Spring naar bijdragen

Hier rij ik voor.

corydon
 Share

Recommended Posts

• Forumlid

Vind de gele wel beter eerlijk gezegd. Die is in de shop, zodoende.

Ze zien er scherp uit, rijd goed, maar vrij klein:rolleyes: van binnen, voor amerikaanse begrippen.

Het is een zeer gewilde wagen voor veel eigen rijders, denk dat er meer accesories voor deze wagen te koop zijn dan voor alle andere bij elkaar, maar er zijn ook zat bedrijven die dat model hebben, beetje de chauffeur blij maken met een dode mus.

Model is al ruim 30 jaar oud, wel regelmatig wat vernieuwd, maar het model is volgens de meeste mensen op deze aardkloot de meest herkenbare truck.

Was gisteravond weg gegaan, probeerde wat pics in t donker te maken, deze 2 zijn de beste.

Overgens, als je denkt, nou nou, veel lampjes, dit is vrij standaard.:rolleyes:

1006225v.jpg

1006231.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
Hier ook een poosje contour verlichting verplicht geweest, tot ene firma FM in Brussel ging lobbyen over reflecterende strips langs vrachtwagens. Toen waren die lampjes niet meer verplicht.

De firma FM maakt trouwens dat soort strips....... :stom:

Toeval Herman, puur toeval:D:D

Hier moeten er ook reflecteerende strips over de gehele lengte van de oplegger en achterkant zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is zeker veilig, maar een paar lampjes langs de zijkant is ook wel mooi. Moeten ze allemaal wel branden.

nee herman want dan moeten we dadelijk weer om de meter een brandblusser hebben hangen:D

maar ik vind het ook wel mooi om te zien en bij sommigen is het net mooi en sommigen hebben een overdaad aan dat spul.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Onze Jhon is soms zo wakker...

Awel, even snel een kort filmpje gemaakt in de Pete, kun je zien hoe belabbert ik rij en waar we het hier maar mee moeten doen.

Geeft een beetje een indruk, en voor de motorgeluidliefhebbers, hij klinkt als een echte truck. Wat meerendeels komt omdat de luchtfilters net naast t raam zitten.

Zou wel iets voor de distri chauffeurs zijn....:D, lekker in de binnenstad je eigen vast rijden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
Onze Jhon is soms zo wakker...

Awel, even snel een kort filmpje gemaakt in de Pete, kun je zien hoe belabbert ik rij en waar we het hier maar mee moeten doen.

Geeft een beetje een indruk, en voor de motorgeluidliefhebbers, hij klinkt als een echte truck. Wat meerendeels komt omdat de luchtfilters net naast t raam zitten.

Zou wel iets voor de distri chauffeurs zijn....:D, lekker in de binnenstad je eigen vast rijden.

Well done Corydon:cool::ja::cool:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is een roode OK dan Frankie??

aangezien frankie niet reageert doe ik het maar weer :rolleyes:

:ja::ja::ja::ja::ja::ja::ja::ja::ja::ja::ja::ja::ja::ja::ja::ja::ja::ja::ja::ja::ja::ja::ja::ja::ja::ja::ja::ja::ja::ja::ja::ja::ja::ja::ja::ja::ja::ja::ja::ja::ja::ja::ja::ja::ja::ja::ja::ja::ja::ja::ja::ja::ja::ja::ja::ja::ja::ja::ja::ja::ja::ja::ja::ja::ja::ja::ja::ja::ja::ja::ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Hoop dat Jolanda het iets anders vertaald voor ons grote voorbeeld, Richard....:angel:

Het kwam er zomaar uit Sjouke, oh, sorry, Sjoeke. De eerste en laatste Scania die ik gereden heb was een 110. 1 voordeel, er ging bijna niks kapot. Vrijwel alles was al kapot.

Maar op een oude fiets moet je het leren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Tja Freddie... denk dan aan jullie en wat jullie denken...

We zijn verwend alhier.

Maar het is niet enkel rozegeur en maneschijn. Heb er hard voor moeten knokken om hier te werken, en realiseer dat iedere dag de laatste kan zijn.

Maar dan beginnen we gewoon opnieuw ergens anders.

En ik heb hier over de jaren soms in zeldzaam ouwe rotzooi gereden, waar de meeste nog niet naar kunnen/willen kijken.

En probeer alles maar met wat (zelf)spot te zien. ha ha haaaa

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hij zei wel dat ie beter rijd als een scania niet beledigd sjoeke?:p

dat was ook een zin die heel duidelijk te verstaan was, tenminste... ook de zin die mij het meeste bij was gebleven:zegtniets:LOL:p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Heeft er voor jou een chauffeur ingereden die onderweg een dame van lichte zeden heeft opgepikt, en haar in stukken heeft gehakt op dat bed.

Maar goed, nu gaat iedereen weer op die vlekken in, graag gedaan hoor:D

Wel grappig filmpje, en ja het klopt wat je zegt... kun je zien hoe belabbert ik rij LOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
Nam dat ding mee naar huis, want moet toch vervoer hebben:D:D

En deed een kort ritje. Niet in geslapen dus..

De bumble bee is schoon.:ja:

Heb er trouwens een pillowtop matras in en een ganze veren gevuld dekbed....;)

doe maar hoor luxe dekbed heb je zelf de ganzenveren geplukt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hij zei wel dat ie beter rijd als een scania niet beledigd sjoeke?:p

leek me duidelijk dat ik daar commentaar op gaf Nanno in mn post en dan deze smiley erachter:hamer:........Hoe duidelijk wil je het hebben:rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voordat ik mijn papieren ga halen wil ik graag ergens meekijken om te zien of ik als jonge chauffeuse het werk ook echt aan kan. Is er zoiets als een leerwerkplek of stagedag? meeloopdagen of snuffelweekend oid? Hoor het graag en zo ja hou ik me aanbevolen voor regio Breda. x

Link naar opmerking
Deel via andere websites