Spring naar bijdragen

Voor je plaatst

Nr one
 Share

Recommended Posts

• Forumlid

Voor je hier iets plaatst over het werk wat je doet of foto's die je plaatst is het zeer raadzaam om toestemming te vragen aan je werkgever..

Er zijn werkgevers die op straffe van ontslag hier het niet mee eens zijn...

Dus verzeker je ervan dat je niet in de problemen komt, al is het nog zo'n goed idee van je om je werk en werkgever te promoten..

Wat kun je hier doen?

Foto's plaatsen van je werk, wagen, collega's (met toestemming vanzelf)..

Aanvullend met de mooie dingen die het werk daar met zich mee brengen..

Dit is GEEN topic om werkgevers te gaan afzeiken..Deze berichten zullen dan ook worden verwijderd en consequenties met zich meebrengen..zoals bv moderatie... toegang ontzegt tot dit forumdeel en in ergste geval een ban.

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Bert-Vossie
Eens een keer geen truck-foto's, deze zijn gemaakt tijdens de actiedagen.

De onderste is gemaakt door een "spotter" hier kwam ik net de kantine uit.

Bekend plaatsje daaro, Stefan komt daar regelmatig.:tu:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Ehhhhh.... het was eigenlijk de bedoeling dat ieder zn eigen topic starten deed...oke mijn fout.. had het kunnen weten...:D

En weet je wel zeker dat het mocht Mark... heb gehoord dat de eigenaar van dat bedrijf niet de makkelijkste is wat foto's aangaat :D

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

En weet je wel zeker dat het mocht Mark... heb gehoord dat de eigenaar van dat bedrijf niet de makkelijkste is wat foto's aangaat :D

--== Freddy ==--

Heb het aangevraagd in 3-voud.. En geen antwoord gehad, en geen berichtis goed bericht.....

Ach en who cares, met de huidige economie heb ik zo een baan in de politiek want schreeuwen zonder duidelijke argumenten kan ik ook wel....:angel:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Mooi wagen park Mark.

Het valt me wel op dat de M.A.N. tegenwoordig best een hoge wagen is, net zo hoog als de Renault als de foto's niet al te bedriegelijk zijn. Zit daar ook een vlakke vloer in?

Wagens zien er ook netjes en schadevrij uit.

Wens je het beste toe, voor de toekomst:tu:.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
Heb het aangevraagd in 3-voud.. En geen antwoord gehad, en geen berichtis goed bericht.....

Ach en who cares, met de huidige economie heb ik zo een baan in de politiek want schreeuwen zonder duidelijke argumenten kan ik ook wel....:angel:

:D oke dan.......

Ja..lukt mij ook aardig dat schreeuwen zonder argumenten heb ik me laten vertellen... mag ik dan lid worden van je polizieken partij ? :D

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1 month later...
  • 1 year later...
  • Forumlid
ff een vraagje he, want ik maak bij meerdere bedrijfen foto's mag ik er nog een aantal bedrijven neerzetten??? ik heb wel toestemming van de bedrijven maar mag het ook ?

Hey Jantine, anders maak je net als Noud een eigen topic en plaatst daar je eigen gemaakte foto's in. Dat mag zeer zeker wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
oke dan ;)

dank je wel doe ik dat :ok:

als ik eruit kom ..

S&S heeft helemaal gelijk. Gewoon in het onderstaande forumdeel even een nieuw onderwerp aanmaken. Met titel "foto's van Jantine", "foto's regio Veenendaal" of zoiets.

http://www.chauffeursforum.nl/forumdisplay.php?33-Foto-s-van-Trucks

We hebben al gezien dat je mooie foto's maakt. Ga zo door:ok:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
S&S heeft helemaal gelijk. Gewoon in het onderstaande forumdeel even een nieuw onderwerp aanmaken. Met titel "foto's van Jantine", "foto's regio Veenendaal" of zoiets.

http://www.chauffeursforum.nl/forumdisplay.php?33-Foto-s-van-Trucks

We hebben al gezien dat je mooie foto's maakt. Ga zo door:ok:

dank je wel ;)

ik zal morgen even aan de gang gaan. komt helemaal goed:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 3 months later...
  • Forumlid

Even wat foto,s van ons nieuw materiaal met de nieuwe kleurstelling.

De een vind het helemaal niks en de ander roept erover.

Ikzelf ga het steeds mooier vinden.Alleen jammer dat er voorlopig geen bakken gekocht zullen worden zodat ik met mijn combi ook in de nieuwe kleuren zou kunnen rijden.Vooral die koelers zien er echt keistrak uit.

post-1842-1394782170,5785_thumb.jpg

post-1842-1394782171,0531_thumb.jpg

post-1842-1394782171,5447_thumb.jpg

post-1842-1394782174,4731_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 5 months later...
  • Forumlid
Voor je hier iets plaatst over het werk wat je doet of foto's die je plaatst is het zeer raadzaam om toestemming te vragen aan je werkgever..

Er zijn werkgevers die op straffe van ontslag hier het niet mee eens zijn...

Dus verzeker je ervan dat je niet in de problemen komt, al is het nog zo'n goed idee van je om je werk en werkgever te promoten..

Wat kun je hier doen?

Foto's plaatsen van je werk, wagen, collega's (met toestemming vanzelf)..

Aanvullend met de mooie dingen die het werk daar met zich mee brengen..

Dit is GEEN topic om werkgevers te gaan afzeiken..Deze berichten zullen dan ook worden verwijderd en consequenties met zich meebrengen..zoals bv moderatie... toegang ontzegt tot dit forumdeel en in ergste geval een ban.

--== Freddy ==--

Ik vind in een demokratische land als NL, of B zulen ook chauffeurs dat recht heben alles over dat bedrijf te schrijfen waar die werken, of heben gewerk. Wat is als mij baas mij illegale opdracht gevt etc. waroom heb ik dan niet dat recht over dit te berichten, dat de chauffeurs dat ook weten?:confused: In televisie word toch ook over alles berichtet, ook over 9/11 etc, misschien vind Osama Bin Laden dit ook niet leuk, maar dat krijgen wij te zien en te horen..... hier is zelfte.........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Omdat De Leiding:D zo vriendelijk is iedereen te laten stemmen om de 4 jaar, betekent dat niet automaties dat het een democratie is. Heb jij weleens op Beatrix gezsemd, of je burgermeester????:rolleyes::rolleyes:

En het forum is prive bezit, net als bv een krant of een TV station. Nou, als je mij een envelope met geld toeschuift kan er wel iets geritseld worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Afgelopen zomer ...of ik mij even bij de directeur wou melden natuurlijk wilde ik dat wel. (dacht aan loonsverhoging)

De directie was wat foto's in tegen gekomen op het wereldwijde net waar mijn naam in stond.

De directie was er niet blij mee maar omdat het mooie foto's waren en geen negatieve commentaar erbij stond mochten de foto's blijven staan.

Ik moest de volgende keer wel om toestemming vragen en de directie wees mij op de regel die in het huisreglement stond dat is nou net de regel die Freddie aanhaalt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites