[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

uitstal probleem


Ron Bronsveld

Vraag

10 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid

Wat 'n rotzooitje ... en ik zie ook al dat je spullen in huis hebt voor Sint Maarten op 11 november LOL

(reclame met die man die alleen een potje augurken kan vinden ... )

http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=156592&Rel=1

Mocht je hem nog niet gezien hebben ... ik vond het wel een stug plan en heb een paar potten augurken ingeslagen?, of zal ik gewoon achter de bank gaan liggen met de lichten uit ... LOL:o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Hallo collega's,

ik heb een vraagje ik heb verschillende 1 op 87 model vrachtwagens en heb een uitstal probleem, ik ben op zoek naar een orginele manier om ze uit te stallen maar we willen geen vitrine kast in de kamer wie kan mij aan ideeën helpen?:sjalom:

Mijn broer heeft zelf een salontafel gemaakt waarin een lagere ruimte zit. In die ruimte heeft hij diverse hebbedingetjes staan en daarboven op ligt een dikke glazen plaat zodat de tafel ook gebruikt kan worden.

Jammer genoeg heb ik geen foto.

Die tafels zijn enige jaren geleden wel in de mode geweest ...

na ff zoeken heb ik een voorbeeldje op Marktplaats gevonden, maar dan zou er natuurlijk een doorzichtige glazenplaat inmoeten ipv dat melkglas.

post-152-1394780477,8704_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

en als je heel veel geld hebt.... ;)

http://www.herpa.de/shop/extra_cms/(S(5dn2dw2xtnuzxtrj0sfcdmna))/Detail.aspx?Product=fb81056f-dc2c-4048-89bb-c06eaa2ea190

of: http://www.heinsvitrines.nl/ bij fotoos. Ook veel centjes!

Ik had hier graag een "klik"-jes gezet...:stom:

sorry mods!

grtz Joost

bewerkt door joostje
website toevoegen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Toch leuk om te zien dat er bij Dennis410 een uniek, en mij bekent modelletje in de kast staat.

Die space-cab 3300 van vd Kwaak uit Hillegom (die met de eend op de zijkant) zijn naar mijn weten 1-malig uitgegeven in de kerstpakketen van eind jaren 80.

Wij hadden er via deze weg namelijk ook 2 bij de spoorbaan......:ja:

PS er zijn bij de bouwmarkt ook set met glasplaten en houders te koop om de platen ongezien tegen de muur te spijkeren. De houdertjes zijn ook los te koop, in verschillende maten. Ik wil dit doen met enkele van mijn modellen.

Groet ron

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden