Spring naar bijdragen

Peter Appel

easyrider
 Share

Recommended Posts

Wat me wel opvalt bij dit bedrijf,of er is meer eigenlijk.;)Je komt ze overal tegen,ook in het weekend,allemaal netjes verzorgd en je hoort eigenlijk geen negatieve dingen over hen.(Ik althans niet)

Maar waarom is de naan Dick Vijn verdwenen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast chauffeurtjenuenen

om ff op iedereen z;n vraag een antwoord te geven.

simon loos is de schoonvader van peter appel.

de naam dick vijn is idd verandert omdat te veel verwarring was met dick vijn beheer of logestiek

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
om ff op iedereen z;n vraag een antwoord te geven.

simon loos is de schoonvader van peter appel.

de naam dick vijn is idd verandert omdat te veel verwarring was met dick vijn beheer of logestiek

Om het nog makkelijker te maken is dat Simon Loos , de oprichter van het berijf, de vader is van Piet Loos die het bedrijf groot gemaakt heeft.

Piet Loos heeft een zoon die ongeveer de zelfde leeftijd heeft als Peter Appel.Die zoon heet ook weer Simon loos, deze Simon zit nu in het bedrijf.Die Simon heeft 3 mooie zussen waar van er 2 ook in het bedrijf zitten.De vrouw van Peter Appel is geen zus van Simon loos in ieder geval.

Ik geloof wel dat het neven zijn van elkaar.

Maar een feit is gewoon dat het 2 goede transportbedrijven zijn met een mooi wagenpark waar naar mijn mening weinig op aan te merken is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2 weeks later...
Gast chauffeurtjenuenen

rijd appel nu ook al voor ab texel het word steeds gekker met de appeltjes uit noord-holland LOL ze zeggen dat ze het werk van ND chilled voorheen christian salvesen in boxtel ook hebben overgenomen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
En sinds een paar weken zie ik ook diverse witte (dus niet in normale huiskleuren) bakwagens in het Zuiden rondrijden en allemaal vrij nieuw. Is dit ook vanwege de uitbreiding van Appie Heijn? Daar zie ik ze voornamelijk.

De meeste nieuwe opleggers zijn ook wit, ik weet niet of er nog nieuwe opleggers komen in de oude kleuren van Peter Appel.

In Zwolle rijdt ook zo'n bakwagen voor AH's op enkele stations, en vanuit Heino rijden er ook een paar voor een andere opdrachtgever.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
En sinds een paar weken zie ik ook diverse witte (dus niet in normale huiskleuren) bakwagens in het Zuiden rondrijden en allemaal vrij nieuw. Is dit ook vanwege de uitbreiding van Appie Heijn? Daar zie ik ze voornamelijk.

Er rijden 3 bakwagens van Appel bij AH-tilburg;1 DAF CF in de huiskleuren,een Scania 94d in de huiskleuren en een witte DAF CF met de bedrijfsnaam er op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2 weeks later...
  • Forumlid
Een tijdje geleden hoorde ik dat Peter Appel familie is van Simon Loos en nu is maar de vraag wie is / wordt de grootste transporteur voor 's lands grootste kruidenier?!
ff onbelangrijk, maar ik denk dat Loos het nu ís. Loos rijdt Zaandam, Pijnacker, Geldermalsen, diepvries(Hoogeveen), alle padritten(displays), CTN/Hilton(slagerij), Crossdock LVC. Appel rijdt in Tilburg en diepvries verders niks dacht ik...correct me if i'm wrong...
Link naar opmerking
Deel via andere websites