Spring naar bijdragen

Hier rij ik voor.

corydon
 Share

Recommended Posts

• Forumlid

Heb geen griep volgens de dokter, maar een "bug" volgens de dokter. Had dat ook een maand ofzo terug, maar deze keer is het niet echt tof. Lig gewoon 23 uur per dag te slapen.

Heeft de NSA het toch voor elkaar gekregen om een controle middel in de nederlandse chauffeurs wereld te krijgen. Zo hebben ibo gebugd
Link naar opmerking
Deel via andere websites

^^ Ken je Jeff Dunham......................??

Learn the metric system....................again.............. :p ymf'rs............. LOL

Ok, Lucas oil:    https://youtu.be/6F8N8Z_4kU4     'problem child'.............. :confused:

Ennuhhhhh: Dirt series  :confused: :      https://youtu.be/NMcy22Mk-Ug             :mad:

Ja, daaaaaaag, jullie producten moeten wel goed zijn om dit op de rit te houden.....................sorry Forest, no hard feelings    :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 6 months later...
  • Forumlid

Moest even m'n ei kwijt, dus een E mail naar de vrouw van de eigenaar gestuurd. Forrest Lucas raakt nooit een computer aan.

Hier is de mail, ben eigenlijk nog te aardig. 

This is a short letter from Ibo, a former driver. He did get a heart attack may 1st. After about 9 weeks and a handful complications, like Pneumonia and a CHF, he made it home.

No more driving truck for above mentioned person, something he really did like to do. But so be it.

I would like to tell you how great Lucas Oil treated me while sick.

1st, i did see 2 drivers and 1 guy from the office in the first week, that was it. OK, maybe I am an ass. 

2nd, never seen a card, nothing.

third, Got a call from my dispatcher, for whom I drove almost 11 years without delays or accidents. He said literately, "Ibo, if Forrest calls, or comes by, tell him I stopped by you twice"..... That is it, No, How are you doing? Nothing. And he never stopped by....

I was extremely proud working for you and let everybody know. 1 month ago I talked for 1 and 1 1/2 hour to Matt, he said I talk to Tom to see if we can use you. Never a call back, C'mon on folks, tell me in my face I am a POS.

I have never ever in my life be so let down, and yes, I took the picture in Forrest's office with Jennifer in it, she is mine, nobody else.

Enjoy life Charlotte, i always liked you. Greetings, Ibo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • Forumlid

Afgelopen kerst dag al m'n lucas zooi dat nog thuis stond bij hun in de dumpster gemikt. Wilde eigenlijk ieder jaar een tegel die we ieder jaar kregen voor weer een jaar trouwe dienst terug sturen, maar iemand zij, Laat t gaan. Anders denk je er teveel aan en je hebt enkel jezelf ermee.

Zo, nu is er niks meer in huis van hun, twee tassen vol shirts, truien, shirts enz de container in en het voelde goed.

Het niks doen bevalt me trouwens steeds beter, laat hun maar werken voor mijn uitkering :D  :D . En ook nog eens op vakantie geweest. Mag je dat eigenlijk vakantie noemen als je niet werkt?

Mijn gezondheid, of sterkte, word echt steeds beter. tijdens de vakantie bleef ik lopen en wat oefeningen doen en was minder dan een kilo aan gekomen. Ondanks al de vette maar oh zo lekkere happen en dropjes.

Alleen trap lopen blijft zeer vermoeiend. Maar gewoon over straat gaat het vanzelf.

Heb mezelf verteld dat pensioen 10 jaar eerder kwam inplaats van 10 jaar later, dus werken tot je 75 bent. Op die leeftijd is de meeste energie er vandoor. Nu gaat het een goede tijd worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Denk een stuk of 80. Sommige zijn reserve, en een paar voor onderdelen.

We hebben dacht ik 68 opleggers. De nummers op die twee nieuwe trekkers zijn 191 en 192, ze begonnen bij 100

Sorry, ben gewoon moe, m'n rug en schouders laten zich nogal voelen de laatste dagen. Ouderdom misschien.

Denk, zekers volgens Fleur, dat ik een flinke griep heb. Me vandaag helemaal leeg gepoept en overgeven enz. Voelde me fijn vanochtend, en om een uur of 12 in 1 keer helemaal het tegenover gestelde.

Planner is net langs geweest om de los papieren op te halen,en ga nu weer meuren.

Heb geen griep volgens de dokter, maar een "bug" volgens de dokter. Had dat ook een maand ofzo terug, maar deze keer is het niet echt tof. Lig gewoon 23 uur per dag te slapen.

Zat dit zo eens terug te lezen, alle tekenen waren er, maar als je dat niet weet herken je ze niet. Hoe raar kan het lopen. Hou je lichaam in de gaten mede forrummers, als er iets pijn doet is dat je lichaam dat je iets probeert te vertellen. Makkelijk lullen natuurlijk achteraf, maar als er 1 mee geholpen is, dan is het goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast transploft

goed om te horen dat het langzaam aan beter gaat Ibo.

Na mijn ongeluk in september vorig jaar, waarbij meerdere ribben gebroken en gekneusd waren en mijn longen zwaar gekneusd heb ik ook nog steeds problemen met traplopen. Blijven oefenen is toch de enige optie, en beetje bij beetje gaat het steeds beter, maar ook bij mij is het nog steeds uitblazen als ik boven ben.......

Sterkte het komend jaar vriend, en blijven vooruit kijken he, niet achterom......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 6 months later...
  • Forumlid

Maar goed dat ik even deze pagina eerst helemaal gelezen heb want ik wou iets over dat bedrijf waar Ibo voor gereden had neerplempen, dus toch maar even niet gedaan, ik zou zomaar iets "lelijks" vanuit de staat Indiana kunnen krijgen LOL

Ik las opeens dat je de hele zooi van jouw voormalige werkgever heeft weggedaan, ik vermijd expres de naam te noemen om geen oud zeer boven te halen, dus sterkte ermee Ibo.

Grt. Henry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites