland over de lengte-eisen van een kooiaap. Weet iemand of de kooiaap meetelt voor de maximaal toegestane lengtes van 16,5 en 18,75, of mag de totale lengte met kooiaap dat overschrijden? Iemand enig idee aan welke wet(ten) een kooiaap precies dient te voldoen?

Alvast bedankt!

Sander

Wij rijden ook dikwijls met kooiaap, ik twijfel er ook aan. Maar mijn collega was rond zwolle gecontrolleerd en beboet vanwege zijn lengte. Maar landen zoals Zwitserland, Italië kunnen wij daar niet met kooiaap naartoe omdat die meten vanaf het hart van de middelste as en dan zijn we te lang.

Denk dat het wel een discussie blijft, iedereen heeft zijn eigen interpertatie zelfde geld voor het vastzetten van zo'n kooiaap.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden