Forumlid delsol Geplaatst 8 februari 2009 Forumlid Share Geplaatst 8 februari 2009 hey corydon mooi spul weer hoor je baas zal wel trots zijn op zijn wagen park hoelang zit jij al daar in de states? greetz delsol Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Buickman Geplaatst 12 februari 2009 Forumlid Share Geplaatst 12 februari 2009 ben ik niet met je eens,het heeft met totale lengte maken opl zijn daar korter dan hier maar hier wil men juist ruimt je mag ook hier met zo,n truck rond rijden als men maar aan de totalen lengte houd. maar hier willen we veel paletten laden en denk men niet al te veel aan de chauffeur. gelukkig is de afgezaagde cabine met op het dak slapen verboden hier in europa. ook dagcabine met hang opklapbed zijn verboden en dat heeft de europese uni toch maar voor elkaar gekregen. ben het vaak niet met ze eens maar wil ze ook weer niet overal de schuld van geven. Ik meen dat de verlengde scania's zijn afgekeurd omdat ze te lang waren ? Dan zal een dikke amerikaan het zonder ontheffing toch lastig krijgen, DENK IK. Ik ben niet erg thuis in de wetgeving maar ik meen dit eens opgevangen te hebben. En als ik het mis heb: Waarom zijn die scania's dan uit productie gehaald? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Administrators Marotrans Geplaatst 12 februari 2009 Administrators Share Geplaatst 12 februari 2009 Ik meen dat de verlengde scania's zijn afgekeurd omdat ze te lang waren ? Dan zal een dikke amerikaan het zonder ontheffing toch lastig krijgen, DENK IK. Ik ben niet erg thuis in de wetgeving maar ik meen dit eens opgevangen te hebben. En als ik het mis heb: Waarom zijn die scania's dan uit productie gehaald? Zo'n verlengde Scania op zich is niet te lang, alleen wel wanneer er een 13.60 trailer achter gehangen wordt:ja:. Dus hier zul je er hooguit een city mee mogen trekken, en dat levert inderdaad te weinig laadruimte (dus geld) op! En naar mijn idee is dit ook de reden dat ze uit produktie zijn: te weinig afzet om het lonend te krijgen om deze naast de serie te produceren! Maarten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Buickman Geplaatst 12 februari 2009 Forumlid Share Geplaatst 12 februari 2009 Zo'n verlengde Scania op zich is niet te lang, alleen wel wanneer er een 13.60 trailer achter gehangen wordt:ja:. Dus hier zul je er hooguit een city mee mogen trekken, en dat levert inderdaad te weinig laadruimte (dus geld) op!En naar mijn idee is dit ook de reden dat ze uit produktie zijn: te weinig afzet om het lonend te krijgen om deze naast de serie te produceren! Maarten Ik hoorde dat de trekker zelf te lang was ? iets van een paar centimeter ? Kan het mis hebben en als Marotrans gelijk heeft dan is het dus een showtruck eigenlijk want dat hij te lang zou worden moeten ze toch van te voren al geweten hebben lijkt mij. Dus heeft die wagen nooit geld kunnen opbrengen. (zei de leek vanop z'n stoel ) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid corydon Geplaatst 22 maart 2009 Auteur Forumlid Share Geplaatst 22 maart 2009 Even terug naar af:p, en speciaal voor Matthieu, en wie wie anders weer op t oude formaat. Bij Lucas mag je alles doen met de truck om hem op te laten vallen..... Ik ben de enige die niks heeft veranderd, mij niet gezien met al dat poetsen, plus, mijn truck is het minste in de garage. Hier wat Peterbilt fotoos, kun je het verschil tussen de oude en nieuwe zien. Had deze dus mee naar California, maar even laten polijsten. En dan een portret onder een palmboom:p. Foto van de zijkant, de volgende foto is ook een Peterbilt, maar deze is twee jaar oud, de witte is 20 jaar oud. De cabine en de sleeper zijn een stuk groter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid corydon Geplaatst 22 maart 2009 Auteur Forumlid Share Geplaatst 22 maart 2009 Deze roode heeft Lucas net gekocht van een eigen rijder, bijna nieuw. Hij betaalde er $58.000 voor, wat is nogal ver onder de markt waarde. Er ligt een 475 pk cummins in, 13 versnellingen. En dit is wat onze chauffeurs doen met de trekker, baasje betaald alles. elfs de spatborden zijn custom made. Dashbord heeft dat houten spul, er zit ook een parket vloer in de truck..................:stom:, ieder zijn meug zal ik maar zeggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid corydon Geplaatst 22 maart 2009 Auteur Forumlid Share Geplaatst 22 maart 2009 Ben tijdens de truckshow ook nog even naar binnen geweest en naar de Lucas oil stand geweest, en wie is daar aan t werk? Juist ja, Forest Lucas, de eigenaar, kan me werkenlijk geen betere baas bedenken, hgij kent iedereen bij naam, ook de rest van de familie. 69 jaar, zou je niet zeggen dus. Hij heeft jaren zonder een cent te makken gewerkt, maar bleef altijd stug doorgaan, ik heb best wel respect voor hem. Hij zorgt ook zeer goed voor zijn personeel, je mag bijna alles hier, verzekeringen zijn allemaal 100% betaald, zeer on Amerikaans. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid mikeya Geplaatst 22 maart 2009 Forumlid Share Geplaatst 22 maart 2009 Ik vind het wel wat hebben hoor al die metertjes op het dashboard Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid corydon Geplaatst 11 april 2009 Auteur Forumlid Share Geplaatst 11 april 2009 Nog 1 van de Lucas trucks. Daar zit dus veel te veel spul op dat gepoetst moet worden. Vind het kleuren schema met de strepen niet echt geslaagd. Nou ja, ieder t zijne. Het is een Kenworth W900. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Beemerke Geplaatst 25 juni 2009 Forumlid Share Geplaatst 25 juni 2009 Daar ga ik echt van kwijlen, de nieuwe "afgeronde" trucks vind ik niks hierbij vergeleken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid corydon Geplaatst 23 augustus 2009 Auteur Forumlid Share Geplaatst 23 augustus 2009 Had van de week een pallet met olie voor 1 van de verkoop stands die bij een motorcross aan t werk was. Ze hebben twee van deze trailers, de andere staat bij alle drag races. Hij neemt dit ding ook altijd mee, gewoon een show truck, die het echter wel doet. Dit is Josh, mister tattoo, een echt heel aardige gast die normaal gesproken op het kantoor in Corona werkt, hij begon voor Lucas toen ie 16 was en op straat leefde..... Hij is 1 van slechts 4 personen die de samenstelling weet van de lucas injector cleaner. En 1 van de nieuwste trailers, achter de truck van een duffe chauffeur.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Herman Geplaatst 23 augustus 2009 Forumlid Share Geplaatst 23 augustus 2009 Een machtig mooie truck heb je, echt waar!! Ik mocht deze week even in een Kenworth van 16 jaar achter het stuur zitten. Die enorme rechte neus, je hebt echt geen idee wat er achter die neus staat/zit! Er kan een compleet circus achter staan, je ziet het niet! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Blondiedfu Geplaatst 15 september 2009 Forumlid Share Geplaatst 15 september 2009 holy, wat gaaaaaaf zeg :sjalom: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Corrine Kroon Geplaatst 19 september 2009 Forumlid Share Geplaatst 19 september 2009 Kwam dit laatst tegen in Houthalen (B). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid corydon Geplaatst 10 november 2009 Auteur Forumlid Share Geplaatst 10 november 2009 We hebben twee opkeggers waar ze een beetje overboord zijn gegaan met de lampies, chickenlights noemen ze die hier. Heb er 1 bij van de week. Je mag er zoveel opschroeven als je wilt hier, maar ze moeten allemaal wel branden, anders kunnen ze je er een prent voor geven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid mathijs1982 Geplaatst 10 november 2009 Forumlid Share Geplaatst 10 november 2009 Mooie opleggers Ibo. En al die lampjes is ook helemaal te gek langs de oplegger.:tu: Hoe zwaar ben je eigenlijk leeg als ik vragen mag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid corydon Geplaatst 10 november 2009 Auteur Forumlid Share Geplaatst 10 november 2009 Deze truck is vrij ligt. Truck en oplegger precies 33.000 pound. Ke krijgt kiloos als je het door twee deelt, is 16.500. Dan 10% eraf. Iets minder dan 15 ton, en dat is met volle tanks. The "big hood" trucks wegen een ton zwaarder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid John V8 Geplaatst 10 november 2009 Forumlid Share Geplaatst 10 november 2009 Corinne deed een mooie spot De eigenaar van Dannycars in Houthalen, Danny Bellio is al heel wat jaren actief in Dragracing en wel met een FunnyCar. Inmiddels rijdt zijn zoon ook in zo'n PK monster. Foto's van de heren Bellio in actie moeten te vinden zijn op www.v8meetings.nl onder de knop 'dragracing' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Volvoworld Geplaatst 11 november 2009 Forumlid Share Geplaatst 11 november 2009 Schitterende foto's, en tekst erbij. Erg leuk om te zien hoe het er daar aan toe gaat. Ik vraag me soms wel eens af hoe het rijcomfort van zo'n auto is, en de ruimte in de cabine van die auto's met vierkante neus.. Lijkt me nou niet bepaald erg breed, of vergis ik me daarin? En op je laatste foto, die trailer met al die lampjes, assen helemaal achteraan, waarom is dat? Mag je de bochten wel erg ruim nemen lijkt me.. Ga zo door met de foto's Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid corydon Geplaatst 12 november 2009 Auteur Forumlid Share Geplaatst 12 november 2009 Sommige modellen zitten de stoelen inderdaad bijna tegen elkaar. Ze rijden zo goed als de auto is,maw, onderhoud en met welke opties is tie gekocht. Ikzelf vind de klassieke Peterbilt een fijne wagen. Deze Kenworth die ik rij heeft echter veel meer ruimte van binnen. Had de oplegger net uit t dock getrokken. We parkeren ze altijd met het tandem helemaal naar achteren, dan veert ie niet zo als ze m aan t laden zijn. We hebben ook onze eigen weegbrug. Daarom zie je mij om het gebouw rijden soms. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid corydon Geplaatst 31 december 2009 Auteur Forumlid Share Geplaatst 31 december 2009 Die rode cabover begint langzaam maar zeker steeds meer op een Lucas truck te lijken. Ze hebben ook een Pete gekocht van de zoon van de chauffeur met die adelaar op de spoiler. Was nogal uit geleeft. Hier wat fotoos van de buiten kant. Het rode is net nieuw gespoten, en natuurlijk wat chroom spullen vernieuwd. Hij is precies 10 1/2 meter van bumper tot achterlicht. Lucas heeft nu een tv kanaal, en die truck gaat de studio en al het materiaal rond slepen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid corydon Geplaatst 31 december 2009 Auteur Forumlid Share Geplaatst 31 december 2009 En de binnenkant. Vergrendelknopje in de vorm van een zuiger....... En de dash. Het is niet klein, maar wel smal van links naar rechts, wat niet echt tof is met achteruit rijden. Als je je hoofd uit t raam steekt zie je niet veel..... En de sleeper, links, van de truck, zit een wastafel en een douche. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid corydon Geplaatst 31 december 2009 Auteur Forumlid Share Geplaatst 31 december 2009 De wastafel. En de, vrij kleine, douche. Rechts zit een koelkast, met vriezer, maar die deur viel steeds dicht, en daarboven een magnetron. En daarnaast een paar kasten, laden en een tafel die je uit de wand trekt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Scaniarie Geplaatst 31 december 2009 Forumlid Share Geplaatst 31 december 2009 Top om te zien hoe het daar er aan toegaat bij je werkgever, en voorzien van duidelijke achtergrondinformatie over het hoe of wat... :ok: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Dennis410 Geplaatst 31 december 2009 Share Geplaatst 31 december 2009 schitterend materiaal!!!! gr.Den Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts